Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Полезни линкове към сайтове на готови проекти | Useful links to sites for other projects and layouts
Интересни линкове към чужди макети
pach:
Намерих това-онова....
--- Цитат --- Пощенският влак на TGV е за експресн превоз на пратки и колети с високо-скоростната серия TGV управлявана от SNCF и La Poste . Тя покрива линията Париж - Лион 6 пъти на ден, като трексплоатира 8 влака с 32 полувагона.
--- Край на цитат ---
Ала това си е най-бързият товарен влак на планетата!!!
SNCF, TGV и La Poste правят съвместно влаковете (TGV-Postes) които са изградени от Alstom между 1978-1986. Тези TGV единици са по същество TGV Sud-Est влакови композиции, които са модифицирани за превоз на поща за френския пощенски оператор La Poste .
Максималната скорост е 270 км / ч (168 мили / ч), което ги прави най-бързият товарен влак в света.
Първо сглобени са пет еднотипни влака, с номера 1 до 5.
Следват двата, номерирани 6 и 7, които са преобразувани от бившия влаков състав TGV-SE №. 38. Всяка композиция се
състои от електрически локомотив и четири полувагона.
Интересното е, че въпреки намалялата работа, те все още са в експлоатация и през 2009 г. като пътуват по два влака на нощ
по маршрута Париж-Авиньон.
Влаковете са съставени както следва:
No. 951/952,
953/954,
половината влак No. 955 и
Югоизточния клон на TGV трансформиран, от No. 70 на956/957.
Среща разминаване с брато му,
https://youtu.be/Mr5TnLyy9Y8
Иначе през 80-те и от LIMA са пускали на модел:
Повече може да се прочете тук:
http://2d25517.pagesperso-orange.fr/pelliculage_TGV/poste/poste.htm
Оказа се, че редовно минават и по Евротунела под Ламанша:
https://wobblewinterwanderings.smugmug.com/Trains/EurostarEurotunnel/i-cgFnZg5/
mitko0888:
pach, къде ги намери тез иработи, и как ги преведе ...
Става въпрос за полу влакове. Нормалното TGV е от две такива половинка.
Не се движат редовно, защото последното пътуване е на 27 юни 2015: цък
Пишеш TGV La poste wiki и научаваш нещата "от първа ръка".
pach:
--- Цитат на: mitko0888 link=topic=61.msg111480#msg111480 date=1524582861 ---pach, къде ги намери тез иработи, и как ги преведе ...
Става въпрос за полу влакове. Нормалното TGV е от две такива половинка.
...
--- Край на цитат ---
Ми тук какво съм написал:(?)
--- Цитат на: pach link=topic=61.msg111478#msg111478 date=1524576292 ---
Първо сглобени са пет еднотипни влака, с номера 1 до 5.
Следват двата, номерирани 6 и 7, които са преобразувани от бившия влаков състав TGV-SE №. 38.
...
Всяка композиция се
състои от електрически локомотив и четири полувагона.
...
Интересното е, че въпреки намалялата работа, те все още са в експлоатация и през 2009 г. като пътуват по два влака на нощ
по маршрута Париж-Авиньон.
...
Влаковете са съставени както следва:
No. 951/952,
953/954,
половината влак No. 955 и
Югоизточния клон на TGV трансформиран, от No. 70 на956/957.
...
--- Край на цитат ---
Колкото до Wikipedia, там всеки регистрирал се с някаква поща,
може да напише, допълни или премахне част когато си поиска...
или поне докато някой не му види глупостите и на свой ред не редактира статията. Уикито в доста страни е за деца и често се попълва от деца,
с нарастнало его и мнение за уникалност!!!
Все пак обикновенно търся по сериозни източници като такива например (първият линк вече го публикувах де):
http://2d25517.pagesperso-orange.fr/pelliculage_TGV/poste/poste.htm
http://www.writeopinions.com/sncf-tgv-la-poste
http://supphoto.chez-alice.fr/photo/tgv/tgve.htm
https://www.flickr.com/photos/tunnel_one/7003938781
http://www.trains-en-voyage.com/dossiers/actualite/tgv_poste_2015.htm
http://forums.photos-de-trains.net/viewtopic.php?t=6894
http://sncfsociety.org.uk/Site/July_2014_News.html
и с този смятам са стигат... :scratch_ones_head:
http://www.denshaotaku365.com/archives/2010/01/01/16346870.html
ПП. Само мога да допълня, че заради резервния влак ( локомотив и четири вагона) е конструирана и добавена допълнително утежнета специална талига в края, благодарение на която всеки влак е можел да се
движи както самостоятелно, така и бързо и лесно да се скачват,
две половинки с по четири полувагона, в един общ влак.
Ето пример за два влака в самостоятелни задачи.
Изписват се така когато са заедно - "n°951/952",
а на тази снимка ясно се виждат един до друг:
При такова скачване, те са се пишели със свойте самостоятелно номера. Това съм го показал, както в текста, така и със снимка
показваща задната част на такъв половин влак и специалната талига.
:hi:
mitko0888:
--- Цитат на: pach link=topic=61.msg111478#msg111478 date=1524576292 --- Всяка композиция се
състои от електрически локомотив и четири полувагона.
...
Интересното е, че въпреки намалялата работа, те все още са в експлоатация и през 2009 г. като пътуват по два влака на нощ
по маршрута Париж-Авиньон.
...
Оказа се, че редовно минават и по Евротунела под Ламанша:
--- Край на цитат ---
Ами това си написал:
Не са полувагони а са полувлакове.
Не са все още в експлоатация през 2009 а са в експлоатация до 2015.
Не минават редовно под Ламанша, а са минавали редовно под Ламанша.
Между другото, Уикипедия - на английски или на немски, е изключително точна и подробна по отношение на жп транспорт и влаковете. Там може да се намерят неща които ги има само в най-апокрифните специализирани книги. И ако има някакви неточности те най-често са в резултат на това че в някой от "първоизточниците" така е написано. Това е общоприето място, което действително често се редактира, но най-често в посока към уточняване на детайлите. Има си съответните рубрики където се уточняват тези корекции.
Не знам защо реши че writeopinions е по-достоверен източник.
pach:
Защото някой ден ще го водят "първоизточника"!
И двете са - и полувлакове, и полувагони, от които са съставени влаковете.
Никой вагон не може да се движи без следващият,
за това на последния от към опашката на всеки полувлак
са се монтирали специалните талига. Което впрочем не са точно
казано утежнени, а по скоро усилени и подпрени подвижно към задната стена на коша от последния вагон.
За експлоатация редовна ъм означил 2009, иначе наистина последен официален курс е през 2015.
За Ламанша - понякога не проверявам редактора какви точно думи си е въобгъзил, че трябва да сложи и стават грешки.
Като цяло за железници в уикито си прав, но по точни и съществени сведения можеш да извлечеш от уикиванд и производните му.
Като и да е, влака се оказа интересен. Има снимки от специалните пепоти на които е спирал в халета .
За бързо товарене и разтоварване - перфектна организация са създали.
Не съм намерил точните причини за прекратяването на този вид
"скоростни пощенски" влакове" . Едва ли е авиотранспорта или камионите. Капацитет и на двата вида не може въобще да се сравнява с ъзможностите за товарене на един...по макар и полувлак. Самолетите освен това искат допълнителни структури и
служби за разнасяне на пратките ( било пощенски или куриерски).
Автомобилния транспорт може от врата до врата, но пък също няма капацитет и скоростта когато ставате въпрос за по-голяма големи разстояния.
Та за това се чудя какво е отказало "La Poste" да спрат експлоатацията на тези ...по своему красиви влакове!?
Навигация
[0] Списък на темите
Премини на пълна версия