Привет!
Понеже като келеш все се въртях в в депо Ст.Загора /80s/, Баща ми беше нач.смяна Възст.Влак, приятел с инж.Л.Ангелов, та същият този инжинер ме качи в една от машините и голяма радост-даде ми да натискам копчерлаци и врътки. Още помня как посочи ръчката за позиции /тротъла/-тогава не знаех къв е тоя полуволан, и се оплака на Баща ми, че "само ей това струва 17хил.лева".
Имали са проблеми създателите, но са ги събрали, с изцяло БГ схема.
Има още какво да се желае но началото винаги е трудно:
Капаците отгоре,интериора, буферите, два вида
едни тукмаци по шасито, ще "перна" допълнително, като тези доп.неща:
Които съм качил за свободно теглене.
Като цяло да напиша как процедирах. Принтирах схемата на локомотива /качени са 3 схеми от инж.Деянов в трудовете му/, избрах си единственият останал жив, има и доста снимков в нета от Красен Панев
, на който ако чете тука-Искренно Благодаря, за споделените в нета снимки.
Не знам колко е верен метода /за първи път ми е/. Принтирах схемата на лист хартия, след това установих един коефциент /примерно колелото е дадено 1100/, на принт.схема обаче е Х на чертежа, делите 1100/Х и имате коефициент, който когато искате да сметнете други параметри, които ги няма на схемата, може да си ги мернете и преобразувате. За смятането на коеф., не е лошо да сравните и с нещо друго /да си направите чек сума
/- друг параметър, спрямо шублера.
Топъл топъл:
Първи опити за боя-той този и без това е "заплют" от малкия
, установих, че Тамия акрил, се отлепя с тиксото
.
Скоро и доп.неща:
Линк към целият албум Ако някой реши, че имам някъде грешка, да не се притеснява да сподели, ще съм благодарен!
Успех на всички с начинанията!