-Проблемът с мръсотията по колелата и релсите все оШте няма кардинално реШение. И ако, все пак релсите се 4истят лесно с бархетно парцал4е, напоено със спирт, то при колелата процедурата е дълга и сложна. Най голям проблем създават гумените бандажи, те именно зацапват релсите, а от там и останалите колела. Грапавините по колелата задържат мръсотията оШте пове4е. За да се по4истят колелата, трябва първо да се демонтират, и след това да се изтъркат с парцала, напоен със спирт. Метода с Шкурката не е много препоръ4ителен, заШтото някои колела са изработени от месинг, който е никелиран. С Шкурката много лесно се сваля никеловото покритие, а месинга много пове4е събира мръсотията. Така 4е, колеги въоръжете се с ТЪРПЕНИЕ, и разглобете всеки един локомотив и всяко колело поотделно изтъркайте със спирт. След известно време-съШтата процедура! Приятно занимание