Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Интересни снимки на влакове
niki:
:lol:не, че нещо, ама вече съм готов с надписите за тръбите :good:
lubomir:
Браво Миро! :clapping: Сега остава да снимаш последния вагон от зад за да видим ориентировъчно диаметъра на тръбите и колко броя са на 1 вагон. Тръбите явно не са чугунени и не са за питейна вода, а от сайта на фирмата производител се разбира че са спирално заварени. веднага изниква в мене въпроса защо завода за същите тръби в Септември го съсипаха, а завода в Турция прави половин милиона тона от същите тръби годишно? Толкова глупости и малоумия дори не съм предполагал че ще се направят в България за последните 20г, от всички партии без изключения!. Без война сами се унищожихме!
liro4605:
;D Не може ли челния?Така няма да се разкарвам до опашката и като се прикачаме няма да се налага и да слизам дори.Всъщноста като се въртим на Мх мога да снимам и от двете страни :haha:.Иначе тръбите са по 3 на вагон и диаметъра е около 1м.Преди време вървяха композиций с по-малки тръби и бяха по5-7 на вагон.Интересното тогава беше,че ги затапваха.
lubomir:
Може разбира се, важното е да се види ориентировъчно диаметъра. е можеш да пуснеш и метъра, щом си там :)
Малките тръби по принцип трябва да са с тапи за да не ръждясват от вътре, тъй като няма кака да се почистят.
но това е за западна Европа, където има специален DIN за качеството на повърхностите на стоманените изделия. Както всички знаем, при нас стоманените изделия включително и тръбите се складират на открито, без тапи и без никаква защита. В резултат след месец- два на дъждовете повърхността става с 1мм ръжда. Но пък иначе отговарят на ГОСТ и разни други такива стандарти :)
niki:
Логична причина да не ги затапват, е може би по-малко съпротивление.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия