Автор Тема: Новости от Fleischmann  (Прочетена 68045 пъти)

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #30 -: 29 Декември 2009, 02:10:26 »
Оказа се, че несправедливо съм обвинил Fleischmann в спестяване на детайли :pardon:
В януарските броеве на MIBA, Eisenbahn Jurnal i Eisenbahn Kurier са направили обширни ревюта на BR 43, както на моделът на Fleischmann, така и на оригинала. За огромно мое учудване се оказа, че няколко локомотива от серията, сред тях 43 020, 43 013 и 43 003 (последният е прототипа на Fleischmann) през 30 те години  електрическата им инсталация НЕ Е на обичайното място (под пътеходното), а е някъде по котела.
 Така че моделът на 43 003 е точно копие на оригинала :clapping:
 

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #31 -: 29 Декември 2009, 09:52:21 »
Ами супер!! Марката е сериозна и не се дъни лесно като ... да не споменавам имена

http://www.fleischmann.de/neues_wissenswertes/auf_probefahrt/br_43.html



притеснява ме обаче друго дето намирам:

"Традиционната марка Fleischmann е изправена в момента пред много несигурно бъдеще ..."

toniemi

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (18)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 4773
  • Рейтинг: 624
  • Направи си сам и ще ти олекне! HO,Z Само БДЖ
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #32 -: 29 Декември 2009, 10:19:25 »
Цитат на: Сaprycorn link=topic=6.msg33399#msg33399 date=1262045426
Оказа се, че несправедливо съм обвинил Fleischmann в спестяване на детайли :pardon:
В януарските броеве на MIBA, Eisenbahn Jurnal i Eisenbahn Kurier са направили обширни ревюта на BR 43, както на моделът на Fleischmann, така и на оригинала. За огромно мое учудване се оказа, че няколко локомотива от серията, сред тях 43 020, 43 013 и 43 003 (последният е прототипа на Fleischmann) през 30 те години  електрическата им инсталация НЕ Е на обичайното място (под пътеходното), а е някъде по котела.
 Така че моделът на 43 003 е точно копие на оригинала :clapping:
 
Еее...,жалко :(

 :pleasantry:

IKAR

  • Trade Count: (2)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 947
  • Рейтинг: 265
  • HO DB,SBB III,IV, HOm Rhatische Bahn V София

fyut

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #34 -: 07 Януари 2010, 10:18:30 »
 :yes: :yes: Да....!!!!!! Цените са точно по нашият джоб. Поне за мен де. ;D Явно ще има още 'лебец да похапна преди да си купя нещо от каталога показан, чрез линка. Освен ако не се появи някоя баба реститутка по стечение на обстоятелствата моя роднина/едва ли/, или не спечеля от тотото/ силно ме съмнява/ :haha: Иначе това което видях, ме кефи много.  :yes:

BoRoco

  • Trade Count: (2)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 159
  • Рейтинг: 57

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #36 -: 16 Януари 2010, 22:08:24 »
Ами те цените височки като на Брава са станали напоследък...
Гледам към S10, но май ще пропусна в полза на Брава, тя поне е метална.

Gervasii

  • КЖМ - България
  • Trade Count: (1)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1733
  • Рейтинг: 40
  • НО DRG IIb епоха София
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #37 -: 17 Януари 2010, 08:05:11 »
Цитат на: widowmaker link=topic=6.msg34159#msg34159 date=1263672504
Ами те цените височки като на Брава са станали напоследък...
Гледам към S10, но май ще пропусна в полза на Брава, тя поне е метална.
че Брава прави ли S10?! или имаш предвид, че по принцип са метални Брава.

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #38 -: 17 Януари 2010, 21:27:25 »
Именно, че Брава по принцип е метална.
Ето едно визуално сравнение между подобни локомотиви, производство на различни фирми,
с уговорката, че тоя на Трикс е хоби локомотив, 3 пъти по евтин от останалите и 4.5 пъти по евтин от Т11 на Брава.
Единствено Флайшман и Роко имат добра детайлност, но Брава ги удря в земята направо.
Все пак роковския Т12 е 1987-1991, Т9 на Флайшман е от 2005 мисля (сет 4902).
За Лилипут няма смисъл да коментираме,
в Конрад май все още го продават за около 150Е тоя локомотив, ама от него не става нищо.



Доколкото за S10...
S10 на Трикс е уникален локомотив, много добре направен, с бронзови плъзгащи лагери на колоосите (както всички локомотиви на Трикс),
Faulhaber  мотор, предпочитам го пред новия S10.1 на Флайшман, колкото и постничко да изглежда
(все пак е от първите S10 и сетът с вагоните на кайзер Вилхелм държи винаги солена цена в ибей),
но по принцип бих инвестирал и в двата.
Двата просто са различни локомотиви.
« Последна редакция: 17 Януари 2010, 21:30:37 от widowmaker »

CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #39 -: 17 Януари 2010, 22:45:46 »
Различен е, S101 е с ниско пътеходно и оттам с калници по които много си падам,
но и той претърпя метаморфозите от типа - "Открийте 10-те разлики!"





комина, номера, надписите по калника, цветовете ...
« Последна редакция: 17 Януари 2010, 22:54:08 от CaLLlo »

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #40 -: 18 Януари 2010, 13:09:45 »
Видях снимки на реалния локомотив, той пък като цветове няма нищо общо с двата показани.
Абе хората работят с фотоселянина със страшна сила :)
Много е хубав, ама за пластмасов бая парици му търсят...
За тия пари както писах по горе, човек е по добре да си купи Брава.

Сaprycorn

  • Trade Count: (52)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 1774
  • Рейтинг: 134
  • НО DRG II епоха София
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #41 -: 18 Януари 2010, 17:54:11 »
Цитат на: widowmaker link=topic=6.msg34206#msg34206 date=1263756445
Именно, че Брава по принцип е метална.
Ето едно визуално сравнение между подобни локомотиви, производство на различни фирми,
с уговорката, че тоя на Трикс е хоби локомотив, 3 пъти по евтин от останалите и 4.5 пъти по евтин от Т11 на Брава.
Единствено Флайшман и Роко имат добра детайлност, но Брава ги удря в земята направо.
Все пак роковския Т12 е 1987-1991, Т9 на Флайшман е от 2005 мисля (сет 4902).
За Лилипут няма смисъл да коментираме,
в Конрад май все още го продават за около 150Е тоя локомотив, ама от него не става нищо.

(Image removed from quote.)

Доколкото за S10...
S10 на Трикс е уникален локомотив, много добре направен, с бронзови плъзгащи лагери на колоосите (както всички локомотиви на Трикс),
Faulhaber  мотор, предпочитам го пред новия S10.1 на Флайшман, колкото и постничко да изглежда
(все пак е от първите S10 и сетът с вагоните на кайзер Вилхелм държи винаги солена цена в ибей),
но по принцип бих инвестирал и в двата.
Двата просто са различни локомотиви.

Интересно сравнение! Ако не греша, моделите са:



1.Fleischmann T9.3



2.Тrix T9.3



3.Brawa T11



4.Roco T12



5.Trix T12

?????




CaLLlo

  • Trade Count: (13)
  • Hero Member
  • *****
  • Публикации: 2604
  • Рейтинг: 202
  • Dampf Ep.1&2 bis ÜK
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #42 -: 18 Януари 2010, 19:20:37 »

Така са:

1. Fleischmann
2. Liliput
3. Brawa
4. ROCO
5. Trix

widowmaker

  • Гост
  • Trade Count: (0)
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #43 -: 19 Януари 2010, 16:18:59 »
Да, точно така:
Fleischmann T9.3 (set 4902, loco 85 4902, 2005г.)
Liliput T9.3 (loco L109120, реновиран, тоя вариант се произвежда от преди 2-3 години)
Brawa T11 (loco 40354, 2009г.)
Roco T12 (set 43026, 1987-1991г.)
Trix T12 (hobby loco 22854, 2008г.)

BoRoco

  • Trade Count: (2)
  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 159
  • Рейтинг: 57
Re:Новости от Fleischmann
« Отговор #44 -: 21 Януари 2011, 06:16:23 »
Я вижте малко изненади тук
http://www.roundhouse.ch/
и
Neuheiten-Prospekte 2011
и
Fleischmann НО или N

Доста интересни неща