Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел на български подвижен състав | Review a BG model

06-та на Albert-Modell

<< < (13/19) > >>

IvanC:
Спас и Тони,

Искрено се надявам поне вашите модели да пристигнат читави!

Иначе това е което направих, за да предотвратя подобни случки на моделите за които споменах в предното си мнение:









Уплътних максимално кухината с порести материали, така че моделът да не мърда в корубата. Корубата е леко напъната и порестият материал поема усилията, а не пластмасата на корубата.

Корубата е вакуумно формирана от лист пластмаса. При модела на Алберт, материалът е много тънък. При формирането материалът се загрява, а после изстива, което го прави още по-крехък. И понеже листите, които използват са поначало тънки и допълнително изтъняват там, където има по-остри извивки, в комбинация с крехкостта на материала след формирането и липсата на каквато и да е друга опора (като моите "подплънки"), по време на транспорта тежкият модел успява да потроши пластмасовата коруба. В резултат моделът започва да се "разхожда" в кутията и оттам повредите по него, както се вижда от снимките на Гришата и тези от ВладоЦ, които аз пуснах.

Имам няколко модела на Athearn и Bachmann (на американски локомотиви), които са с подобни опаковки, но имат оригинално стиропорени подплънки и от там взех идеята. Ако това стане тук, моделите се връщат на продавачите (за сметка на продавачите), които от своя страна ще са 100% на загуба и ще откажат да работят с такива дистрибутори/"производители" на модели, които не са осигурили адекватна опаковка на изделията.

Не исках да навлизам чак в такива подробности, защото нещата за мен са очевидни, но възмущението ми е достатъчно голямо, за да изпиша горните редове. Това важи и за други европейски "производители". Пиша "производители" в кавички, защото май много малко "марки" си правят сами моделите. Дори при едни и същи "марки", качеството на опаковката между отделните модели на "марката" може да е с огромни разлики, от "отлично" до "силно незадоволително". Един такъв пример е комплекта на Роко с Е52 и 6 двуосни вагона. Моят пристигна с повреди по локомотива и два от вагоните. Кутията е огромна, капакът няма как да се фиксира надеждно и локомотивът и двата вагона се бяха изместили странично и тъй като вече нямаха достатъчно опора в стиропорената част на опаковката са се местили, което е довело до повредите по тях. Този комплект (и по принцип ВСЕКИ комплект) трябва да има отделни индивидуални кутии за локомотива и вагоните, които да влязат в общата опаковка на комплекта. Същите тези Роко имат други комплекти от 2 и 3 вагона, които са опаковани по този метод с индивидуални кутии за всеки вагон. Явно знаят как да опаковат добре, но не го прилагат винаги. Може би за икономия, която обаче не се отразява на цената на споменатия комплект с Е52.

Иван

spas_tf:
Благодаря за нагледната информация!

IvanC:
Отговорът от румънеца:


--- Цитат ---I am very sorry for this situation, and for not reaching you sooner. We had a lot of work today.  From what I se the loco is damaged , and I think we should send you a new one.
Please send it back to us  at the following address :

S.C. Trains Addicted S.R.L.
str. Paris Nr. 123
400055 Cluj Napoca   Romania
tel: 0733120505

And we will refund the shipping costs that you pay from your payment.

Unfortunately we had so far one more situation like yours, and despite it was carefully packed it seems the blister is the problem . Please do not pack the loco in the broken blister, instead use something to hold it tight in the box ( paper, plastic). Please add the broken parts in the box.

I hope you are comfortable with this solution.

Best regards,

--- Край на цитат ---

За нечетящите английски:

"Много се извинявам за създадената ситуация, както и че не ви отговарям по-скоро. Днес имахме много работа. От това, което виждам, локомотивът е пострадал и мисля, че трабва да ви изпратим нов.
Моля изпратете ни го обратно на следния адрес:

. . . . .

И ние ще ви възстановим транспортните разходи от вашето плащане.

За съжаление имахме още една ситуация като вашата, независимо, че внимателно го опаковахме, изглежда проблемът е в блистера (корубата). Моля не опаковайте локомотива в счупения блистер, вместо това използвайте нещо да го държи плътно в кутията (хартия, пластмаса). Моля добавете счупените детайли в кутията.

Надявам се, че се чувствате комфортно с това решение.

С уважение,"

Засега румънците са коректни и отговарят много бързо - в рамките на същия ден или ако ел. пощата е изпратена вечерта - на другия ден.

Иван

KRAKOMOBILA:
Аз очаквам доставка на 15 броя.... Дано не получа инфаркт като пристигнат.
 До колкото за номера на 06 060 - лично пожелах да е така, защото и на реалната машина е сбъркан по същият начин.

georgievjoro:
Моят пристигна вчера да ми е честит, няма никакви повреди беше добре опакован.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия