Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Интересни снимки на влакове
topalov:
--- Цитат на: Nikibmw link=topic=534.msg63455#msg63455 date=1310995805 ---в димитровград бяха , сурнеха ги на някаде , маи са турски
--- Край на цитат ---
--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=534.msg63460#msg63460 date=1310999275 ---Отиват за ремонт в Хърватска.
--- Край на цитат ---
Ето още малко инфо за тях, ако някой го интересува: http://en.wikipedia.org/wiki/TCDD_E52500
CaLLlo:
--- Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=534.msg63460#msg63460 date=1310999275 ---
Отиват за ремонт в Хърватска.
--- Край на цитат ---
Правилното е ХЪРВАТИЯ, а Хърватско (Хърватска) е на сръбски (сърбо-хърватски).
Да, в много телевизии още не са разбрали! ... Ако ще ползваме Хърватско, то тогава би трябвало да казваме и Бугарско ...
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A5%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%8F
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%91%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0:%D0%A5%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%8F
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB_%D0%B1%D0%B5%D1%81%D0%B5%D0%B4%D0%B0:89.215.49.236
В самата wikipedia.org лично аз на няколко места коригирах грешките ... и ми ги приеха веднага ...
toniemi:
Днес на София-север пристигна доста интересен влак с 14 двуосни трансвагона,и съответно 14 мотриси и вагони за Г.Т.
Поредните таралясници ,втора ръка,със сериозно издрани стъкла и изрисувани с графити.
До колкото видях са теснолинейни,като широколинейните ,които вечи се движат по 20 и 22.
Нащраках ги с телефона ;D
niki:
;D, Тони, вързани се все едно, паяка ги е вдигал.Дано , поне климатиците им работят, онзи ден не знам дали гледахте репортаж по БТВ, мереха температурата в гр/адския/ транспорт. Беше между 35 и 40 градуса. :angry:
bdz43r:
Нямат климатици и изобщо не са таралясници, но ние ще ги унищожим за няколко години като предишните.
А от БТВ са пропуснали да премерят и температурата извън градския транспорт - тя е същата.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия