RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм

Главен форум | Main forum => Железопътен моделизъм | Railway modelling => Темата е започната от: ivo в 29 Февруари 2008, 16:05:41

Титла: Новости от Rivarossi
Публикувано от: ivo в 29 Февруари 2008, 16:05:41
(http://www.hornby-deutschland.de/Image/HR2037.jpg) (FIAT) ( Dieseltriebwagen Aln 556.1202 und Aln 556.1216 der FS / Doppeleinheit    UVP: 232 €  )
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Adrian в 29 Февруари 2008, 16:24:01
kvlt !
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Der Hetzer в 01 Март 2008, 08:35:00
Много ми прилича, ама не е баш същото  :(
Има разлика в решетката на радиатора и от там в муцуната като цяло, но доста напомня, да  ::)
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Adrian в 01 Март 2008, 09:31:59
Снимката е с любезното съдействие на RailwayModeling.com
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Vlado в 01 Март 2008, 09:35:22
Е горе-долу са еднакви. :)
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: gregary в 03 Февруари 2014, 22:56:45
http://www.hornby.de/ftp/Neuheiten_Rivarossi_2014.pdf
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: ivo в 19 Януари 2015, 22:02:57
Доста лубопито :)

https://www.menzels-lokschuppen.de/out/wysiwyg/uploads/pdf/rivarossi/Neu%20Rivarossi%202015.pdf
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pach в 20 Януари 2015, 09:25:09
Всичко "живо" се  е впуснало да прави "ТOUREХ"- но не всички са си подготвили домашното!
Още се спори дали този специален влак е бил винаги в синьо оцветен през цялата ІV-та епоха (TILLIG).
Както и тук се вижда нещо невиждано в състава на влака - салон вагон никога не е имало (RIVAROSSI).

При Тилиг има още нещо спорно, но то може би идва и от синята ливрея.  Надписите "Touristeneхpress" са заличени
именно когато при текущите ремонти на вагоните сменят и ливрейте им от сини в червени (като на митропа).
Някъде тогава и премахват запазената марка на германската демократична младеж (FDJ) между прозорците,
 която е комсомола на ГДР, построили с извънреден труд вагоните за този влак. Знака го махат защото влака е
със статут на международен, макар да е преминавал само през страни от бившия социалистически лагер.
Но както знаем, от Тилиг навремето направиха спалния вагон на БДЖ в ТТ, чрез перфектно подготвено домашно (http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3299.0.html),
така че аз лично се надявам да покажат цветни снимки на въпросния влак (нещо доста рядко намиращо се днес).

ПРи Ривароси е може би въпрос на грешка в отпeчатването на каталога. Над скицата за бъдещите вагони
са изброили състава на сета, където присъства "1хSalonwagen" (салон-вагон), но в описанието с "подробности",
вече е написано правилното "sonderwagon" - което е точния специален вагон със складовете за двата
 вагон-ресторанта  и спалните купета за обслужващия персонал.

 ;D ;D ;D
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Сaprycorn в 20 Януари 2015, 14:33:05
Най после нещо хубаво и очаквано от много години- вагони тип "В"! Ще има и за пребоядисване в БДЖ вариант!
Eдинствено ме притеснява, че така са окомплектовани, че ресторант вагона ще се повтори.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Сaprycorn в 01 Юни 2017, 02:43:10
Някой има ли представа какво става с В вагоните на Ривароси? Четирите комплекта HR4233, HR4234, HR4235 и HR4236 бяха обявени като новост за 2015 година, но не ги произведоха нито през 2015, нито през 2016. Единствено на картинки могат да бъдат резервирани при Липето. Но от няколко дни HR4233 изчезна от сайта на Липето, а не го виждам и в сайта на Риваросси (Хорнби)!
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: zazo в 07 Юни 2017, 19:54:55
Опасявам се, че ще ги сполети съдбата на иранките на роко.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Сaprycorn в 08 Юни 2017, 01:29:16
За Иранките поне има две алтернативи- Марклин/Трикс и Лилипут. А тук алтернативата е само старият Шихт, разработка от преди 50 години в 1/100.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Adrian в 08 Юни 2017, 08:57:36


Яско, драсни им един мейл на Hornby Eu
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Der Hetzer в 14 Юни 2017, 01:53:41
https://www.youtube.com/watch?v=TpcC_z8iuc8&feature=youtu.be

от 3:12 нататък се вижда че са произведени, макар и може би само като прототипи, но ги има, значи е въпрос на време...
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Сaprycorn в 14 Юни 2017, 12:00:20
Ох, успокоих се!
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: zazo в 14 Юни 2017, 19:19:08
Ми чакаме значи  :lazy:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pach в 30 Юни 2017, 15:36:46
Tillig май правят В вагон в Н0
http://ttmodelar.eu/index.php?route=product/product&product_id=7313
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: zazo в 30 Юни 2017, 15:39:48
Ей не ги научихте тия вагони значи.  :blush2: :haha:.

Тия са си лекинко объркани Y/B70 още от времето на Заксен.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pach в 30 Юни 2017, 16:43:48
 :blush2: :fool:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Сaprycorn в 01 Юли 2017, 01:47:44
Ривароси обещават В вагоните за септември 2017.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pavlinbg в 26 Януари 2019, 18:53:51
Новостите за 2019 г.
 https://drive.google.com/file/d/1L_0fMcHJ_p9ZMTImx-nP22fK1AGOJIkg/view?usp=drivesdk  (https://drive.google.com/file/d/1L_0fMcHJ_p9ZMTImx-nP22fK1AGOJIkg/view?usp=drivesdk)

Специално за мен интерес представлява сетът "Tourex 2" с art.N HR4257, включващ 4 вагона (същият беше обявен за резервация в MSL още през 2018 г.). Ако се съди по произведените от Rivarossi през миналата година вагони тип В (в това число и сет "Tourex" с 3 вагона), качеството ще е на много високо ниво.
В каталога за 2019 г. има и изненада за милитаристите - жп оръдие от 2-ра епоха, в 3 различни ливреи.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: gregary в 26 Януари 2019, 20:44:38
A дано някои ден пуснат двуетажните на БДЖ. :give_heart: Сега са ги пуснали в CSD ливрея. Матрицата трябва да е една и съща...
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: gregary в 08 Януари 2020, 22:19:20
(https://www.hornby.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/r/hr4308.jpg)

Спален БДЖ IV еп. в сет от Панония експрес...

https://www.hornby.com/uk-en/shop/brands/rivarossi-h0-1-87/rivarossi-new-for-2020/rivarossi-h0-1-87-dr-bdz-set-of-3-coaches-pannonia-express-1-x-b-1-x-bc-1-x-wlab-green-and-blue-livery-period-iv.html
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: KRAKOMOBILA в 09 Януари 2020, 12:19:57
Ехаа това сигурно е 10-тия спален БДЖ вагон.  ;D
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pavlinbg в 09 Януари 2020, 13:22:05
Специално за Rivarossi, учудвам се, че вагонът е тип UIC-Y, серия 60-80 - не се вижда точно, IV-та епоха. Скоро от Rivarossi произведоха вагони тип B, които са със страхотен детайл (по мое мнение най-добрите B-вагони в H0). Та в този ред на мисли, можеха спокойно да произведат някои спален вагон на БДЖ, тип В, от първата доставка (какъвто има произведен от Tillig в ТТ). Сега поне ще сравняваме със спалните вагони тип-Y на Tillig в Н0.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: mitko0888 в 09 Януари 2020, 16:27:25
Цитат на: KRAKOMOBILA link=topic=295.msg117343#msg117343 date=1578565197
Ехаа това сигурно е 10-тия спален БДЖ вагон.  ;D

Тъкмо да си направим БДЖ Night Jet
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: gzo в 10 Януари 2020, 23:01:45
Преди време в една от темите изразих възмущение и учудване относно перманентната радост на част от форумчаните за поредния спален вагон БДЖ. Продължават да ни цакат с топла бира ! Бог ще ги накаже някой ден, за геноцида над българските ЖП хобости  :diablo:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: mitko0888 в 11 Януари 2020, 08:52:50
В общи линии никой никого не цака. Хората си правят БДЖ моделчета и сетове за технитне си фенове, не за нас. На някои международни влакове от време на време е имало и по един БДЖ спален или кушет вагон. И те от време на време пускат по един такъв - или самичък, или в сет, за да си направят тяхното си влакче.
А това че "ние им се радваме" си е наш проблем, не е техен.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: gzo в 11 Януари 2020, 10:14:25
Не визирах само вагоните от междунарорни сетове, а като цяло всичко пътническо произведено до сега. А под "геноцид" визирах точно това "БДЖ моделчета за технитне си фенове, не за нас"  :wild:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: gzo в 11 Януари 2020, 10:50:48
Продължавам да съм на мнението, че няма как да има интерес към стока, която все още не е произведена. Апетита идва с яденето ! Това с пускането от време на време на едни и същи спални сетове е претоплена манджа и е красноречив факт за неспособността на мениджърското тяло на производителите да сондират почвата, да умеят да рискуват в бизнеса и да имат гъвкав бизнес към отделни групи клиенти. Класическият капиталистически почин за масовост при производството на стоката не е толкова актуален за годините в които вече живеем. Това са остарели догми отпреди 70 г. когато пазарите тепърва се развиваха, домовете на хората бяха празни и се купуваше всичко на общо основание само защото просто нямаше друго. Съвремения бизнес таргетира към абсолютно всичко живо, което вади кинти и е готово да си ги даде дори и за екзотични изпълнения. Това е така защото съвремения потребител е вече до голяма степен задоволен (наречи го дори и разлигавен) и целта вече е да се задоволят неговите специфични нужди (каквито са имено екзотичните БДЖ моделчета). Съвремените технологии правят всичко това възможно. Вече се призвежда с по-малко инвестиции, икономическият риск не е толкова голям, че да е фатален за производителя. Не го правят просто защото са консервативно задръстени и са назначили неоринтирани в съвремената среда мениджъри. Рано или късно това ще се промени. Ще дойде положението за което говоря. Болката ми е, че дотогава я съм жив я не да се порадвам и аз на екзотиките плод на съвремения капитализъм и технологии.
Кое му е толкова икономически неоправданото да се вземе кош от немски вагон (до тук никаква инвестиция) и да се пребоядиса в нашата най-масова ливрея ? Пише се един мейл до ЖП клуба и това ти гарантира част от пласмента (и това не изисква инвестиции). Нима милионните печалби не стигат да се пробие на малкия ни пазар с лимитирани серии ? Айде бе  :prankster:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Krasi Tankista в 11 Януари 2020, 12:26:01
Абе това за милионните печалби ми се струва малко под въпрос, щото като им гледам инвестициите в нови, ама наистина нови продукти нещо не ги виждам да са се нароили. Има и добри примери като PIKO  и BRAWA да речем, но те са по - скоро изключения. Като цяло ги е обхванала тежка летаргия. Това, че при съвременните технологии нещата се случват по - лесно е вярно, но инвестициите са по - големи от преди в пъти, независимо че моделите се произвеждат предимно в Китай или останалата част от Азия. А и това, че са някакъв тип синодални старци също е вярно. Ровят си там в тяхното DRG и DB и трудно се сещат за нещо по - екзотично. Естествено, че в това има елемент на пропаганда, но има и тежка закостенялост. Според мен ние трябва да се поучим от добрия пример на чехи, руснаци, поляци, французи и други швейцарци, които са си запретнали ръкави и бълват нужната екзотична продукция сами. Вече имаме и някои успешни или не толкова, но достойни за уважение опити в тази посока. Що се отнася до това, че могат да пребоядисат и да надпишат вече съществуващ вагон - това безспорно е така но трябва яко ръчкане от наша страна. Упорито и безкомпромисно, с настояване за най - високо качество.   ;D
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Best Ripper в 11 Януари 2020, 13:30:07
И накрая какво става? Родната българска моделистка традиция... Хиляди радващи се, стотици потвърдили /ужким де/, десетки заявили и накрая единици КУПИЛИ!  :hi: :drinks:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Mironista в 11 Януари 2020, 14:42:53
Венци Прав си, но то кучето другаде е заровено и то много надълбоко. Мой колега от Шнайдер Електрик Германия - Регенсбур може да си позволи да давам всеки месец по 500 евро просто е така за хобито без да се напряга, в България колко са хората с тези възможност - да речем 34 човека. Мисля че само в Регенсбур и Пасау са два пъти повече ( Справка Регенсбург е градче със 150 000 души ) &bgflag &bgflag &bgflag &bgflag &bgflag
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Best Ripper в 11 Януари 2020, 19:47:59
Кучето играе според тоягата... Производителят играе според плащача! Никой не се интересува защо някой има повече пари, а друг не. И в България като няма плащачи - проблемът не е на производителя. Последният си гледа интереса, а интересът клати феса. А ако се заминава с нашия пазар, познай кое ще си клати... Тук от преди динозаврите битува някаква шашаво мнение, че производителят ще ни прави на нас модели на загуба, която щял да избие с другите модели. Пълни глупости! Никой съвременен производител, не само на влакчета, няма да си позволява някакви неясни инвестиции в повече от мижав пазар. Отгоре на всичкото модели на БДЖ едва ли ще се продадат кой знае колко извън България, а и нашето БДЖ прави велика антиреклама като тотално пропаднал превозвач... Обаче рИванЬето трябва да е всеки път до над бога... Или сега ще ми доказваш, че и Шнайдерът работи на загуба, защото трябва да влезе в пазара на Тамбукту?
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Mironista в 12 Януари 2020, 12:24:49
Нищо на никой не доказвам. Шнайдер работи винаги на печалба. Просто казвам че в България сме 40 човека и няма как да искаме чудеса. Нито рева нито нищо. За Тимбукту ми е все тая.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pavlinbg в 12 Януари 2020, 13:23:42
Мисля, че всеки от вас е прав - да вярно е, че когато става въпрос за модели на български подвижен състав, фирмите производители прекаляват със спалните вагони и кушетите. Вярно е, че българският пазар е малък и не всеки роден моделист може да заделя сериозни суми за хобито, вярно е, че фирмите си гледат печалбата и маркетинга (някои български вагони се търсят и от чуждестранни моделисти). Но все пак трябва да се направят някои уточнения. Чисто исторически, в България не сме открили топлата вода в жп транспорта. Та в този ред на мисли, каквото е напр. в DR, част от него ще е и в БДЖ. Типовете вагони са унифицирани и са едни и същи - B, Y, Y/B 70, А, Z ,X и пр., респ. матрицата за модела е една и съща. Същото е и за локомотивите. Прав е gzo, че поради това фирмите нямат големи разходи и всичко е въпрос на добро желание и колкото се може по-голяма печалба. Но при всички положения трябва да се отбележи, че произведените досега модели на български подвижен състав, които са излизали през годините, не са никак малко. Аз специално не съм виждал такава колекция.
Спалният вагон, който готвят от Rivarossi, е интересен за мен, тъй като: 1) Номерът му ще е различен от спалния вагон наTillig. Това ще ми даде възможност да ги композирам и двата едновременно, както е в реалните железници. Считам, че безкрайното редене на вагони с еднакви номера, колкото и внушителни да изглеждат такива композиции, няма общо с реалността. 2.) Ще е произведен от производител (и то какъв) различен от Tillig и при всички случаи ще има разлика в някои детайли. Та погледнато от тази страна, това си е добра новина.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: toniemi в 12 Януари 2020, 14:09:28
Мисля си , когато си имам макет и съм си наредил няколко еднакви вагони с еднакви номера,ей така си ги карам и им се кефя....както в реалноста.....изобщо не ми пука че номерата са еднакви   :yes:
Защо :blink:
Много просто....като си вървят по макета,изобщо не им виждам еднаквите номера..както в реалноста...и там не се виждат в движение.
Те се виждат като ги снимам в покой,на макро и тогава е като в реалноста...дори макрото ги прави доста по-едрички от реалноста.
Това е едната страна на медала....
Другата е ,че определена група моделисти държат номерата да са различни...няма лошо!
За тях има два варианта....производителите им правят още един-два вагона с различни номера...ама са малко..или човек си прави сам декали и си ги лепи....
Когато си ги карам на макета и вместо да им се кефя,аз си мисля за еднаквите им номера....звучи ми като някакво отклонение ...там горе между ушите...но хора и вкусове много... :drinks:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pavlinbg в 12 Януари 2020, 14:59:43
Разбира се!  :hi: Всеки си кара влаковете, както си харесва, все пак хобито нали е за това - да ни доставя удоволствие. Просто написах моята гледна точка по въпроса и по-специално за вагона на Rivarossi.  :)   :drinks:
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pach в 12 Януари 2020, 17:43:43
Когато вагоните са с различни номера - моделистите се кефят повече. :yes:
Да, в движение на макета, номерата не се виждат, но всички ЗНАЯТ и
кефът не е максмален. :prankster:

Въпреки че пета епоха не ми е приоритет, една от любимите ми композиции
всъщност е от пет еднакви вагона "Карго", но с различни бордни номера от РОКО!!! :yes:
Не мирясах, докато не си комплектвах екпрес "TOUREX" с всички вагони от различните
номера, пътували в състава му!!! :yahoo:

И фирмите знаят, че така кефят повече моделистите и ги произвеждат от един вид по няколко номера.
Не всички, но най-масовите серии, си е задължително, ако уважават клиентите си. :nyam:

Пък и когато се карат на модули например, различните номера, улесняват
много, както и при големите вагони. Как с попълват бордните карти с които
вагона стъпва на модулна среща, ако номерата са им еднакви? :search:
Може би и нашите приятели от клуба ще споделат опит? :scenic:

ПП. Всъщност като се замисля, различните номера ме радват и може би
за това, освен че има парна, дизелова и електротяга, най-на сърце са ми втора,
трета, до четвърта епохи, щото там и номерата са си едро написани...дори и БДЖ!!!
А при "мащабно" настаняване на очите ми край движеща се композиция,
кефът наистина е пълен, щото се виждат дори и номерата!!!!!
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Mironista в 12 Януари 2020, 23:15:50
Като заговорихте за различни номера на вагоните ето и малко отклонение от темата - помните ли цистерните на AF на Лукойл, където се сменяше само една плочка с номер. Сега е момента Алберт модел правят същото ще изкарат 1000 хопера с различни номера. Точно поради тази причина, защото има луди като нас дето купуват и е важен номера. А ТЕ - големите компании подхождат чисто маркетингово - давай матрицата и бай Иван да боядисва а Ханс да слага вместо номер 18 номер 17 и готово, с малко разходи правят голяма печалба и тази печалба я инвестират другаде да речем в локомотив DRG за братята от Регенсбург и Хамбург.

Така и в по-голям мащаб да речем SIEMENS сега разделиха бизнеса си - Търговското дружество което продава локомотиви и вагони в България стана отделно от майката и си пълни само неговата кошница, а не както до сега, SIEMENS продавам 5 локомотива РОКСАНА, и ТРАЯНА и ЗАПРЯНА и преливат в другия бизнес като подбиват цените на прекъсвачи и друго ел.оборудване.

Така че сме в матрицата всички въпроса е да имаме парички да си купуваме иначе само си пишем и си чешем езиците.

Аз лично очаквам 4 номера на хопери и още спални вагони на Тилиг, малко разходи - голяма печалба, никой не може да ме обеди че една цистерна на лукойл да речем струва 100 лева, производствената и цена е не повече от 20, но това е положението.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pavlinbg в 14 Януари 2020, 22:36:22
Цитат на: Mironista link=topic=295.msg117396#msg117396 date=1578863750
Като заговорихте за различни номера на вагоните ето и малко отклонение от темата - помните ли цистерните на AF на Лукойл, където се сменяше само една плочка с номер. Сега е момента Алберт модел правят същото ще изкарат 1000 хопера с различни номера. Точно поради тази причина, защото има луди като нас дето купуват и е важен номера. А ТЕ - големите компании подхождат чисто маркетингово - давай матрицата и бай Иван да боядисва а Ханс да слага вместо номер 18 номер 17 и готово, с малко разходи правят голяма печалба и тази печалба я инвестират другаде да речем в локомотив DRG за братята от Регенсбург и Хамбург.

За жалост въпросът с номерата не е толкова елементарен. Работата е там, че на всеки номер на вагон съответства и точна дата на ревизия от съответната епоха, която също се изписва на рамата - т.е. трябва да си съответстват, точно като при реалния подвижен състав.
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: Величко в 31 Декември 2020, 18:59:30
Наличен
https://www.modellbahnshop-lippe.com/Sets/Passenger+car+set/Rivarossi-HR4308/gb/modell_330629.html
Титла: Re: Новости от Rivarossi
Публикувано от: pach в 28 Януари 2022, 17:13:01
От фирмата през 2022г. пускат четири вагонен
сет на червения "TOUREX" в Н0!!!
HR4343 ше е в състав:
DR, 4-unit set of OSShD
Type B coaches “Tourex”,
red livery with yellow stripes, ер. IV,
- 2 sleeping coaches WLABme,
- 1 SDme coach
- 1 restaurant coach WRme,

(https://www.elriwa.de/media/image/29/17/bb/308685_hr4343-22.jpg)
цената е около 290 евро.
 ;D