...а и през това време,прекарано в "дебнене" мога да сляза в гаража,да направя на някого нещо по колата и да изкарам много повече от частно , отколкото бих спестил чрез въпросната покупка.
И аз стигам до извода,че оттам се пазаруват само колекционерски рядкости и то от тези,които ги събират.
Това е относително и е много индивидуално. Моята работа не свързана със слизане в гаража, там отивам само, когато си тунинговам колата. Иначе съм прокетант и работя на бюро. На 8-часов работен ден съм, и не винаги времето ми е запълнено с ангажименти. Така че мога да заделя един час на ден сумарно да се поровя из еВау.
Да не говорим, че интересните неща излизат обикновено на търгове. Там няма какво да го дебнеш освен когато решиш да наддаваш. Ако ти е кеф - залагаш си предварително една цена, която си склонен да платиш, и отиваш да спиш. На другия дн само влизаш в еВау и гледаш дали си го спечелил или не.
Също така всеки един модел се пуска в производство в някакъв тираж. Той в един момент се изчерпва. И производителят е решил, че от него повече няма да пуска ... тогава алтернативата да слезеш в гаража и да изкараш някой лев от клиент просто не върви, защото даже и да изкараш 2 пъти повече пари, няма да има откъде да си го купиш.
.... и в един момент кръгът се затваря - ти дебнеш еВау за точно такива рядкости, а докато дебнеш и се ровиш, току изкопаеш още нещо интересно за теб. ;-) И идваме в изохдната позиция, където ВЕЧЕ няма смисъл да слизаш в гаража и да изкарваш повече пари.
Забравяме и още нещо съществено - еВау не е единственото място, откъдето можеш да си купиш влакове. А WWW-то е необятно. 99% от всички части, които съм си купил за тунинговането на колата, са ми от интернета, но не и от еВау. ;-) Така че човек ако иска да си колекционира влакове, трябва да се научи да търси навсякъде. Едно ще си вземе от Жоро, друго от Адри, трето от Липето, 4-то от еВау, 5-то от някъде другаде от Интернет .... източници на такива неща бол!