Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел на български подвижен състав | Review a BG model

Локомотив на БДЖ серия 36 от метал

<< < (3/5) > >>

pach:
Кхъм...кхъм...ако искаш изтъни дългите дръжки от кабината, покрай котела, над водните резервоари...
На оригинала те са дебели (по Ф) като тези на "тенджерите" (парен дом+пясъчник).
Сега, на модела са повече като тръби, а не дръжки. Имай предвид, че две от степенките (брой на борд),
към въпросните "тенджери" са точно под тях. Въобще със степенките май ще е доста зор, и с късите,
че и с дългите, дето са до самите "тенджери", независимо дали ще са отделен детайл ли не.
 &bgflag Давай все так - следим с интерес!!!
 :hi:

Krasi Tankista:
Всъщност в оригинала отдясно това е тръба в която се движи тягата за управление на свирката. Виж, че дръжката пред нея, върху димната камера е с по - малък диаметър, съпоставим с тази на парно - пясъчните домове:



Отляво е доста по - сложно:





При всички случаи диаметрите трябва да се прецизират. В случая са по - важни местата на отворите за стойките на тръбите и дръжките.

 ;D

Krasi Tankista:
От лявата страна в тръбите вървят комуникациите към компресора, генератора и димната камера:







 ;D

pach:
Значи, въпросната "ръкохватка" наистина си е тръба!
А от другата страна управлението е част от чара на парните локомотиви!
Човек винаги има какво да научи. За съжаление този красив
локомотив, не съм го виждал на живо. За това също следя темата
с интерес!!!
Има още много работа, но пък крайният резултат
ще е едно бижу в моделното БДЖ!!!

Krasi Tankista:
 Аз също не съм го виждал на живо. Ето ги тръбите отляво и кожухът на на задният парно - пясъчен дом демонтирани:



 ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия