Отива в момента до сградата на Schenker. Това разколонение, вероятно някога е ходило и до летището. Разклонението е интересно защото е със стрелка на открит път. Или за по-кратко СОП. Ключ-жезълт е на гара Волуяк. Има една сграда, която се води завод ТЕРЕМ Срещу нея се виждат остатъци от линия, точно до шосето. може там някога да е имало прелез. А иначе темата ти е по-редно да се обедини с темата " Изчезнали ж.п. линии и малко известни съществуващи клонове".
На там има много заводи и тец, вероятно са индустриални клонове. От гара Пазарджик е имало и теснолинейка до гара Септември мисля, която в последствие е закрита.Първоначално, мислих че са митове и легенди, но после се оказ, че е имало! Да имало е теснолинейка Пазарджик- Варвара открита 1927 мисля и закрита 2002 заедно с много други клонове ( това и 17 линия)
За още един клон. Той започва от гара Пазарджик завива и продължава на юг. След това отново завива,но на изток покрай Главиница там има малко нещо като гара,но не е. След още един завой на север минава някакъв завод и отива до съборена мина. (Не знам как се казва тя).
На скоро разбрах за съществувал клон около 1200 м.. Той е по линията София-Банкя. Започва на завоя при Божурище и минава през няколко предприятия. Пресича бул.Европа и продължава до него отива до някакви порутени сгради. Нито знам кога е открит,нито закрит. Сега съществува само до бул.Европа.