Иван,благодаря за коментара!

Това което мога да кажа като уточнение:
Плъзгалката е много хлабава,почти без натиск!
Старият собственик е премахнал на две колооси зъбните колела,поръчал съм си и ги чакам!
И без тях ,виждайки се на клипа,локомотива си върви чудесно и тегли вагоните.
https://www.youtube.com/watch?v=Zer8RDiTSXYИмам и други правотокови локомотиви,всъщност сега на макета само 4 - 5 локомотива са Мерклин,другите са Роко,Брава,Пико,самоделки и други...всичките си имат гумени бандажи,а тук както и Ламинатката на Техимидж са спестени!
Мога да преценя ,добре утежнените локомотиви и разликата в съпротивлението при плъзгане на тези с бандажи и без,разликата е голяма!При този локомотив и шесте колела токоснемат,могло е да поставят поне две колела с гумен бандаж.
Като разглобих талигите и свалих колоосите,еми те са като на детска играчка,направо несериозно!
Вадят се лесно от осите и като ги търкаляш по масата,бият аксиално и радиално,като на старото Пико.
Също недопустимо за тези пари и имиджа на фирмата.
От там идва клатенето.
Относно осветлението отзад,проверих къде е проблема.
Срещу фаровете има бели светодиоди,а за стоповете,светодиода е в средата.
Свети силно,но светловодите са първобитни и не отвеждат никаква светлина.
За външността-Перфектно!
Заради това ще си купя и другия номер на БДЖ.