А това отпред какво е? Само да не е някой паднал балон! 
Не е паднал, а иначе е балон
Това, изобразено отпред е подготовката за въвеждането в експлоатация на топловъздушен балон. Коша и платнището(балона) се поставят легнали и платнищешо се разстила до дължина. След това с бензинов вентилатор се раздува платнището до състояние 30 - 35% от обема му. Поставят се газовите бутилки на конзолите в коша и се присъединяват маркучите с регулаторите и изпускателния кран. Свързва се горелката и се пали, като първоначално се подава до 40% от мощността и. Благодарение на дифузорната серпентина, пламъкът навлиза в раздутото платнище и загрявайки го вътре, балонът продължава да увеличава обема си и постепенно се изправя. Обикновено при тази подготовка, балона е силно нестабилен и въпреки горещия въздух вътре, той непрекъснато се наклонява и "подскача" на 2 - 2,5 м над земята. Стабилност се реализира една когато балонът е издигнат на 4 - 5 м над земята. Едва тогава, регулирайки загрятоста на въздуха вътре чрез пускане и спиране на горелката ще се получи изменение на височината и дефакто ще може да се реализира полет. При снишаване и приземяване, балонът отново изпада в подобен "крен" и обикновено кацането е под ъгъл 30 градуса и тук задължително наземният помощен персонал участва активно чрез придържане на коша и опъване на въжетата - в противен случай коша се пльосва по ребро и платнището те захлупва.По темата: Иначе идеята ми да изобразя 87-019-6 в този нестандартен мотив дойде спонтанно. Английските машини, въпреки, че биват отричани и наричани "детски играчки", "недорасляци" и още какво беше там, всъщност са изключително красиви и боядисани подходящо идеално биха се вписали в един хубав жп. мотив(тук фотографите ще потвърдят).