Общ форум | Chit-chat > Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby
Новини от жп транспорта по света
BaHkaTa:
Русенското локомотивостроително и локомотиворемонтно дружество „Експрес Сервиз“ достави нов маневрен локомотив на френските държавни железници
Русенското локомотивостроително и локомотиворемонтно дружество „Експрес Сервиз“ достави нов маневрен локомотив на френските държавни железници /SNCF/. Русенската техника ще работи в Technicentre Est Europeen в Париж. Това е най-голямото депо за ремонт и текущо обслужване на влаковете TGV. В депото работят 800 човека, които се грижат много професионално за над 100 влака TGV, ICE и други. Депото е решило всички дейности в него да са беземисионни и затова се обръщат към русенските локомотиви.
SNCF се превръща в най-големият ползвател на русенските локомотиви. Рамковият договор предвижда доставката на 15 машини за различни депа из страната. Във Франция и SNCF декарбонизацията и чистият въздух не са празни приказки.
Следващата доставка ще бъде през март в Лион, където вече работи друга русенска машина.
IvanC:
Каква е ролята на ролките, притискани от пружини към релсите?
Иван
pach:
Северна Македония пусна в експлоатация железопътната линия Куманово - Беляковце, част от Коридор 8. Линията е с дължина 30,8 километра и включва три нови ЖП гари, шест перона, пет моста, един тунел и много други инфраструктурни съоръжения.
Премиерът Християн Мицкоски заяви, че Коридор 8 е също толкова важен и стратегически проект, както и Коридор 10.
„Тези два коридора са основен приоритет за това правителство, защото ние като държава представляваме пресечна точка и това трябва да е нашето предимство пред другите страни в региона“, каза той.
Той допълни, че скоро ще бъде завършен вторият участък, както и тръжната процедура за третия участък.
“Убеден съм, че вторият участък скоро ще бъде завършен в срока, записан в договора. Съвсем скоро ще приключи тръжната процедура за третия участък, който ще ни свърже напълно с източната ни съседка и така ще бъдем част от един много важен коридор не само за ЕС, но и за НАТО”, каза още министър-председателят.
На гарите и спирките е монтирано сигнално-телекомуникационно оборудване на стойност 10 млн. евро, което включва алуминиеви седалки, стоманени сенници, дисплеи и LED осветление. | БГНЕС
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия