Макетиране и техники на макетирането | All about layouts > Основни похвати в макетирането | Basic steps in creating a layout

Как се справяте с праха по макета ?

<< < (7/20) > >>

CaLLlo:
Това със шкурката ми звучи съвсем като бандажен струг ;D точно като при истинските т.ч. Тони го докарава съвсем реалистично ;D
А за моделите естествено че само и единствено спирт !!!

CaLLlo:
Тони, може би знаеш, може би не, но пиковските колела например освен че са метални, имат отгоре нанесено някакво покритие от друг метал - по-светъл и по-жълтеникав, който не е много тънък, но може да бъде свален със шкурката при по-добро старание и отдолу да се покаже другият, който е по-тъмен и синкав. Дотук добре, НО той се явява някаква стомана за да е здраво, която освен че не е много добър проводник има и лошия навик да ръждясва, с което токоснемането да стане още по-зле. И накрая процедурата с чистенето по тая ти система ще се налага да я правиш и доста по-често!

Maktub:
Очевидно разглобяването и парцалчето му е майката, защото не само че при обърнат локомотив боклуците падат вътре в него (теоретически би могло да се направи и с парцалче - локът по гръб с навирени колела и мах до дупка), но налага и чистене на колелата на вагоните, които също разнасят боклук... пипкава работа, ама...

toniemi:
Абе не е ли си Шкурка,тия ръждави колела не може да се лъснат.При мен всичко в НО е старо на около 20 години,за съвременните модели съм съгласен. ;)

pach:
Ми то на теб ти е време за капитален ремонт и реконструкция с последващо обновяване на подвижния състав ;D
Няма ли да отделиш площ за "Музей на железопътния транспорт" някъде из макета!? ;) ;D

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия