RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм

Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Представете модел | Review a model => Темата е започната от: widowmaker в 22 Октомври 2011, 12:09:31

Титла: T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 22 Октомври 2011, 12:09:31
За никого не е тайна, че продукцията на фирмата вече идва от Китай.
Тук ще направя едно представяне на най дълго чакания локомотив,
който обаче се оказа пълен боклук по отношение на качеството на сглабяне...


Тук някакъв китаец е решил да ми резне едната тръба за пясък (явно е строшена при монтажа):

(http://picbg.net/u/60105/47999/589172.jpg)


Предният капак на димната камера е меко казано красота,
демек немско качество със сериозен китайски привкус:

(http://picbg.net/u/60105/47999/589173.jpg)


Отвътре. Малко "хай-тек" спойки мейд ин Чайна (ако аз запоявах така, отдавна да са ме изритали от бачкането):

(http://picbg.net/u/60105/47999/589168.jpg)


Всички светодиоди са навързани паралелно (така е заради аналоговото управление, т.е. при напрежение над 3-3.5 В ще светнат),
което обаче не е добро решение , предвид производствените толеранси и опасността някой от тях да работи с по голям ток от другите.
Можело е да им турят изравняващи смд резистори за всеки един, има место по платката, ама не би.
Всъщност баластни резистори има само на заглушката, т.е. ако се монтира декодер,
не е ясно какво точно може да се случи. Аз разпоих всичко, навързах светодиодите последователно
и им турих по един баластен резистор 130 ома.
Следва продължение...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 22 Октомври 2011, 17:30:48
Продължението:

Изпратих аз локомотива до Брава в Германия и хората ми го върнаха след няма и две седмици.
В приложения протокол обаче е упоменато, че е проверена и тествана трансмисията и толкова.
Писах им, че аз проблем с трансмисията нямам (и не съм и имал де), оказа се, че единият не казал на другия,
та той пък решил, че е заради обичайния дефект, проверил зъбните колела, извъртял една тестова обиколка и ми го пратил обратно.
После едни извинения, извинения... Сега чакам да си получа изпратените вече чаркове, които те трябваше да подменят
(а държаха да им го пратя за да го направят те, иначе аз предпочитах да ми изпратят нещата и да си ги сменя сам).
Тоест локомотивът за скромните 200 евра стана златен, предвид строшените нерви, чакането и разправиите.
И в крайна сметка не може да се кара преди да му се направи "тунинг" на електрическата схема на осветлението
и преди да си получа чарковете за смяна от швабите. Демек стои разпилян на части в една кутия и чака.

Относно визията и детайлността
Не всичко е чак толкова черно, ако ги нямаше проблемите с некачествената сглобка, детайлността на локомотива е много добра,
Много подробно е направена арматурата по котела и детайлите по ходовата част.
Просто в случая събирането му от ниско квалифицирани китайски дебили си е мишън импосибъл.
Прекалено много монтажна работа има по него, предвид многото микроскопични детайли.
Работа, която изисква специална квалификация и опит като за сглабяне на ръчни часовници, а китайците традиции в това нямат.

Относно ходовите характеристики:
Трансмисията е прекалено шумна, ходът обаче добър, особено при ниски скорости, дори и при аналогово управление.

Място за звук няма, дори да се полва миниатюрно говорителче на СТ Електроник.
Все пак някакъв шанс има, но само при положение, че се разкара оригиналната платка на локомотива,
за да има достатъчно височина за говорителчето.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Gervasii в 22 Октомври 2011, 18:59:37
Това е теслата на Брава!!!!!!!!!!!!! Аз имах проблем с предавката. И постъпих по следният начин върнах я на търговеца (Липето), възстанови ми транспорта по изпращането, прати я на Брава и после ми я върна за негова сметка. Според мен е трябвало да я върнеш на продвача от който си я взел и да се оправя! Да не говорим, че с талона на Брава ти се удължава гаранцията. Бития, бит е....я е..н!!!!
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 22 Октомври 2011, 19:13:52
Мани не тесла, ами жесток боклук, а народът тук реве, че Роко се прави в Румъния...
100  пъти е по добре моделът да е събран (независимо къде) в европа, в сравнение с азия, това е факт.
То аз предпочетох да си свърша работата сам, с презумпцията, че става едно протакане във времето...
То повече Брава при мен няма да има, така или иначе...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Сaprycorn в 23 Октомври 2011, 16:57:57
Ех, да беше единственият модел на Брава с фабрични дефекти, но уви, напоследък издънките на Брава са все по-чести и все по-големи!
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: anubis в 23 Октомври 2011, 22:58:49
Споделям напълно написаното по-горе. Същите цигании са ми се случвали  и с моя дилър от Ванкувър. След последната доставка му казах че продукция второ и трето качество на реномирана фирма като Брава аз няма да купувам. Човека ми се кълнеше, че продукцията била регуляр и очевидно е бил прав.Жалко, една легенда си отива...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 08:49:38
Ето ТУК (http://forum.modelldepo.ru/showthread.php?t=8502) е писано пак за проблеми с този локомотив.
Линкът е от руски форум.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: EMPEROR в 24 Октомври 2011, 11:08:57
Тея спойки са фабрични?????  :blink: :blink: :blink: Алеле майко!!!  :wacko: :blind: :angry2:
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: IKAR в 24 Октомври 2011, 12:24:42
Сигурно пак ще ми посипете главата с пепел, че пиша все негативно, но вдругиден летя за Modellbau-Messe Wien и, четейки отзивите конкретно за този локомотив и за Брава напоследък като цяло, усещам, че въпреки заделените за целта значителни средства, ще се върна с празни ръце, понеже пари за даване бадева за боклуци нямам. Все пак, да отбележа, че тръгвам с положителни очаквания. :)
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Adrian в 24 Октомври 2011, 12:44:38
off :
Направи после едно ревю тук - снимки , клипчета и пр... /
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Best Ripper в 24 Октомври 2011, 12:48:17
...dispatcher...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 13:00:44
Цитат на: IKAR link=topic=3374.msg66411#msg66411 date=1319448282
Сигурно пак ще ми посипете главата с пепел, че пиша все негативно, но вдругиден летя за Modellbau-Messe Wien и, четейки отзивите конкретно за този локомотив и за Брава напоследък като цяло, усещам, че въпреки заделените за целта значителни средства, ще се върна с празни ръце, понеже пари за даване бадева за боклуци нямам. Все пак, да отбележа, че тръгвам с положителни очаквания. :)

Не е толкова страшно, ако имаш представа какво трябва да вземеш.
Тоест ако си виждал детайлни снимки на модела и знаеш какво да провериш като визия, проблеми няма да има.
Също може и да се тества на ход, за да няма гафове със задвижването. Просто всичко оглеждаш внимателно с 4 очи.
При мен проблемът дойде от това, че никога не съм слагал Брава в графа "ширпотреб", ей там ми е грешката.

...dispatcher...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: IKAR в 24 Октомври 2011, 13:14:24
Ще взема предвид съвета ти. Иначе си говорим за едно и също нещо - и двамата сме виждали какви ги "сделат" и фирми, които уж не са "ширпотреб" и са с тлъсти и мазни ценоразписи - и те съвсем не от скоро я карат през просото. Но не може да се слага всичко под общ знаменател - например имам едно китайско нещо, правено за Англия, при което аз лично не видях за какво да се хвана. По-ме смущава и друго - че аз не съм "техничар" и нямам такива фини, граничещи до часовникарски умения, че да мога сам да си "чепкам" и ремонтирам моделите. Не е като да смениш изгоряла крушка или да вържеш фасунга.... ;D
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 13:23:20
Именно!
Ако бях гледал по внимателно, щях да забележа липсата на въпросната тръба за пясък,
както и това, че има драскотини и следи от интервенция по капака на димната камера.
При мен имаше и още нещо - единият буфер отпред просто падна при второто вадене на локомотива от кутията,
щото никога не е бил залепен (другите са) в буферната греда.
А и браваджийските сервизаджии бяха счупили една пластмасова рейка при отварянето на локомотива,
но без много шум казаха, че ще пратят всичко, което трябва да се подмени.
Винаги съм имал убеждението, че Брава са едно ниво над останалите фирми в бранша (говорим за ширпотреб фирмите, а не за месингов бутик).
Е, явно вече не са. А и този от сервиза, с когото си писах, ми отговори, че е бил няколко пъти в китайската фабрика и се е хванал за главата,
след като е видял за какво иде реч.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: lubomir в 24 Октомври 2011, 13:40:03
Цитат на: widowmaker link=topic=3374.msg66417#msg66417 date=1319451800
.....
Е, явно вече не са. А и този от сервиза, с когото си писах, ми отговори, че е бил няколко пъти в китайската фабрика и се е хванал за главата, ю
след като е видял за какво иде реч.
Количеството(разбирай печалбата) отдавна е*а майката на качеството. Нямаше да е лошо това де е свързано с понижение и на цените. За съжаланеие всяка година наблюдаваме непрекъснатото им вдигане, но така става когато бизнес се прави не от бизнесмени, а от банкери, за които проценти, лихви, приходи и разходи са единственото важно нещо в дадено производство. Аз затова вече няколоко години си вземам само неща, които са Sonder Angebot. Така поне цената отговаря на качеството, нали ;)?
За съжаление Брава все повече отива ценово към месинговите модели, а едновременно с това качеството явно върви в обратна посока. Доволен съм, че имам няколко неща, които са си Made in Germany, с метални зъбни предавки и превъзходна детайлност, защото май само това ще ми остане от въпросната фирма
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: IKAR в 24 Октомври 2011, 13:57:48
Sonder Angebot-а тоже съм го изпитал на гърба си и и там, за съжаление, не е съвсем така. Преди три години замалко да се "мина" с близо 2000 лева за "уж" швейцарски локомотив Lematec, който отдалеч изглеждаше прекрасно, ама отблизо все едно е правен с теслата. Добре, че с мен имаше хора, които да ме питат "как може да си толкова шантав"? Абе, да му се невиди, дайте ми го примерно за 500 лева в разглобено състояние, да се мъча сам да си го сглобявам цяла година, днеска това, утре онова, таман хем ще съм много по-доволен, че съм си го направил сам, хем ще придобия по-добра техника за фина работа. При всички положения ще се справя по-добре от чичото, който по цял ден в продължение на години сглобява такива работи и малко или много вече рутината му е дошла до гуша и съответно му е писнало. В същото време по-малко познати фирми като NMJ, ACME, Mistral и др. правят доста прилични неща на приемливи цени. На изложението, поне така казват, ще има всичко, от Пико, та до Фулгурекс и КМ1, та се надявам да придобия реални впечатления дали констатациите, повод за тази тема, се потвърждават.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 14:11:03
Мда, има наистина и евтини прилични неща, но обикновено са епоха 4 и нагоре.
Първа епоха обаче е сериозен вакуум за хоби бюджета...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Best Ripper в 24 Октомври 2011, 15:15:31
Цитат на: lubomir link=topic=3374.msg66420#msg66420 date=1319452803
Цитат на: widowmaker link=topic=3374.msg66417#msg66417 date=1319451800
.....
Е, явно вече не са. А и този от сервиза, с когото си писах, ми отговори, че е бил няколко пъти в китайската фабрика и се е хванал за главата, ю
след като е видял за какво иде реч.
Количеството(разбирай печалбата) отдавна е*а майката на качеството. Нямаше да е лошо това де е свързано с понижение и на цените. За съжаланеие всяка година наблюдаваме непрекъснатото им вдигане, но така става когато бизнес се прави не от бизнесмени, а от банкери, за които проценти, лихви, приходи и разходи са единственото важно нещо в дадено производство. Аз затова вече няколоко години си вземам само неща, които са Sonder Angebot. Така поне цената отговаря на качеството, нали ;)?
За съжаление Брава все повече отива ценово към месинговите модели, а едновременно с това качеството явно върви в обратна посока. Доволен съм, че имам няколко неща, които са си Made in Germany, с метални зъбни предавки и превъзходна детайлност, защото май само това ще ми остане от въпросната фирма
Абсолютно си прав... ...dispatcher...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 15:40:25
Пич, видяла жабата, че подковават коня и тя се наредила.
От три локомотива, купени в София, 2 са връщани до Брава за ремонт.
Предвид, че локомотивът излиза и като 2-ра и 3-та епоха, не е зле хората,
плануващи подобна покупка да са наясно за какво си дават парите.

...dispatcher...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: gregary в 24 Октомври 2011, 15:45:14
Явно 'Роко' от фирмите с този ранг си остава най-доброто съотношение 'качество/цена'!
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 15:58:20
Цитат на: gregary link=topic=3374.msg66435#msg66435 date=1319460314
Явно 'Роко' от фирмите с този ранг си остава най-доброто съотношение 'качество/цена'!

Флайшман (с някои изключения) също.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: pach в 24 Октомври 2011, 16:15:33
Те двете са едно цяло (Флайшман и Роко)...
и пак с банкери начело...
само дето май си задържаха екипите знаещи за какво става въпрос в моделизма...
Последно - Роко вече опаковали моделите в пластмасовите кутии като на Флайшман.
Нямам нищо против, но само така "да си мешат капите". Забелязва се и леко вдигане на качеството при масовото производство, каквото е тяхното.

Иначе Дани е абсолютно прав - трябва да се пише за всичко такова.
Споделената тук информация е помощ на другаря по "съдба и хоби",
предварително да си "прави сметката"  - кое, как, защо и колко ще му струва.
Четох при руснаците - ми те се "гънат" именно защото не са имали
предварително инфо - и там има хора които искат да са  "единствените" ...
подобно на някои тук - Даниел е приятно изключение!
Интересното е че те нарушават правилата, а нас ни трият!
 :hi:
...dispatcher...
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: nilfe в 24 Октомври 2011, 18:45:32
Някой от последните неща на Флайшман и Роко са на ниво Бахман-Лилипут като качество на изработката. Да не говорим за румънския завод, където нещата са в пъти по смешни от преди. :(
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Mixy в 24 Октомври 2011, 19:25:12
Репутацията и доверието се градят бавно и трудно през годините и се считат за едни от най-ценните активи на всяка фирма сред нейните клиенти. Учудвам се, че в днешния информационен свят в който съобщенията се разпространяват мигновено и се четат от милиони, някой би си позволил да рискува по този глупав начин, особено на запад.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 24 Октомври 2011, 19:41:56
Те Бахман-Лилипут имат и читави неща, но не са много.

Проблемът на Брава е, че имат страшно много сглобки на разни дребни джаджи,
справка - просто проверете пдф-а за дадения локомотив и го сравнете с подобен примерно на Флайшман.
Както изглежда, в Китай работата не върви, както е била планирана (то и при нас така стана, глътнахме вода и ни купиха едни чифути).
Т.е. не са изпипани нещата така, както бяха преди години - хората, които имат по старо производство знаят за какво иде реч - сега има залепени неща накриво,
липсващи детайли, незалепени такива, петна по боята, драскотини (явно получени при събирането).
Другите проблеми:
При Т8 спирачните маркучи например имат кранчета, които обаче са отделно, не са монтирани и не влизат в дупките, за разлика от подобни детайли при Флайшман и Роко.
Следва едно доразпробиване, за да влязат, а те са примерно 1х1мм и си трябва стерилна среда наоколо, иначе при евентуално изтърване нямат намиране.
Отделно, че не е показано къде кое се монтира (за ония неща в пликчето иде реч).
Следва едно гледане на чарк по чарк в пдф-а, за да се намери номерацията и местото му по локомотива. А чаркове дал господ.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 26 Октомври 2011, 10:58:17
Вчера дойдоха чарковете. Локомотивът вече има що годе прилична визия:


(http://picbg.net/u/60105/47999/590252.jpg)
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: gregary в 26 Октомври 2011, 12:09:25
Ей,шъ зема и аз да залитна към тия K.Р.E.V. ей,много са готини! :give_heart:
Може би ще си направя един атракц. влак,но не знам как ще се върже с SBB 5 еп. :lol:
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: mgirginov в 26 Октомври 2011, 12:31:26
Цитат на: gregary link=topic=3374.msg66542#msg66542 date=1319620165
Ей,шъ зема и аз да залитна към тия K.Р.E.V. ей,много са готини! :give_heart:
Може би ще си направя един атракц. влак,но не знам как ще се върже с SBB 5 еп. :lol:
Вземи си асамблирай швейцарска композиция в 1-ва епоха ;D
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Adrian в 26 Октомври 2011, 12:40:27
(http://static2.akpool.de/images/cards/37/371621.jpg)

(http://static2.akpool.de/images/cards/33/339809.jpg)
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 26 Октомври 2011, 16:13:01
Понеже щеше да е представяне на локомотива, да взема да понапиша и някои данни за него:

Т8 е проектиран от небезизвестния Роберт Гарбе в периода 1906-7г., като първите
локомотиви излизат от фабриката Линке-Хофман в Бреслау през 1908г.
Идеята при проектирането е била това да е универсален локомотив както за товарни,
така и пътнически влакове за локалните линии в Прусия. Резултатът е локомотив с
отлични показатели като мощност и консумация (икономичност), но е изключително
непопулярен сред персонала заради лошите си ходови характеристики.
Големият диаметър на колелата и липсата на достатъчно компенсираща (балансираща) маса
водят до силни вибрации при по високи скорости, което му спечелва прозвището "таратайката".
Отделно голямото натоварване на колоос (15.5т), прави използването му по локалните
линии невъзможно. Заради доброто ускорение локомотивът се използва в Берлинската градска железница,
където обаче при скорости близо до максималната, се стига много бързо до изваждането
му от експлоатация (чести проблеми с машината заради недоброто балансиране на колелата).
В резултат на това всичките 100 построени машини много бързо минават на маневрена служба и са преместени
в индустриалните райони като Рур, Рейн и Силезия.
80 от 100-те построени машини стигат до национализация през 1923г., от тях 78 през 1925г.
са рекласифицирани като BR 89.0. Последните машини са извадени от експлоатация през 1965г.
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: CaLLlo в 27 Октомври 2011, 11:07:41

Orenstein & Koppel 2117 1907
C h2t

1907 - 7012 Berlin T8
1914 - 7019 Elberfeld T8
1923 - DRG 89 045
1925 - DRG 89 049
19xx - +


Linke-Hofmann-Werke 359 1906
C h2t

1906 - 2001 Magdeburg
1906 - 7001 Magdeburg
1906 - 7001 Berlin
1914 - 7001 Kassel
1923 - DRG 89 001
1925 - DRG 89 001
1926 - +
1926 - Neu Kessel: Hanomag 07/4855
1931 - MFWE 4'' - Mecklenburgische Friedrich-Wilhelm-Eisenbahn
1941 - DRG
1942 - DRG 89 1004
1945 - DR  89 1004
1966 - +
1982 - 7001 Berlin - Museumslok
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 18 Януари 2012, 17:50:32
Турих 21 пинов декодер локпилот 4 на локомотива - големамъка.ком
Пробвах всевъзможни настройки за мотора (с CV 52, 53, 54, 55), пълна порнография.
Като скопен кон е...
Ще присадя МТС куплунг на един SL74 да видим дали с него няма да е по добре.

Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: zazo в 18 Януари 2012, 17:54:38
А настоящият декодер к'ъФ е?
Титла: Re:T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 18 Януари 2012, 19:25:33
Цитат на: zazo link=topic=3374.msg71203#msg71203 date=1326902078
А настоящият декодер к'ъФ е?

Кольо, написал съм, локпилот 4-ка :)
Прехваленото техническо чудо на ЕСУ, което май не е чак толкова читаво от към софтуер...
Те са му набутали всякакви възможни екстри (по точно простотии) вътре
и да го настроиш си е галимация, утепах половин ден в глупости с S101, че той ми дойде с инсталирано такова дърво.
Едни безумни опции има за функциите - димване, имитиране на огън в котела,
мигане няколко варианта, флаш и какви ли не още дивотии, направо става дискотека.
А в тъпата им таблица за настройки на мотора са дадени само няколко варианта, които са за някакви супер странни мотори,
два от които на Мерклин. С локсаунд 4 ходовите характеристики са абсолютно същите говна.
На Р8 (триксовия), дето е с фаулхабер мотор, като турих настройките от таблицата и стана един жесток мазаляк...
Убих един ден, докарах го донякъде, ама не е това, което беше с оригинален декодер на трикс.
Заебах го, явно ще изхвърля декодера и ще търся друг вариант - я СТ Elektronik, я Zimo.
Триксов декодер със звук няма как да ползвам, отделно не се продават.
Титла: Re: T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: stefanbaikov в 20 Май 2014, 13:16:03
Здравейте и от мен, имам същия локомотив в DRG, BRAWA BR 89. Монтирах му декодер на ESU 4.0  и нямам никакви проблеми. От начало малко прекъсваше, но после се оправи ,след щателно почистване на колоосите и токоснемателите. Сега си го карам с удоволствие. :dirol:
Титла: Re: T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: widowmaker в 20 Май 2014, 21:06:13
Съвсем скоро би трябвало да излезе същото дърво, но с друг номер:

(http://www.brawa.de/uploads/tx_userinhaltsseite/40512.png)
Титла: Re: T8 от Brawa (40500) - едно (дългоочаквано) китайско дърво...
Публикувано от: Gervasii в 20 Май 2014, 22:37:54
Ако до едно дърво застане още едно........ ГОРАААААА