Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby

ГДР-1979 и Полша 1969-!985

<< < (2/3) > >>

mitko0888:

--- Цитат на: Жоро link=topic=5411.msg121286#msg121286 date=1616142403 ---Да, за коя точно питаш? :)
А звука, мисля че е насложен звук от 50-ка или от този род  :buba:

--- Край на цитат ---
Чува се че превърта, а пък на клипа е наред, макар че не се вижда ясно.
Но пък пуф-паф въобще не е в синхрон и не съответства на въртенето на колелата но 01.0505. Снимано е отблизо и се вижда добре. Звукът точно тук е насложен от нещо друго.

Petko Ivanov:

--- Цитат на: Жоро link=topic=5411.msg121284#msg121284 date=1616139181 ---Чудесно начало на деня, Христо :hi:
Честно казано поляците слабо ме вълнуват, но вторият филм е мехлем за душата, особено за любителите на IV-та епоха( ТИ 41-ца имаш ли!?!) :yes:
Целият филм е размазващ, но след Заалфелд води до душевен оргазъм.  :buba:

--- Край на цитат ---

За всички любители на немските (и особено Пруските) локомотиви Полша е истински рай. Там могат да се видят уникати, незапазени в Германия и никъде по света. Чест прави на поляците запазването на всички тези немски локомотиви, които самите германци не са сметмали за нужно да запазят. И сега единственото място в Европа, където се движат парни локомотиви начело на редовни влакове е Полша в района на Волштин. По-долу ще покажа снимки на повечето от запазените немски локомотиви в Полша.

1. Тр 3 (пруски G8) на гара Збачинек 2011 г. Освен този има запазен 1 бр в Германия (купен от Турция) и 1 бр в Турция


2. Действащ Ty42 (DR 52) на гара Волштин 2013 г.


3. Ty 3 (DR42) на гара Волштин 2011 г. В Германия няма запазен.


4. Ty 5 (DR50) на гара Волштин 2011 г в оригинален вид. В Германия няма запазен точно такъв


5. Тр 5 (пруски G8.1 с предна колоос) на гара Волштин 2011 г. В Германия няма запазен.


6. Действащ Ty2 (DR 52) на гара Волштин 2011 г.


7. Ty 1 (пруски G12) на гара Волштин 2013 г


8. Ок1 (пруски Р8) на гара Волштин 2011 г.


9. Втори Ок1 (пруски Р8) на гара Волштин 2011 г. Този е с допълнителен парен дом


10. ОКо 1 (пруски Т18) на гара-музей Варшава  2011 г. Не знам в Германия да има запазен


11. Ty 3 (DR42) на гара-музей Варшава 2011 г.


12. Pm 3 (DR 03) с оригинална аеродинамична обшивка на гара-музей Варшава 2011 г.  В Германия няма запазен в този вид


13. Pm 3 (DR 03) без аеродинамична обшивка на гара-музей Варшава 2011 г.


14. Tr 6 (пруски G8.2) на гара-музей Варшава  2011 г. Не знам в Германия да има запазен





Petko Ivanov:
Втора част на темата за немските парни локомотиви в Полша:

1. Oi 1 (пруски Р6). Уникално рядък локомотив, запазен единствено в Полша.


2.  OKi 1 (пруски T11). Уникално рядък локомотив, запазен единствено в Полша.


Petko Ivanov:
Трета част на темата за немските локомотиви в Полша:

1.  OKi 1 (пруски T11) на гара-музей Варшава през 2011 г. Уникално рядък локомотив, запазен единствено в Полша.


2. ТKi 3 (пруски T9.3) на гара-музей Варшава през 2011 г.


3. Pd 5 (пруски S6) в депо-музей Скерневица през 2011 г. Уникално рядък локомотив, запазен единствено в Полша. Бил е 50 г експонат в техникум по транспорт във Варшава без нищо да е свалено, откраднато, боядисан, надписан, нашарен и т.н.


4. Тr 4 (пруски G8.1) в депо-музей Шабовка през 2011 г. Втори по масовост след серия 52 локомотив в Германия с над 5000 произведени бройки, но запазен само 1 в частен музей.


5. ТКt 1 (пруски T14) в депо-музей Шабовка през 2011 г. В Германия няма запазен


6. ТКw 2 (пруски T16.1) в депо-музей Шабовка през 2011 г.


7.  ТКt 3 (DR 86) в депо-музей Шабовка през 2011 г

Petko Ivanov:
Четвърта част на темата за немските локомотиви в Полша:

1. Tw 1 (пруски G10) в музей Koscierzyna. Един от най-масовите локомотиви в Германия, но няма запазен там.
https://en.wikipedia.org/wiki/Prussian_G_10#/media/File:Tw_1-90_Koscierzyna_10.05.05.JPG

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия