Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на влакове

<< < (77/295) > >>

zazo:
Щеще да е цяло чудо да е нещо дето го има другаде, хахаха. Доколкото виждам нашия е с четири последователни прозореца от едната страна.

IKAR:
Аха. И точно това са 4-те купета. Май точно такива са правени само за нас. Иначе заводът е изнасял голям брой вагони за Гърция, Унгария, Русия, Мароко, Ирак, Ливан и само фургони за Албания. Албанските фургони са коренно различни от нашите, в Гърция и Унгария са доставяни само нормални пътнически вагони....

pach:
В Гърция освен, че са купували по-евтиното ...се намесва и фактора "политическо управление" ... след падането на военната хунта и реабилитацията на гръцките комунисти, те доста неща "пазаруваха" дори на преференциални цени от целия социалистически лагер. (Както сега Венецуела "пазарува" изключително от Русия...)
 :yes: ;D

IKAR:
Така хем вълкът беше сит, хем агнето цяло. Защото гърците пазаряха на преференциални цени, ама даваха долари, спешно необходими на "социалистическите" икономики.....Локомотиви и фургони от Румъния, пътнически вагони от Полша и ГДР, отново локомотиви, мотрисни влакове и автобуси от Унгария, лади и тролеи от СССР, а и не на последно място и България е намазала с проекта на инж. Петко Мишев. Но излишно е да казваме, че всичко, правено за там, с известни изключения, е с много по-високо качество и с повече екстри от стоката за самия СИВ.

anubis:

--- Цитат на: IKAR link=topic=534.msg52270#msg52270 date=1294837989 ---мотрисни влакове  от Унгария   Но излишно е да казваме, че всичко, правено за там, с известни изключения, е с много по-високо качество и с повече екстри от стоката за самия СИВ.

--- Край на цитат ---
Много точно. И да ги питаме унгарците, как така техните мотриси Ганц у нас изкараха 7 години, а същите в Гърция,но  теснолинейни (т.е. с по-малки мотори и следователно по-малък моторесурс) вървяха до края на 90-те. Който е ходил в Гърция знае какви са техничари в тяхното ОSE и на какво ниво са били обслужвани.
А  соца здраво изнасяше наистина за развиващите се страни. Наскоро четох  за унгарски магистрални локомотиви в Уругвай и ГДР-ски пътнически вагони  в Уганда. В railfaneurope.net снимки колкото щеш. След срива на системата, на тези пазари  успешно се наместват китайските другари с неустоими оферти от типа: Даваме  ви безплатно каквото  поискате, в замяна на концесии за полезните ви изкопаеми.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия