Автор Тема: Интересни снимки на влакове  (Прочетена 560649 пъти)

TheJackal

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (35)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1710
  • Рейтинг: 159
  • ТТ 1:120 III und IV Epoch DB & DR
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1170 -: 27 Август 2015, 12:15:57 »
26.08.2015 - Ешалон на гара Карнобат, снимки Таню Танев, споделени в групата "ЖЕЛЕЗОПЪТЕН  ТРАНСПОРТ /RAILWAY TRANSPORT"  във фейсбук.

Излиза, че товарни превози не са задължени да ги превозват ешелоните влакове.




















Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1171 -: 27 Август 2015, 15:18:29 »
Ето, значи можело. И имаме платформени вагони с по-нисък под.  :good:

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1172 -: 27 Август 2015, 16:21:09 »
Предполагам ,че вагоните са немски или поне малко германски.

Такива БГ вагони нямаме.

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1173 -: 27 Август 2015, 17:00:58 »
Лошо. А техниката поне наша ли си е? Щото сега да не се окаже, че братските въоръжени сили (демек НАТО) се придвижват с влакове за международното учение в Шабла, а само ние се тътрузиме на собствен ход по магистралата до морето и обратно?! Баси, и без това нямяме много нова техника, само ядем ресурса (моточасовете) на старата...

pach

  • Trade Count: (42)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 12377
  • Рейтинг: 1339
  • ТТ & Н0; DR & BDZ;ep.I-III(~VI)&selfmade
    • За моделизма
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1174 -: 28 Август 2015, 08:58:12 »
Микси, ние сме "екзотиката" в НАТО. Тук показаната техника не е наша.
Наши нови са май само джипове хамър и камиони мерцедес (милитари).
Може и да има ново нещо но е в минимални количества. Цялата ни нова техника
можеш да я видиш в темата на форума за гергьовденския парад от около 2008 г.
май беше последния с наземна техника, различна от свирките на духовите ни оркестри.

А  "екзотика", защото май сме единствените от бившия Варшавски договор,
дето вместо да си купят нова съвместима с НАТО-вските стандарти, техника,
просто приспособиха старата за ползване и съвместимост със съюзниците ни.

При по мащабни учения ние всъщност играем условния противник именно заради техниката,
защото тя е почти същата с/у каквато евентуално ще се изправят от НАТО.
В Ирак,Сирия, Либия, Египет, Йемен, Северна корея, Китай, Венецуела, Куба, Русия и сателити и т.н. и т.н.
Все стари познати направления, но има и нови които са с руско оръжие от новите партиди.

Доколкото знам специалните ни пехотни части държат първенството (а как иначе - нали са българи/юнаци)
в негласното, а понякога и официално огласено състезание с останалите от европа и щатите.

Подобно е и положението с нашита МИГ-29. Авиомеханиците ни направиха чудеса от изобретатерлност,
и чрез просто направени преходници, свързват нашите самолети с наземна НАТО-вска техника без проблем,
където това може и се позволяват от изходните параметри на генератори, помпи и т.н.
Даже тези преходници и минимални промени извършиха и обратното - свързват НАТО-вските самолети у
нас с нашата наземна техника за обслужването им. Макар, че обикновенно ударно-изребителните съединения
които идват у нас от англия, италия, гърция и всяка година от щатите, обикновенно си карат с тях поне пет
транспортни самолета с целият керван нужен за обслужането им. Но единичните полети и самолетите-цистерни
обслужващи военните трасета над България си се обслужват на летищата ни с нашата изобретателност.
Всъщност военнотранспортните ни самолети "Спартан" (спартанец в превод), са нови!
Воените ни въртолети са нови - Кугар и Пума (морския), но надявам се все още да има "душа"
 и в старите бронирани МИ-24, които отдавна са приземени обаче.
Учебно-бойните ни самолети са швейцарските "Пилатус" (витлови със скорост на реактивни в ниските нива).
Само още не можем да си купим (вече 20 години) нови ударно/изтребителни от типа на "Грипен"
 (шведски най-подходящ за България) или Юрофайтер (европейски консорциум) защото заради пусти
 комисионни се опитват да ни натресат втора ръка F-16 от португалия (гърция също предлагаше)
 или още по-лошо - F-16 блок 40 които са на съхранение в аризонската пустиня (сух климат перфектен за склад)
поне от 30 години. А имаше и предложение да ни продадат F-18_superhornet (супер стършел),(
 но се оказа че нито американците ще ни го дадат, нито ние може да си го позволим като цена на покупка и последваща поддръжка...

 Впрочем нашите пилоти с МИГ-29 редовно излизат победители (или в краен случай наравно)
при учения срещу техните пилоти. Пък нашите я имат 30-35 полетни часа годишно , я не (заради липса на гориво).
Докато НАТО-вските пилоти които идват у нас...дори тези от националната гвардия на щатите (тяхната гражданска отбрана)
 са с минимум 3000 часа (три хиляди) и се шашкат направо от уменията на българите.
 Летеното на нашите наистина им е в кръвта.
 
Е сигурно все пак поне на земята сме си купили нова техника отчасти надявам се.
там почти нищо не знам и не съм запознат, но се надявам поне още един съфорумник да се включи и да
разкаже какво , как и защо...както и какви са тенденцийте да оборудваме стадиона хора (българската армия)
поне със съвременна сухопътна техника. За ПВО и т.н. съвсем пък май не е  ясно - еър полисинг е с други функции.
Ползваме старата, налична и все още работеща техника и ...май всичко вече "ни е на мускули и честна дума".
Като разграден двор сме, ами добре че вече комшийте имат както други проблеми така и
обстановката във военно политически аспект не е като "едно време".

Казвам като "едно време", защото ако до година не почнем да си купуваме нови изтребители,
докато комплектоваме поне една (а и няма да ни дадат повече) ескадрила (21 самолета)
има голяма вероятност турски и гръцки изтребители да пазят нашето небе и да поемат еър полисинг.
Някои преди 25 години очаквал ли е такова нещо?
Ето на това му казвам "обръщане на палачинката"...

liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1175 -: 28 Август 2015, 10:24:57 »
Цитат на: liro link=topic=534.msg100650#msg100650 date=1440681669
Предполагам ,че вагоните са немски или поне малко германски.

Такива БГ вагони нямаме.


 рр Намира се и по някой друг D вагон за цвят.

Best Ripper

  • Trade Count: (17)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 3377
  • Рейтинг: 551
  • Освободил се от форуми...
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1176 -: 29 Август 2015, 14:03:06 »
The latest issue of 'Britain at War' magazine, out today, features my article on the world's smallest armoured train - the 15 inch gauge Romney, Hythe & Dymchurch Railway armoured train of 1940

https://www.facebook.com/HeritageRailway/photos/a.283653235072420.54227.139645862806492/715297775241295/?type=1&theater

Der Hetzer

  • Trade Count: (59)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1526
  • Рейтинг: 148
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1177 -: 17 Септември 2015, 02:52:46 »
Така и така като сме на английска вълна - модел § оригинал


liro4605

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1178 -: 26 Септември 2015, 22:44:25 »
Не ми се бе случвало да видя така подредени начело румънки

46 124 челна

 

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1179 -: 01 Октомври 2015, 19:22:36 »
Днес по една дива случайност бях по работа до гара Искър.И докато чаках колегата,се оказах някак си без да искам на нашето място до пероните.Зяпам маневрата и по едно време кво съзирам.Г-н Херкулес и неговият  Бик.

И се почна снимане от мен и колегата!!!Чичко Мильо ни гледаше като извънземни.

Херкулесът

Машините бяха свързани в СМЕ(с-ма много единици).В това число и аз  :dance1: :dance1: :dance1:

Логото на ОВВ

Обща снимка

И още една

И последна

След изчакване на среща ,локомотивите заминаха към Елин Пелин
Те това е  :hi:
« Последна редакция: 01 Октомври 2015, 20:33:33 от refil »

zazo

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (0)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2049
  • Рейтинг: 263
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1180 -: 01 Октомври 2015, 20:19:57 »
Мамка му и прасе, почти съжалих че си продадох обебейския херк.  :fool:

D2

  • Trade Count: (36)
  • Sr. Member
  • ****
  • Публикации: 297
  • Рейтинг: 21
  • II, III, IV, V и VI епоха в Н0 София
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1181 -: 01 Октомври 2015, 21:17:34 »
Ники много се съмнявам да са били вързани ''система много еденици'', едното е дизел, другото електровоз-нищо общо,но знаели човек новите технологии в локомотивостроенето.

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1182 -: 01 Октомври 2015, 22:07:48 »
Митак,не само го видях,но и говорих с един от екипа-мисля ,че немец и той го потвърди .

Mixy

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (3)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1539
  • Рейтинг: 385
    • SCARM - българският софтуер за дизайн на релсови планове и жп макети
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1183 -: 01 Октомври 2015, 22:10:37 »
Тези машини у нас ли ще работят?

refil

  • Trade Count: (14)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 552
  • Рейтинг: 43
  • Клуб BG TT
Re: Интересни снимки на влакове
« Отговор #1184 -: 01 Октомври 2015, 22:22:15 »
Таурито вече дърпа блок влакове у нас,Херкулесът сега минава сертифициране и евентуално ще дърпа влакове от Димитровград надолу