Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

Интересни снимки на влакове

<< < (112/295) > >>

evrokoma:
Любо не е само завода за тръби мога да изреждам до утре колко производства се съсипват.Най много се ядосах на това че БДЖ ще поръчва 150вагона от турски производител при вида че завода в Дряново стои без работа.Наскоро в Нефтохи Бургас монтирахме 70 табала производство на Шнайдер ама в Турция а нашите заводи за табла бездействат.Завода за кабели в Бургас от години не произвежда кабели а само пренавива такива на по малък метраж а естествено кабелите се произвеждат в Турция.Примерите са безброй просто се лобира за Турското производтство ама никой не ни е виновен че политиците ни са пу***ки :angry:

bdz43r:
Като са затапени няма разлика в съпротивлението.
Иначе си имаха тапи отначало, когато тръгнаха преди 5 години.
И сега се срещат изпопадали покрай линиите тапи.

niki:

--- Цитат на: lubomir link=topic=534.msg61076#msg61076 date=1307117037 ---Може разбира се, важното е да се види ориентировъчно диаметъра. е можеш да пуснеш и метъра, щом си там :)
Малките тръби по принцип трябва да са с тапи за да не ръждясват от вътре, тъй като няма кака да се почистят.
но това е за западна Европа, където има специален DIN за качеството на повърхностите на стоманените изделия. Както всички знаем, при нас стоманените изделия включително и тръбите се  складират на открито, без тапи и без никаква защита. В резултат след месец- два на дъждовете повърхността става с 1мм ръжда. Но пък иначе отговарят на ГОСТ и разни други такива стандарти :)

--- Край на цитат ---
Чистят ги , особено по големите, има роботизирани машинки, защото е вредно да се стои вътре и е забранено . Имам пред вид,  тези Миро каза, че са с керамника, но има  с азбест, полимери и тн,та чиатенето става с вода под голямо налягане/ отварям скоба- знам случайно за това, понеже един приятел живеещ и работещ в щатите, беше дошъл командировка до Швейцария да поправят точно такава чиатеща машина, защото беше спряла да върви, но ,,продължила да чисти,, в следствие на, което пробила тръбата)))))))))))))). и той дотърча до Българиа, направиха с бивши колеги, система да наблюдава всички датчици за движение, посредством видео наблудение , защото радио сигнала се губел , като се отдалечи машината по тръбите от мястото на влизане. Аз му направих кутия от симона/до днес още функционира/. това всичко става за около 5 дена и всички паднали като се върнал и се убедили, че работи безотказно)))))))))) та така за разглезените западняци :lol:

niki:

--- Цитат на: evrokoma link=topic=534.msg61081#msg61081 date=1307117863 ---Любо не е само завода за тръби мога да изреждам до утре колко производства се съсипват.Най много се ядосах на това че БДЖ ще поръчва 150вагона от турски производител при вида че завода в Дряново стои без работа.Наскоро в Нефтохи Бургас монтирахме 70 табала производство на Шнайдер ама в Турция а нашите заводи за табла бездействат.Завода за кабели в Бургас от години не произвежда кабели а само пренавива такива на по малък метраж а естествено кабелите се произвеждат в Турция.Примерите са безброй просто се лобира за Турското производтство ама никой не ни е виновен че политиците ни са пу***ки :angry:

--- Край на цитат ---
ВСИЧКО Е ВЪПРОС НА КОМИСИОННИ,  за това е цялата работа, така по трудно се хваща.

niki:
как да няма значение....ще дам пример, американците правят двойно по големи по обем и дължина  цистерни-защото въздушната струя следва в случая формата на вагонаи всяко ,,прекъсване,, на тази форма е завихряне, когато нямат тапи, завихрения въздух просто минава, на практика няма никакво съпротивление.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия