Релсите след прелеза ги няма от няколко години, а малко след като изчезнаха, бяха демонтирани и кръстовките с трамвая.
Интересно е, че по това време бяха подготвени нови кръстовки, но не се монтираха.
Иначе като стратегическа връзка, линията до голяма степен изгуби значението си след създаването на алтернативни международни пътища за газови доставки. Дори при авария на газопровода към централата, там има запаси от мазут поне за седмица, което е достатъчно за авариен ремонт на газопровода. През 2009 г единственият газов път беше през Украйна и спирането на подаването беше централно за цялата страна и то посред снежна зима. Тогава тези линии имаха решаващо значение. Сега явно се счита, че няма такава опасност (доста смело според мен с актуалните емоции около газта).
Освен това върви проект и за разширяване на хранилището в Чирен.