Пак не се вижда дали е 1-4-0, или е 2-3-0
Бе и аз си мисля за едни теснолинейни парни машинки който са работили в България - сръбски са и някой от тях са останали в Македония - на прав път ли съм ?От далече приличат външно, но работилите при нас са били Mallet.
(http://picbg.net/u/16413/19094/268720.bmp)
Да ви питам ли колоосна формула "Пасифик" кой наш локомотив има?!!! ;)Серия 05 и локомотив 09.01.
55-та? :blind:
Айде и една шеговита загадка, в смисъла на открийте липсващото.
автора на снимката е потребител с ник "bczonkow" от http://photo-forum.net/
(http://212.36.3.59/site_pics/159/5_1243033879.jpg)
;D на тоя бая щанги му ги липсват , и нитове тоже
;D на тоя бая щанги му ги липсват , и нитове тоже
Калояновец, някоя вехта полуограбена 14-ка? :dirol:Калояновец - студено, другото е хладко.
Така като гледам големината на липсващите табели - локомотива е немски.Топло! :heat:
Само не разбрах дали ще има награда за правилен отговор?Ми къ! Една наливна бира...в Терасата ;)
залагайтеее....аз ша прибирам залозите... :spiteful:
...той Жоро си е хитряга...свали табелите и ги отнесе на вторични суровини ....а сега пита тука...щот забравил номерата... :haha: :lol: :lol: :lol:
...
бандата на хърватина Ибрахим Хванек, родом от град Kranj...
...
Цитат на: Vlado link=topic=1362.msg42818#msg42818 date=1276847878...
бандата на хърватина Ибрахим Хванек, родом от град Kranj...
...
Владиии, Крань е в Словения, лично съм ходил до там само за да си пазарувам моделчета от един огромен магазин с яко наджиткани стъклени витрини. А и там бандити просто няма - у нас, в Сърбия и Хърватия - да, но в Словения - не!
13
Наканил съм се лека полека да "избутам" всички машини от БДЖ, които имат чужд аналог и са произведени като модел. ...
...
За останалите ми е трудно да се оправя. Абе извода е, че ще трябва да се правят неща "от-до" това с преправянето е временно решение.
Наканил съм се лека полека да "избутам" всички машини от БДЖ, които имат чужд аналог ...
В предвид военните униформи 11 или 12-та. А?
Имено в предвид военните униформи би трябвало снимката да е или края на 30-те или в годините на ВСВ.Да де ама задачката беше кога е произведена локомотивата, а не кога е правено кадрото. :mda:
... Прекалено е рисково построяването. ...
Ха сега де...истина или лъжа?! ;D ;D ;D
(http://store.picbg.net/pubpic/01/6F/075dfc2bec06016f.jpg)
...
Направил го с DCC управление, но успял да спре късането на кордата едва когато приятелите му
направили брояч на "зъбите" (200 броя) и прецизирали спирането на междинната спирка (при гарата под моста)
в +/- 1 зъб!!!
...
Дали наистина си мислиш че някой, който поне веднъж в живота си е направил нещо с ръцете си, ще повярва на това?
The въжен
Беше време да насочим вниманието си към изграждането на въжената линия.
Подобно на басейна, това се оказа далеч по-трудно, отколкото очаквахме и ние сме
вечно благодарен за Анди и Fiona Forty на DCC консумативи за решаване на проблемите.
Трудностите бяха съставени от факта, че искаме колите да спират на половина на гарата
път нагоре за да се свържете с влаковете. Ключове за да забавят и спират и колите са твърде
неточни и малка грешка при спирането на колата се превърна в топ тя се движи в задната стена на гарата,
прекъсване на проводника и колата трясък надолу към морето!
Използват се два стъпаловидни двигатели. Това брои 200 точни зъби за всяка революция.
Една революция представлява един милиметър движение на колите на пистата.
Clever Andy и Fiona разработен хардуер и софтуер, за да брои зъбите и благодарение на устройството си,
колите спират на перфектна позиция всеки път. Те трябва да бъдат точно позиционирана в центъра на гарата,
за да започнем с това, тъй като електрониката се предполага, че това е мястото, където колите започват.
В случай на спиране на тока, това би могло да донесат проблеми. Железницата е снабден с аварийно
електрическата мрежа батерия, ако има прекъсване на тока, така че ние трябва да разполагат с време,
за да изключите въжен и започнете отново от правилната позиция.
Друг въпрос е, за да получите кабел, от сега, фина форма на пръчки неразтеглив конец,
за да определят правилно в макарите. Какво се случва е, че конецът ще се изгради върху
едната страна на скрипец и след това се плъзга. Това би сътресение колата и извън релси, че ще падне.
Решението беше колеблив макари, които лежаха на конеца красиво.
Мога да свидетелстват за факта, че сега върви нагоре и надолу, нагоре и надолу, нагоре и надолу,
нагоре и надолу, чудесно добре. Автомобилите изчакват във всяка станция за 20 секунди,
което се чувства за точно в този мащаб
:scratch_ones_head: :scratch_ones_head: :scratch_ones_head:Нищо общо няма конструирането на тези мостове които си показал и типовете скали на първия с неговата конструкция .Нямат база за сравнение ! Принципа на първия предполага много здрави скали . А цвета на макета не предполага здрава скала. Мостовете които си показал след това са тотално различни от първия. единствено моста в индия е за скала като на макета. Коментирания мост е от типа да преминем дерето !!! И се прави в среда при която е възможно изграждане на опори от човека . Достатъчно здрави за да няма разместване. Моста в Швейцария е от камък защото скалата не е достатъчно мека за да се работи с желязо и няма най - вече място за изграждане . На макета е тип мост за кратки пространства без опори под него. Въжения мост има достатъчно място и има достатъчно много точки за закрепване по скалите . Които гарантират неразрушаване на опорните точки . За да не се застраши конструкцията .
(http://profit.bg/uploads/userfiles/images/1(245).jpg)
(http://webstage.bg/attachments/ckeditor/pictures-data/0002/0679/ORIGINAL-01train_travel.jpg)
(http://freshnewsbg.com/newsimages/280109074512_01.jpg)
:swoon: :swoon: :swoon: :scratch_ones_head: :scratch_ones_head: :scratch_ones_head:
Раннобудници! :) Не се подяждайте, а се радвайте на направеното от колеги :hi:
Майко мила!Какъв макет!!! Той изглежда все едно са засадили растителността върху плоскостта на макета и ,за имитация на море, са изляли вода. Не мога да си обясня как го правят толкова реалистично. :swoon:
В мини Перник са работили с междурелсие 900 мм и това вероятно е такъв локомотив.Личи и по цилиндъра че е теснолинеен!
Трябва да е МездраШттт.. ти не се обаждай... знам, че знаеш... Нали преди време търсеше такава снимка... ;)
Какво толкова загадъчно има в тия стрелки. Има ги на много места. Казичене, Елин Пелин(беше така), Веринско(докато беше гара), Ихтиман, Белово, имам снимка и на Кюстендил, там е по същия начин. Не мога да я кача, докато не отремонтират "Снимка.бг". Води се коловоз, разделен от стрелка. Нищо необичайно. :hi:Да де, и аз викам, че не е нищо необичайно... Даже в един клип видях в съвременна холандска гара цял бретел по средата на перона между първи и втори коловоз.. Ама я се опитай да направиш такова нещо на макета... :pleasantry:
Да де, и аз викам, че не е нищо необичайно... Даже в един клип видях в съвременна холандска гара цял бретел по средата на перона между първи и втори коловоз.. Ама я се опитай да направиш такова нещо на макета... :pleasantry:На гарата в Амстердам бретела е точно така - в средата на коловоза. Нямам идея дали няма и преди гърловината.
но в България и на макети не смеят да го сложат ;)
(https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQcwXhR5vGjwT8n3QCc_Xcb5OKEHfuoyDZ48C6BNSw3i8QyVd_cCw)
Ако не се лъжа, тук-там е имало и МЦ със светофори.Изобщо не се лъжеш. Въпреки, че тук говорим за ЕМЦ, обаче. При МЦ в последните години семафорите са заменяни със светофори, и е оставало само управлението на стрелките. След заключване на м-та с коловозната ръчка светофора се е отварял с бутон. За входните от стрелочния пост, за изходните - в повечето случаи от ДР(ако е имало разпоредителен апарат), както е и сега при РУКЗ.
Половин час се взирах в снимката ..... и рибарите така и не мръднаха. Значи е макет .... :lol:
Пикае ;D
Мнозина твърдят, че за да направят нещо по макета илиИ "Туй Гулямото" /багера/ как, е минал през подлезчето ?
модела си понякога разглеждат по 4000 снимки!!!
Но въпреки това правят фрапантно елементарна грешка,
която ако бъде забелязана, а тя винаги е очевадна,
( но мнозина я виждат наистина) винаги разваля вкуса от
общата визия.
В случая един макет от Индонезия, който избива рибата
с прекрасно направеното море, стръмен бряг и железопътно линия. И все пак има една такава грешка в друго част от макета,
която именно разваля общата визия!!!
Та загадката в случая, коя е най-голямата видимо с просто око
грешка (глупост) в този клип?
https://youtu.be/t1_JAkWCyrk
Като жокер - винаги съм казвал моя девиз в железопътния
моделизъм, а именно "Ние пресъздаваме буквално целия свят в миниатюра!" . Тоест в мащаб по избор и според възможностите си,
за разполагаема площ и умения - в някаква малка част от него.
Било в макет, модул, диорама и т.н.
Та така...да видим кой, какво е видял в тази малка "представителна извадка" на света и живота в него?
За останалите би било много поучително да прочетат за видяното,
с обоснователен текст защо конкретното това е грешка!
;D :hi: :scratch_ones_head: :music:
Може би е на ROCO - RH16 на OBB!?
(https://www.roco.cc/doc/idimages/def2/149014.jpg)
.
Мите, гледах ги и 18-ките. Роко прави само две и те са с по-голям диаметър.
... Нямат изместени противотежести, а тези са завъртяни на 90°(на око), при трицилиндровите са на 60°.
...
Жоро сигурен ли си, че са от Роко?
Аз съм си купувал подобни колооси от теб, но на Лилипут!
В крайна сметка разбрали се тази колоос на кой локомотив принадлежи!? Да не се окаже, че е от някой електровоз от видовете "крокодили".............. :pleasantry:
Не мога да повярвам. Я виж отново. :yes:
Най накрая го видях:
(http://picbg.net/u/62092/63128/882838.png)
(10 мм по-тънък бандаж. За какво ли му е щом не се е докосвал до релсите ...).
Тази колоос е безребордна и с възможност за странично изместване за преминаване в кривите.