Това за ограничението в скоростта , сега у нас , не идва ли всъщност , поради състоянието на релсовият път???
Сърбите сега били идиоти - те си гледат влака бързо да закарат, а не да минат по разписание заради спотърите!
Американските, руските, както и английските железници нямат много фенове у нас, т.ч. не ни заливай с тях, а ако искаш да си полезен - търси най-вече германски, български и други европейски неща!
Да де, ама за да е с тия надписи значи се прави сметка да идва къмто на нас, което пък ме навява на мисълта, че в скоро време ще има промени в международния трафик и по-скоро в това кой ще го обслужва. Губещия вероятно ще е пак БДЖ. Освен ако по някакъв начин не се впише в общата схема, което пък е доста съмнително според мен. И тъй като за БДЖ вечно има :pleasantry:непреодолими субективни и обективни причини за това или онова, просто хората явно искат да вземат нещата в свои ръце. И със сигурност ще го направят, въпреки пречките. След 35-те часа по кородор Х и залязването на коридор IV, се видя че няма невъзможни неща. Биха морския транспорт, биха и тировете, сега остава да бият и администрацията-пърдон бюрокрацията http://rinsider.clubferoviar.ro/en/afiseaza_stire.php?id=3674
Немеца, български надиписи на немска машина случайно не слага. Интересно каква ли е причината тогава за изписването им? В техниката случайни неща няма.