Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Интересни снимки на влакове
lubomir:
Е, то цели фабрики отидоха за скраб, ти си се закахърил за някви локомотиви... При това ти най-добре знаеш, че БДЖ съществува само заради отпадаците, а не заради ефективната си дейност.
KRAKOMOBILA:
Тези локомотиви могат да бъдат продадени моментално в Русия! Те не са скрап! Докато фабриката няма как да я продадеш.
TheJackal:
Локомотива е като колата, мине ли над 60 000 километра и почваш да лежиш под него. За това съм казал, тук да ме прощават колегите машинисти: "всичките до сегашни локомотиви от парка на БДЖ на скраб, оставят се по 2-3 локомотива за музей и се закупуват нови". Пари има за всичко, повярвайте, убедил съм се лично, за кой ли път ............ Въпроса е, че няма кадърен директор на БДЖ, който да застане пред когото и където трябва и да знае как да ги поиска! Истината е както на запад - 50 локомотива, 200 пътнически вагона и 500 товарни, останалото частни превозвачи, инфраструктурата гари, мостове железен път и прочие - държавна собственост. И един въпрос: някой знае ли къде отиде локомотива от държавния резерв - базата до каменната кариера и захарният завод в Камено - Бургас? Той да колкото знам е малко по голям по габарити, от тези които са в Дебелт.
KRAKOMOBILA:
Личи си, че нямаш наблюдения над локомотивите. Те се произвеждат за да изкарват милиони километри. Тъй като ако себестойността на една кола е 30 000 евро - на един локомотив е 3 000 000 евро и не можеш да си позволиш да си купуваш локомотиви през 2 години.
DonEduardo:
Ако имате интерес, мога да кача снимки и на няколко вагона(читави все още) :)
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия