ИНТЕРЕСНО !
Почти 180 пъти четена тема , а коментари - няма !
Няма поздравления за най-добрия / върха / модел на 04 , някога правен до сега в БЪЛГАРИЯ , Няма мнения и прочее.
Колегата май тури всички ни в малкия си джоб ?
Очевидно вдигна летвата до небето.
Такива моделисти са за пример и малко е да му дадеш титла ПРОФЕСОР !
АКАДЕМИК е вярно.
ОТЛИЧНО АКАДЕМИК ГЕТОВ ! :hi: :hi: :hi: :clapping: :clapping: :clapping: bg&flag bg&flag bg&flag
ИНТЕРЕСНО !Само не знам защо реши че модела е на 100% верен?
Почти 180 пъти четена тема , а коментари - няма !
Няма поздравления за най-добрия / върха / модел на 04 , някога правен до сега в БЪЛГАРИЯ , Няма мнения и прочее.
Колегата май тури всички ни в малкия си джоб ?
Очевидно вдигна летвата до небето.
Такива моделисти са за пример и малко е да му дадеш титла ПРОФЕСОР !
АКАДЕМИК е вярно.
ОТЛИЧНО АКАДЕМИК ГЕТОВ ! :hi: :hi: :hi: :clapping: :clapping: :clapping: bg&flag bg&flag bg&flag
Щото твоя е 100 % НЕ верен.Щото си голям разбирач щеше да знаеш че този в клуба е втория направен локомотив и е правен, заедно с първия по чертежите в книгата на Деянов. Всички следващи са по оригиналните чертежи на 04 предоставени от сегашния собственик на 2020 в Австрия. В модела на Марто до момента има 3 липсващи детайла.
И ЩОТО СЪМ ГО ВИДЯЛ НА ЖИВО !
И щото още .... хиляди подробности,които е безсмислено да обяснявам,ЗАЩО !
АДРИ - Модела ще бъде от 0.
Тоест - няма донор.И нищо общо с познатите до сега донори и готови рами / шасита.
Вместо да се спорите и да преминавате в лични нападки - сложете най-накрая снимки и на двата модела с висока резолюция, по-голяма от 640 х 480 (тази резолюция е присъща за времената когато Сименс произвеждаха мобилни телефони), пък тогава нека всеки си избере кой му харесва повече.ДА , Правилно.Колегата МАРТИН скоро ще зарадва всички ни .
Най-добрата 04(тука не става дума само за визия) е на Адриан. Адри, ако искаш я снимай и качи снимки.Добре. Да видим , щом АДРИ има най-доброто с кеф ще разгледам и споделя впечатления.
И няма да плача от мъка Машинисте, вярвай ми. Само ви гледам сеира.
ИНТЕРЕСНО !
Почти 180 пъти четена тема , а коментари - няма !
Няма поздравления за най-добрия / върха / модел на 04 , някога правен до сега в БЪЛГАРИЯ , Няма мнения и прочее.
Колегата май тури всички ни в малкия си джоб ?
Очевидно вдигна летвата до небето.
Такива моделисти са за пример и малко е да му дадеш титла ПРОФЕСОР !
АКАДЕМИК е вярно.
ОТЛИЧНО АКАДЕМИК ГЕТОВ ! :hi: :hi: :hi: :clapping: :clapping: :clapping: bg&flag bg&flag bg&flag
Щото си голям разбирач щеше да знаеш че този в клуба е втория направен локомотив и е правен, заедно с първия по чертежите в книгата на Деянов. Всички следващи са по оригиналните чертежи на 04 предоставени от сегашния собственик на 2020 в Австрия. В модела на Марто до момента има 3 липсващи детайла.Интересно е все пак - кой е собственика на 2020!? :spiteful:
Почти 180 пъти четена тема , а коментари - няма !
2.За да не пишем излишно в темата на Л.С.
БРАВО !
Така ми харесвате.Всеки , който желае , изказа мнение.
Да аз развалих " омертата " , взех да дращя.
И си имаме 2 стр. с , кой каквото му харесва да го нарече.
Изказването на чорчик е щото съм кривоглед / не казвай на никой / и виждам правилно.
СТРОГО СЕКРЕТНО - има гриф. То и други снимки има тук такива,че и с размер на войнишко копче.
Нали знаеш / ЧЕЛЕБИЕВ / , Най-точния чертеж е оня на който са снети размерите на оригинала - 04 взети с измерителни инструменти , богат снимков материал и съпоставен с чертеж от сервизно описание .
Та ако има грешки в модела,то значи всичко е грешно и в оригинала
моделист - конструктор /АКАДЕМИК ГЕТОВ лично се е погрижил за всичко това за да видим всички модела.
Не се паля , а имам разрешение от АКАДЕМИКА да чета и гледам документи с гриф СС , колкото си искам.
Даже го видях и в по-ранна фаза на развитие , както и на хартия.
Всички , ще имат възможността да гледат и сравняват.
Снимки и на живо.
--- daddy_g --- Къде са липсващите 3 детайла ? И друго : Как като имаш чертежи с печат и сертификат , и декларация , лока е като трупче?
--- pach ---Пач --- / нали така ? / две години те чекам , а ти не долазаш , душо. На никоя среща не си идвал.
Колеги споменаха,че от 3-4 години не са те виждали.
Е , как искаш да изгладим разликите и нещо да се промени ? --- Онези прЕатели , които искат да коментираш , им кажи те да коментират,или са неграмотни и не могат да пишат?
Не вкарвам никой във водевил , споделих мнение и МАРТИН ще го разбере.
-- А че модела кърти - е истина.Видях и пипнах.
--- daddy_g ---- Е , моделите ти , не са ли от картон? Поне тези които съм виждал ? Да може би първите с които си спечелил пазар , пари и купувачи ? Сега вероятно са от друг материал,но си пробил с картон,даже и в чужбина.
И аз чета разни форуми освен наши.Нищо лошо , нищо лично.Споделил съм това което видях.
Материала няма значение,макар,че картона не е за пред хората,но че локомотива ти има много грешки и разлики с оригинала е видно и няма какво да се форсаш.По добре го оправи или нов кош направи и освен аплодисменти,друго няма да има,нито ще чуеш и четеш.
--- Der Hetzer --- така ще сравняваме моделите,и конкуренцията е хубаво нещо.
С допълнението само,че на деня на отворените врати в КЖМБ м.11.2017 год. - ЛИЧНО видях и сравних 2 модела на 55.
НА daddy_g и КРАСИ ТАНКИСТА . И не само аз,а повечето присъстващи.
Разлика от небето до земята.
И на daddy_g освен че модела също имаше грешки , ами е извънмащабен.В СЛУЧАЯ 1/72 - 1/76 - по-голям , по-дълъг и по-широк , по-висок . ЗА липса на детайли да не говорим.В движение - нищо особено.
И ДВЕТЕ СЕДМИЦИ , едното лада,другото бмв.
--- pach --- ЗА цена на л.с.питаш МАРТИН.или му звъниш по тел.щом го познаваш.
За заинтересованите колеги ще кажа:
1.Коша ще е направин от смола или висококачествен принтер;
2.Шасито ще е собствено производство, за да се избегне използване на съществуващи до момента локомотиви (донори);
3.Цената ще се образува в зависимост от желанието на бъдещият копувач с какъв кош да е неговия локомотив.
4.Голяма част от всички размери са свалени от оригиналния локомотив и са сравнени с огромен набор от снимки и чертежи.В този случаи мисля, че е неуместно да си чешаме езиците с глупости и да се говори, че има фрапиращи грешки по модела и т.н.
П.П.
Точна цена ще мога да кажа след завършване на прототипа (по-скъпия модел).
След завършване на прототипа ще бъде показан лично от мен на всеки желаещ при желание за неговото закопуване или при интерес ще бъде представен в КЖМ.
Модели ще има за всеки желаещ след заплащане на капаро.Както казах ще ви държа в течение и ще има още снимки при следващ етап.
Пожелавам ви приятен и успешен ден. :hi:
Въпреки че до момента няма как да преценя, приемам за истина казаното от вас и вярвам че сте създали най-точната, най-прекрасната и съвършенна коруба за 04 до момента. Оптимист съм и вярвам че ще се справите и с изработката на задвижването и всичко останало.Тези RailTune - какви са ? Боговете на боите ли ? Питам . Не ги познавам.
Но моля Ви се, умолявам Ви, ако наистина стане толкова идеален - дайте го на RailTune да го боядисат, че с това топене в гланцови авто-емайл лакове ще стане като един друг локомотив от зората на форума, повече известен сред тези които си го спомнят като "Доматката"
Специално за мен и двамата сте доста по НАГЛИ от приемливото.КОИ ?
Е кви достайнства да имаДобре, а загубеното време и труда на тези сръчни ръце, те нищо ли не чинят? Нужна е огромна преработка, при това резултатът при всички положения ще е по -зле от този на Слав. То по - добре, човек да си го направи от коматекс. :nono:
достойнства може да дойдат след последваща обработка до завършен модел от сръчни раце
то си е една коруба и то в груба форма до колкото може да се види от снимките ;D
Трябват ми само комплект табелки и е готов на 100%, ако някояй продава да пише моля на ЛС.
То ако говори за това... и рамата е по-дълга от 06 с което автоматично модела не може да бъде БДЖ 06. Но щом на собственика му харесва, значи всичко е наред.Интересно , как разбра , че модела е по-къс като на снимките размер , няма ?
Въпреки че аз не изработвам модели, ще си позволя да ти дам няколко съвета: .....
Позволено ли е да попитам, след като очевидно сте много навътре в БДЖ-то, защо не правите модели и правил ли сте някога?
Не се заяждам, просто наистина ми е чудно - такова знания се трупат с много четене, а да си останат само теоретични. Аз все още съм новобранец и се мъча да разбера някои неща...
Основното, което ме мъчи е, че на някои хора им прави огромно впечатление дребните детайли, а се примиряват с кардинални разлики на моделите спрямо реалността - например този 06 реално не е ли дизел, а моделчето е електрическо - разлика от земята до небето, но минава...странно ми е.
Благодаря за интереса! :hi:
Никога не съм изработвал модели и не смятам да го правя. По-скоро ги колекционирам, което също изисква базисни познания за техническите им характеристики. И да, за мен детайлът е важен. Това разбира се не означава, че отричам даден модел, просто в случая се опитах да дам съвет :)
Буферите са закрепени на рамата .
Теглично - отбивачните съоръжения винаги се закрепват на рамата на локомотива.
Единствено може да има разлика ако има втора челна греда , на която са закрепени буферите , куплите с куките и прочее.
Как при еднакви междубуферни дължини единия ще е с по къса рама ?
Никой не дава никакви размери.
Дължина на локомотива с буфери - 17 000 мм.
Дължина на локомотива без буфери - 15 700 мм.
Тоест от 2 - те чела имаме по 650 мм. буфери
Това са данни от книга - Тракционният подвижен състав на БДЖ - том 2
Измерват се моделите , делим на 87 и виждаме разликата.
Тунингите с 1 , 2 и прочее прожектори , техния размер , цвят на коша , дръжки , ръкохватки , и други външни елементи , не променят цялостната визия , силует и предназначение на локомотива.
...Напротив, точно тези елементи правят модела!
Тунингите с 1 , 2 и прочее прожектори , техния размер , цвят на коша , дръжки , ръкохватки , и други външни елементи , не променят цялостната визия , силует и предназначение на локомотива.
...
Основното, което ме мъчи е, че на някои хора им прави огромно впечатление дребните детайли, а се примиряват с кардинални разлики на моделите спрямо реалността - например този 06 реално не е ли дизел, а моделчето е електрическо - разлика от земята до небето, но минава...странно ми е.
Познанията, с които разполагате съвсем не са базисни.. :hi: впечатлен съм.
Остана да покажеш и това което се очаква да гледаме ...Бих ги видял с удоволствие,ама защо в малоумният фейсбук са качени .....не бих се регистрирал никога там... :angry:
Бих ги видял с удоволствие,ама защо в малоумният фейсбук са качени .....не бих се регистрирал никога там... :angry:
ПП някой да знае кой е тояболен мозъкдето предлага 42ра серия на атлас по 90 лева за един друг приятел питам
Dispatcher[/color]
Моя милост е болния мозък.
Моя милост е болния мозък. Останаха ми само 20 бройки, които спрях от продажба - до 2-3 седмици ще е готово задвижването и ще се продават задвижени. Цената е в порядък 250-300 лв. Незадвижени ги на на в AliExpress.com по петдесетина лева...
Моя милост е болния мозък. Останаха ми само 20 бройки, които спрях от продажба - до 2-3 седмици ще е готово задвижването и ще се продават задвижени. Цената е в порядък 250-300 лв. Незадвижени ги на на в AliExpress.com по петдесетина лева...