Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models > Представете модел | Review a model

T2 KPEV от сет-а на Trix кат. № 21249

<< < (11/11)

widowmaker:
Единият гласкастен (22411, 20 годишен модел) вече е озвучен с декодер на Любо (SL75 на CT-Elektronik).
Би трябвало да е първият (в Бг) :) (знам само за един роковски в европа, има клип с него в тубата)
Големи благодарности към Любо за отделеното време!
Любо, много съм ти задължен (със закупуването на поне 5-6 декодера още)
 :hi:
Невероятно добре се представя (като звук и визия) тоя иначе миниатюрен локомотив!
Имах съмнения, че заради 2-те оси само ще има проблеми с токоотнемането
(то има, ама на програмната релса на Роко), но хер Тилиг за пореден път доказа,
че неговите релси елит са "дъ бест ин ди юнивърс" (чист месинг, нема 6-5).
По флекс релса, купувана преди 2-3 години и никога нечистена, локомотива върви перфектно!
Независимо, че говорителчето е монтирано в кабината, звукът е много добър (съвсем, ама съвсем леко е глух),
но ще има още доработки по кабината, за да изкарам малко повече високи.
Иначе декодера е наврян в баласта на машината (който се оказа от чисто олово - не дай боже да го изпуснеш на теракот),
а говорителчето е монтирано така, че почти не се забелязва.

widowmaker:
Понеже говорихме с един приятел по този въпрос и взех, та потърсих инфо и снимки в нета.
Надявам се на някой да му свърши работа това, ако е решил да изреже прозореца
и да залепи фигурка на машинист във въпросния локомотив:

При баварският PTL 2/2, познат още като Glaskasten, местото за машиниста е от дясната страна,
като очевидно средните прозорци не са се отваряли - само двата крайни имат первази
и на всички снимки в нета само те са отворени:










mgirginov:
Тенкю, баба, тенкю :thank_you:

pach:

Поздрав за Дани!!!
 :hi: :drinks:


Котела на "Glaskasten"-а в 1:22,5!!! ;)

И той самия пак в тоз размер... :on_the_quiet:




А тук е цялата галерия
http://www.mo-na-ko.net/php/portal/_Clanky2009/LokomotivaGlaskasten/index2.html
снимките стават за справка по детайлите на този малък локомотив с парно сърце!!! ;)

widowmaker:
Грозноват изглежда, сравнен със стандартен парен локомотив, но за началото на века си е бил иновация.
Нужен е бил само машинист, огняр не е имало заради гравитационния принцип на зареждане на въглищата.
Един от тях, произведен през 1908г. - 98 307 се пенсионира чак 1963г.
Това прави 55 години служба за локомотив, който не е бил в масово производство (само 48 бройки, включая 6 бр. от ранната версия),
както примерно пруският Р8 (с 3498 броя). Жена ми продължава да твърди, че това е най хубавият ми локомотив :)
Иначе точно това копие в 1:22,5 е просто супер детайлно!

Навигация

[0] Списък на темите

[*] Предходна страница

Премини на пълна версия