Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на влакове

<< < (278/295) > >>

Сaprycorn:
Заводът в Дряново произвежда 5 модела вагони В4. Първите са "Ждановка"-50 броя, после ВКАЖ-327 броя, безкупейни-330 броя, 47-ма серия (варира от 700 до 1000 броя според различните източници) и последно серия 74, за тях не знам каква е бройката, но е над 300 със сигурност. С изключение на "Ждановките", които са бракувани до 1976, останалите са в експлоатация към 1990 година.

Сaprycorn:

--- Цитат на: zazo link=topic=534.msg107628#msg107628 date=1493662880 ---Това е. Серията е 5152 1950 051 - 100
Интересното в случая е, имайки предвид традициите за номерирането на вагоните в БДЖ, какви вагони/серии са били до 051-ви номер.
Има серия от 12 първокласни дряновки с 10 купета и номера 5052 1015 016 - 027. Какви вагони е имало или е трябвало да има между тия две серии за мен е загадка.

--- Край на цитат ---
И за мен е загадка! Сигурен ли си, че десеткупейните Дряновки са 12? Защото на мен ми се върти в спомените числото 35. Ако добавим и 15 вагона от доставката 1963година, то номерата излизат точно. Но ако са само 12, тогава оставащите 23 номера би трябвало да се запълнят от по-стари вагони, доставяни преди 1944-та. Не разполагам в момента със записките, които имам. Иначе много бързо щяхме да разгадаем този въпрос.

zazo:

--- Цитат на: МАШИНИСТ link=topic=534.msg107622#msg107622 date=1493658934 ---2000  ДРЯНОВКИ...

--- Край на цитат ---

Повече са. Говорим само за второкласни вагони българска версия на ОСЖД тип Б. А са произвеждани и други.
Безкупейните известни като серия 20-17 със сигурност са над 1000, защото в някакъв момент цялата серия от 001 до 999 е запълнена.
Проблемът е че първоначалните бройки са номерирани по старата номерация (24000) и поне от това което аз съм виждал, няма проследяване какво точно се е случвало.

Купейните стартират със 24900(2015 001) ди 24923 (2015 024), минават през огромната бройка номерирани като 2047, а имаме и
2057 001 - 011 и 2040 001 - 021 след изчерпването на серията.

Тука серия 74, Ждановки и ВКАЖ изобщо не ги броим.

pach:
От "Вкаж"  серията в периода 1958-1964 са сглобявани
и в Русе - завод "В.Коларов"!

Коле, "липсващите" серии може би са били заделени да старите каруци.

Серия 22 (от 50 до 177) - българските , "гърмящи консерви" (донербюхте) или всъщност италианските вагони " Торино".

Серия 23 (от 132 до 184) които са със седем джама, но май са чешки внос (чехите имат подобен модел в ТТ).

А може би има на запазено и за втората част от старата серия 22...Онази с номера от 158 до 172 (като модел ги имаме и в ТТ+ Н0). Приличат на "донербюхте" но със закрити "балкони". На Митко 888 са най-новата придобивки

Старата серия 24 също е имала шанс за новата номерация...
И т.н.
 :yes:

zazo:

--- Цитат на: Сaprycorn link=topic=534.msg107631#msg107631 date=1493663780 ---И за мен е загадка! Сигурен ли си, че десеткупейните Дряновки са 12? Защото на мен ми се върти в спомените числото 35.

--- Край на цитат ---

Прав си както винаги. Проверих първо са 12 бр и след това още 23бр. общо 35.  :victory:

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия