Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на влакове

<< < (274/295) > >>

zazo:

--- Цитат на: МАШИНИСТ link=topic=534.msg107588#msg107588 date=1493566630 ---Белия влак - ЕКСПРЕС ПЛОВДИВ.Най-високия клас за времето първокласни пътнически вагони - ГЕРМАНИЯ . лукс и чистота.Да пътувал съм " без служба " т.е. като пътници отиващи до ПЛОВДИВ да върнем друг влак.Машинистите се возеха където искат и без билети и резервации , когато е по служба.Имаше първокласен ресторант , и говорителка , която пускаше музика и съобщаваше движението на влака.
ВЛАК от НОВО ПОКОЛЕНИЕ , за онова време,както и би трябвало да е днес в 21 век.Най-доброто и го караха само отличниците.
ЧАЙКАТА и ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ имаха по 1 - 2 първокласни вагона.
А този само първокласни.Беше по-безшумен , по-меко возеше и по-бързо спираше от другите типове вагони.

--- Край на цитат ---

Нарочно те попитах, точно за тези вагони, които са ми едни от любимите и съм пътувал много с тях (София-Враца). Всичко което казваш е така, но най-важното от гледаната точка на моделиста го пропусна. А именно, че това са стандартни за ГДР вагони от тип Y-B70 с 10 купета, дължина 24,5 м, но с височина на покрива от 4,05м., а обикновено височината на покрива за тези вагони е 4,23м.

За информация и на останалите от същия тип са доставени и 20 бр. второкласни (1982г. горе от списъка) с 10 купета и това са единствените второкласни вагони доставени от ГДР, преди 1989-та година.

Adrian:
Илюстрирай с малко снимки ?4

zazo:
Всичко наготово требе да се сервира, нали?



mitko0888:

--- Цитат на: zazo link=topic=534.msg107589#msg107589 date=1493566734 ---Незнам колко може да се разчита на числата в тази брошура. :-)


--- Край на цитат ---

Брошурата е от 1983. Ако приемем че тези от 82-ра не са отразени (още не са ги осчетоводили), стават точно 269. Разминават се само с два.

pach:
Зазе, според професор Тасев, спални вагони от ГДР, сме
внесли още и през 1977г. Червено/бели, които в по-късни
 години (2009) са преработени в безкупейни.

Правителственият влак на Тоше е доставен през 1974г.
Струва ми се 9 вагона, но не знам от къде е тази бройка...
Може би по-късно, са преброени заедно с тези на цар Борис III.

В тази връзка, до към 1994г. когато е  бракуван и последния с
дървени седалки четириосен пътнически вагон (с N; 20 20 96),
са пътували доста вагони доставки между двете войни,
Но не само от Германия. Иранките, чешките, италианските може
да се виждат също като "немски"!!!

Карам Лада 7-ца, но не съм и сложил "Перкинс" дизел,
 щото руският двигател си работи, при условие, че има всякакви
оригинални части за нея, нещА да и викам, че е англичанка...
 Официално спряха производството на 7-ците през 2014г!!!
За мен ладата си е руски, а не италиански автомобил - тоест различавам това/ онова ...Тук/ там...Коли/ вагони.. но има още какво да искам от себе си!

Първите дряновки (20 20 200) са се търкаляли до към 1986г.
Те също на външен вид напомнят немски (за хората от вън гледащи ги). Произведени са от 1952 до 1957г.

"Вкаж" работят до към 1993г. А са произведени 1958-1964!!!
Номерато в серията им са 20 17 200 - 20 17 400.
Впрочем тези са ги правили освен в Дряново, също и в Русе.

Следващите дряновки са произведени от 1971 до 1978г.
общо това ни е най-голямата серия - от 20 47 200 до 20 47 900!!!

Малко номера на вагони и серии доставяни ни от ГДР:
1963г. - 15 броя, А/В typ B, с номера 19 45 001 - 19 45 015
1972г. - 50 (51?) бр., Аm typ Y/B-70, с номера 19 50 050 - 19 50 100
           (всички от тази серия след 1999 г. са
            преустроени в безкупейни или бюфети ((бар))
1982г. - 50 броя, Аm typ Y/B-70, с номера 19 40 101 - 19 40 150
            (от тази серия са не само на влак "Пловдив", но и в Русе)
И те така ...
Сега се сещам да сме имали и кушет вагони от Франция.
Но нямам понятие кога са внесени!?
 ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия