Главен форум | Main forum > Железопътен моделизъм | Railway modelling

куплунзи или как си закачате вагончетата.

<< < (4/17) > >>

XRISTO:
Е,аз на количество го докарвам откъм пътнически-цели 7 , ама са от онези в стартовите сетове,дето са с две колооси , най-примитивните.И дори не ги броя за вагони.Затова и казвам,че нямам.А иначе товарнички поимвам,аз съм им фен на тях-постоянно си взимам по някой нов.И като гледам бея-само чакам да посъбера някоя стотачка и ще се пазарува отново.  ;D

br185:
 Аз понеже все не съм разбрал нещо да попитам тези Kurzkupplung на Roco удобни ли са за маневрена работа (често откачане и закачане)?

Vlado:
Не стават за маневрена дейност. Но вече се продават и специални самооткачащи се куплунги, обаче какви са и що, питайте по-знаещите и можещите.

Жоро:
Курцкупунзите на Роко са идеални за маневрена дейност . Имат функция "предоткачане". Това ще рече, че може вагон или група вагони да бъдат разкачени, като се бутат над разкачвачка. Дъгите на куплунзите се повдигат и ги задържат разкачени и вагонът или групата могат да бъдат добутани до необходимото място и оставени там без да се закачат след ракачвачката. След маневрата машината тръгва в обратна посока, а разкачените вагони остават на място. Дъгите на куплунзите, за които стана дума по-горе, след отделянето на бутащият локомотив, падат в нормално положение и купунгът е готов за куплиране. Ако трябва да се прикачат отново, просто машината се връща и се прикача нормално.

Vlado:
Опс! Спецът каза, а пред фактите и Боговете мълчат! Затова първото изречение на предишния ми пост да се смята неписано. ;)

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия