Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на влакове

<< < (266/295) > >>

Best Ripper:
SBB CFF FFS Historic: A 3/5 705 mit Lenin-Express Zürich–Etzwilen (TG), einem Gedenkzug an die Schweizer Spuren des legendären russischen Staatsmanns.
Ort: Hauptbahnhof Zürich (ZH)
Datum: 09.04.2017
Copyright: Marc Pingoud (CH)

https://www.facebook.com/trainswiss/photos/a.150772351765699.1073741829.149285755247692/801244730051788/?type=3&theater

pach:

 :party:

liro4605:

--- Цитат на: МАШИНИСТ link=topic=534.msg107429#msg107429 date=1492584202 ---Браво , КОЛЕГА !!!  :hi: Голям екшън сте избегнали.
БИ трябвало БДЖ да Ви награди за това,че сте избегнали супер тежък инцидент.
Къде е това междугарие?
И коя е р-ката,че не виждам номера и?Сега нали са 45 серия?

--- Край на цитат ---

Извинявам се за закъснелия отговор.
„Екшъна“ е за който знае какво се случва,за мен един работен ден.
  Награди ,наградени ордени и величия винаги отиват в други направления :) (мен те не са ми нужни)
    Междугарието е Нова Загора-Коньово.
      Локомотива е 43-309 един от възстановените през 81-83г

  Само ще вмъкна още,че „БДЖ“ не винаги е виновно за всичко.Скъсан кабел на далекопровод паднал върху контактната мрежа и причинил щети разстрой графика за деня
 

МАШИНИСТ:
Отлично зная какво се случва през работния ден или нощ.Когато бях в железниците през 80-те , за подобни действия - награди / премии , инзвънредни почивки , и прочее. / понякога и грамоти с медали.
43-309 , не ми е познат номера.Вероятно преди реставрацията е бил двуцифрен - 30 , 39 , 09 , или нещо подобно.Р-ките до 1982,внесени бяха 160 локомотива,като най-новите ги даваха само на най-добрите машинисти.
През 82 , бях все още помощник и този , който ме учи на професията като стажант,после пътувахме заедно - общо 5 години.Макар по късно като станах машинист,той пожела да му остана помощник и така бяхме една от малкото бригади - 2-ма машинисти.
Та ни дадоха 43 р-144 , после 145 и после 155.Последната машина беше само на 800 или 1000 км.като я взехме.Още с найлоните по креслата.Шкодата светеше.С кеф да я засилиш по релсите.
И я пробвахме между ПЛОВДИВ И ПАЗАРДЖИК 1 линия - посока СОФИЯ.Изолирана машина --- 8 сек.--- 100 км.Аз карах , машиниста тамън си беше купил модерните по онова време електронни часовници с хромометър и таймер и всички екстри - КАСИО.
Швейцарския скоростомер го обърнах обратно.на електрическия - 180 км.ч.--- направи ги.както пише в документите.Още не и бяха сложили ограничители.И  не и сложиха,щото колегата не разреши,а деломайстора го слушаше и уважаваше много.
И така 43р-155 вървеше много.
А с 43р-92 отскубнахме заден пантограф на входа на г.Илиянци - посока СОФИЯ . В отклонение на паяк.Тогава колегата караше и късно видяхме паяка.От покрива се изскубна.И остана на мрежата да виси.Как не я скъсахме,само ГОСПОД знае.
Голям екшън стана.Но това е друга тема.
Ти към депо ПЛОВДИВ ли си или СТАРА ЗАГОРА ? Това част от 3 или 8 линия се води?

vesko76:
 През 80-те години е предприета кампания по възстановяване на катастрофирали, опожарени и бракувани локомотиви. Тези възстановени машини получават серия, съответстваща на машината, послужила за основа на изграждането. На машините е даван номер, който е юбилеен - кръгли годишнини на събития, революции, въстания и др. От 1992 г. това е отменено и на тези локомотиви се дава отделна група с модификационна цифра „3“: https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Локомотиви_БДЖ_серия_43.000

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия