точно така и ще направя 
На ТАУРИ-то може да се качи трети пантограф. Как става това.
На покрива отгоре се виждат още три пъпки, които обозначават мястото на третия пантограф. С малка бургия 1 мм за двата изолатора и 2,5 мм за болтчето се разпробиват дупките и третия пантограф се поставя, след което се завинтва. Ако искаме да го вържем със сборната шина ни трябва малко парче тел, червена боя и лепило(поксипол или капчица). След като фиксираме шината и лепилото стегне, боядисваме и вече имаме "балкански" Телец. Някъде по - напред показах точно такъв ТАУРУС, преправян от мен. По принцип и дефакто обаче за да е пълна детайлността ни трябва три броя пантографи на ROCO каталожен номер 85353. При тях обаче проблема ще е малко по - голям, защото изолаторите трябва да се фиксират или с лепене или с миниатюрни винтчета. Но пък тези пантографи са направо умалено копие на истинските такива. След като качим трите пантографа, заемаме се с вътрешния, чиято каретка се стеснява с по 1 мм спрямо тези на другите два. За стесняването има два варианта. Първият е да отрежем ушите и да огънем крайщата така, че да се получи по - тесния габарит, а другия е да си направи сами тясна каретка, който е и по - сложен. Във всички случаи обаче при дадените операции ще получим отлични резултати. За рекламната лепенка не е проблем. Отиваш в печатница NAYA до Операта, носиш снимка на това, което искаш, носиш машината и след няколко часа ще я имаш абсолютно готова. Дори е желателно ако може да имаш файл с лепенката, тук КРАКОМОБИЛА може да помогне. Тогава за 20 мин. ще ти шаблонират ТАУРИ-то и си готов за път.
Успех в начинанието!