Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Интересни снимки на влакове
pach:
надписите се махат , дори по бързо отколкото се слагат!!!
Това малко ми прилича на гледане на кафе...
:lol: :lol: :lol:
Не че не е възможно , но от един надпис да си направиш изводи за икономиката на региона в следващите десет години , си е направо за Нобелова награда по икономика!!!
:pleasantry: ;D
KRAKOMOBILA:
Надписите са там защото ES серията са сертифицирани за България! Както за Турция, Унгария, Германия, Австрия и още много други.
lubomir:
Към кракомобила - дезирото е сертифицирано за доста страни, ама честно не съм гледал на нашите дали пише на езиците на всички държави дето са го сертифицирали. Ако някой еобърнал внимание да казва!
Чух една идея преди време... Пък отгоре на всичко Германците дори направиха пилотен директен влак от Китай до Германия... през Русия. Стана, макар и доста бавно по обективни и субективни причини. От чисто ориенталско естество. Обаче пичовете имат друга цел, и тя е че се работи по свързването на европейската жп мрежа с китайската и индийската чрез строителството на нови жп линии през Индия и Пакистан. Хората знаят че петрола свършва, а корабите са бавни(горят петролни продукти), заобикалят доста, движат се бавно... Та скромната им идея е влаковете да се товарят в Китай и Индия с боклуци за Европа, пък от Европа за Китай, Индия, Пакистан и др. с каквото там има. До къде ще пътува таури и компания е само въпрос на време, нужда желание... и доста пари за инвестиции. Обаче аз съм сигурен че ще стане по една проста причина, и тя е че железницата е транспорта на бъдещето за далечни разстояния. Който не го е разбрал си е за негова сметка ;D
Това знам аз и такива са ми предположенията. Може и да греша.
Само времето ще покаже!
pach:
--- Цитат на: lubomir link=topic=534.msg21917#msg21917 date=1237986236 ---... Обаче аз съм сигурен че ще стане по една проста причина, и тя е че железницата е транспорта на бъдещето за далечни разстояния. Който не го е разбрал си е за негова сметка ;D
Това знам аз и такива са ми предположенията. Може и да греша.
Само времето ще покаже!
--- Край на цитат ---
Това е малко абсурдно !
Освен ако не измислят "нулевата клетка" и свръхпроводимостта стане при стайна температура!
Колкото и скъп да е един товарен кораб ,е по-евтин с пъти при неговата употреба на дълги разстояния!!!
Защото ,
ако елиминираме пристанището (щото и ж.п.гарите вече са скъпи) ,
ако елиминираме фактора време - при изчерпани други източници на енергия ,времето ще има нови измерения,
ако елиминираме обема на товарите (колко влака се товарят на един среднотонажен контейнеровоз?),
и не на последно място - корабите са плавали и плават с помощта на вятъра ,
докато локомотивите унищожават горивото си (водата връщат , но другото?-електрото е на същият принцип - за сега)!!!
Остава една единствена причина по която влаковете винаги ще са губещи спрямо водоплаващите!!!
Това е пътя (или трасето или както искаш го наречи) ,
щото една жп линия трябва да се прокара и поддържа ,
пък водните трасета съществуват и се самоподдържат!!!
---------------------------
( Нулева клетка - за сега фантастичен енергиен източник произвеждащ енергия от вакуума - по точно от пространството.Но дори и да се създаде подобен енергиен източник , щото изследванията продължават , ако не се направи нов пробив за свръх проводниците , пак няма да ни стигне енергия , защото нейното потребление , или по скоро нейното "провеждане" до консуматора е свързано с големи загуби включително и топлинни.
Доколкото знам в момента са достигнали до стабилна свръхпроводимост при "- 38" (минус 38) градуса по Целзий.Счита се че когато стане при 0 градуса , ще е върха на сладоледа...)
Та така...абсурди някви - то и аз чета и мечтая фантастични неща , амааа....
;D ;D ;D
lubomir:
Да ти кажа, аз само споменавам какво съм гледал, слушал и чел. Аз таквиз работи не мога да предричам щот не съм гадател.
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия