ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! > Новини и предстоящи събития | News and upcoming events

Подразделът "Клубът на Railway Passion" вече е факт. Коментари и критики тук.

<< < (16/21) > >>

ivo:
Няма лошо от регионални клубове. Може би и това е пътя към един общ  национален КЛУБ. Няма лошо и от регионални уебсайтове. Хубаво е обаче форума да е един. Той е отделна част от страницата и линкове от други страници могат да водят към него. Форума саществува благодарение на всички нас ... той е НАС. Ще направиме така, че всеки да може да изписва града, от който е под името си.

pach:
Мдаааа , държа да отбележа един изплъзващ се факт от така неречените котерийни ежби...
Много показателни и точно на място са последните мнения на Maktub и Gervasii . Напълно съм съгласен с тях.
Злината вече е сторена!!!
Всеки един от нас познава поне по един специалист , без кавички , по нашият моделизъм който предпочита само да чете тук , но дори не желае да се регистрира ...Ами сега вече ви е ясно за една от причините , смятам.
Един човек , който ние допуснахме по-близо до нас от много други , които го заслужават , използва познанството си с малка , добронамерена група моделисти от Пловдив , подвеждайки ги и тях както и нас останалите ,и направи единственото възможно нещо , което да му донесе някакви дивиденти (което със сигурност няма да бъде допуснато) , като извърши регистрацията на този сайт , който всъщност му принадлежи толкова колкото и Луната.Единствено защото го направи пръв не само че няма да му донесе нищо но напротив , въобще не го освобождава от моралната отговорност.
Пак повтарям , злината вече е извършена , за съжаление от човек който бе обещал да ни окаже помощ по своята специалност - патентното право.
За какво става точно на въпрос тук?
По реакцията на колегите от Пловдив , става ясно , че този човек е действал изцяло по свое усмотрение и решение . Добре , логично е да се запитаме - какво би спечелил от всичко това?
Далеч съм от мисълта , че правейки първи клуб по железопътен моделизъм в Пловдив , би си присвоил правото да приема членове само които той си харесва...или пък би го направил своеобразен платен клуб...
Единственото нещо което аз съзирам в целият напън да се направи такъв клуб със своя информационна страница е всъщност , кой ще държи правата над наименованието "railwayClub-bg" !!!
За пореден път (сега вече и в патентното право) поради такива хора като йонко , излиза лошо име на цялата гилдия на правистите!
Формално погледнато , закона си е спазен - "който превари , той и ще натовари". Моралната част обаче е твърде непозната материя за него.
Искам да бъда разбран правилно - не става въпрос за това ,че сме си имали някакви махленски препирни и дебати със въпросният човек , както доста хора предполагат в последните си мнения тук.
Става въпрос за нещо много по-важно!!!
За мое най-голямо съжаление , когато истинската същност на този "съфорумец" излезна на яве , и се разрази , кратък мълниеносен спор на тема за безпочвени обвинения към мен , само аз и още един колега (който много хора тук уважаваме) отговорихме безапелационно...
Всичко стана за толкова кратко време , че дори вездесъщитае модератори не успяха да усетят назряващият скандал . Последва промяна на "изходното" мнение на Ричи на 180 градуса - тоест от обвинения , всичко бе променено на благодарности...!!!!!!
Тогава реших , че може би до ника на Ричи във форума (още можеше да се чете и пише само от регистрирани членове) има достъп неговата съпруга (не знам за семейното му положение , но реакцията бе противоречива като в женска глава ;D) или евентуално дете.
Съответно , първо колегата , а впоследствие и аз , променихме мненията си , но не на 180 градуса - просто сменихме темата на изказванията си , и случая ( поне от мен) бе забравен.
Нещо повече , чаках Ричи с нетърпение да се видим на юбилея на форума , още повече че той бе направен от 16 часа за да може той , както и други колеги от градовете да присъстват.Щяхме да се видим очи в очи , да изясним недоразумението между нас и да продължим заедно и напред в работата по общият клуб.Поне аз така си представях нещата...
Да да , ама не ! Както казах и по-горе , става въпрос за нещо много по-важно!!!
Ще кажете - "Какво от това ,че точно това име не е на клуба , а на този "мъж"?
Ами да си представим , че някой чужденец ,реши да се поинтересува , има ли аджеба , в България хобисти и моделисти от нашият тип...?
Какво прави първо - набира най-разпространените и възможно най-близки до тази идея думи в търсачките на интернет "railway - club - bg " и готово ...
Първото нещо което ще се отвори , ще е информационната страница на нещо , някакво , такова (щото ясно е че няма да е истинският Пловдивски клуб) дето май не е това за което си струва да четеш и видиш .
Точно за това говоря - за поредното излагане пред лицето на света на нашата родна страна от един човек , който вече е доказал ,че думата морал за него е понятие с неясно съдържание...
От тук нататък , каквато и информация да бъде публикувана на тази страница , тя не би имала истинското лице , на истинският клубен живот в България!
Това е всъщност голямата злина която бе сторена , зад гърба на всички ни.
Това и обяснява странното поведение , на хвърляне на прах в очите от този човек , който първо бе готов да ни помогне...В момента който реши че от това нещо може да се изкара нещо , се започнаха едни "отваряния" на очите ни , как това не ни е нужно , как си въобразяваме , как той е против и т.н и т.н.
А всичко е било скрит саботаж , за да бъдем забавени , дори отклонени от действията които предприехме стъпка по стъпка , в името на едно начинание както за нашето хоби , така и за българското му лице в очите на света.Това обяснява "странната" некомпететност на един юрист (или адвокат-кой както иска да го нарича) , който не можеше да различи "Юридическо лице с идеална  цел" от "Дружество с ограничена отговорност ".
Това не е проява на некомпететност - това е проява на същността му , заклучаваща се в една дума - "пари"...
Толкоз по въпроса от мен...
От тук нататък следва , доизясняване на позицийте на Пловдивчани .Не е влезнал във форума "бате Кольо" - но подозирам ,че вече е информиран , и нарочно забавя своето мнение , за да не бъде толкова остро...и ..... :-X
Нашата позиция е ясна.
Вече е ясен резултата от действията на йонко , но пък има сведения ,че това не е краят на тази история...
Възможности има нещата все още да бъдат променени - жалкото е че сме принудени да се занимаваме с такива дребни душици , вместо заедно да "търкаляме" любимите си влакове...
Е , на нас нищо човешко не ни е чуждо - тоести ние се учим в движение от грешките си!Но както и по-горе някой вече го отбелязаха - ясно е че сме достатъчно единни и съответно силни , та нещата ще си дойдат на място един ден!Важно е такива изцепки , да не ни отклоняват от соновното - хобито !
Здраве , живот и щастливи дни на всички!!!
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
ПП. Подкрепям и Иво в инициативата за градовете!

ritchie:
По  повод  на  целия  огън  и  жупел,  който  се  изсипва  по  мой  адрес,  мога
само  да   ви  напомня  народната  мъдрост:
Кучетата  си  лаят,  керванът  си  върви !
Всеки  от  моите  критици  да  го  разбира,  както  си  иска.
А  с  Pach    бих  влезал  в  спор  само  когато  бозата  в   главата  му  се  поотаи.   
Щом  не  можете  да  търпите  мнението  на  другите,  толкова
по-жалко  за  вас.  Успех  на  всички  и  дерзайте  с  любимото  хоби !

Der Hetzer:
Докато се изписаха толкова мнения, вече на бял свят е и втория клуб - Личният ми клуб - тоест събрах се с мислите си и реших че вече и аз сам съм си клуб и развивам сериозна дейност, а именно:

 Информирам се своевременно за най-новите тенденции във влакостроенето, било то за истински влакове или за модели (коя фирма какво е пуснала или ще пуска, както и за червените, зелени и жълти точки в сайтовете на Роко и други разни фирми)
 Изучавам историята на Българските, Гедерманските и други видове железници.
 Отделям част от средствата си за членски внос, с който си купувам клубни модели и си събирам материали за клубен макет
 Най-малко един път седмично си правя банкет с напиване, като тази седмица, понеже съм втора смяна, гост -  наблюдател на банкетите ми е колегата (въпреки че той не се занимава с влакове), остават още четири банкета до края на работната седмица  ;)
 Ако някой иска да се присъедини към личния ми клуб - членския внос е 200 евро месечно, за чиято яснота и прозрачност обещавам че няма да бъдат харчени за увеселителни напитки, замъгляващи съзнанието препарати или жени с ниски морални ценности, а ще бъде използван именно и само за закупуването на модели на влакове и всичките аксесоари и оборудване, свързани с тях. В замяна всеки, който ми членува в личния клуб, ще има осигурен достъп в удобно за мен време един път годишно за 10 или 20 минути до личният ми клубен макет (когато стане факт) и ще има право да върти и в двете посоки копчето на трансформатора, да разглежда клубния подвижен състав, стига да не ми пипа вагоните по буферите и степенките, парните кочини по щангите, както и електровозите по изолаторите.
 Издаване на членска карта (за момента си обсъждам идеята за клубна значка) отпечатана на цветен мастилено-струен принтер и ламинирана, с цветна снимка и логото на клуба



Определена е и официалната приказка на клуба:

Събрали се вълка, заека и хамстера и решили да играят на нов вид игра.
Вълка казал:
 - Аз ще съм Вуй!
 - Аз ще съм Зуй! - рекъл заека
Хамстера се замислил и отсякъл:
 - Аз пък няма да участвам!

Dispatcher:
Подразделът "Клубът на Railway Passion" вече е факт. Коментари и критики моля да бъдат изказвани в тази тема.

Навигация

[0] Списък на темите

[#] Следваща страница

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия