RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Главен форум | Main forum => Железопътен моделизъм | Railway modelling => Темата е започната от: Mart04ka в 17 Април 2021, 08:02:50
-
Здравейте,искам да попитам за гара Витановци.Тя е разположена на 61 линия. Открита 1987 заедно с линията
закритата някъде 199Х години. Пътя на линията започва със стрелка малко след гара Разменна,след това преминава покрай село Мещица. Следва гара Витановци. По нататък минава още няколко селища и стига до РП Спартак и гара Батановци. Също е имало идея линията да е пътническа,но за съжаление не се реализира. Сега минават само товарни. Много ми е интересно какво е правила гарата от откриването до закриването си.
-
На скоро разбрах за съществувал клон около 1200 м.. Той е по линията София-Банкя. Започва на завоя при Божурище и минава през няколко предприятия. Пресича бул.Европа и продължава до него отива до някакви порутени сгради. Нито знам кога е открит,нито закрит. Сега съществува само до бул.Европа.
-
Отива в момента до сградата на Schenker. Това разколонение, вероятно някога е ходило и до летището. Разклонението е интересно защото е със стрелка на открит път. Или за по-кратко СОП. Ключ-жезълт е на гара Волуяк. Има една сграда, която се води завод ТЕРЕМ Срещу нея се виждат остатъци от линия, точно до шосето. може там някога да е имало прелез. А иначе темата ти е по-редно да се обедини с темата " Изчезнали ж.п. линии и малко известни съществуващи клонове".
-
Отива в момента до сградата на Schenker. Това разколонение, вероятно някога е ходило и до летището. Разклонението е интересно защото е със стрелка на открит път. Или за по-кратко СОП. Ключ-жезълт е на гара Волуяк. Има една сграда, която се води завод ТЕРЕМ Срещу нея се виждат остатъци от линия, точно до шосето. може там някога да е имало прелез. А иначе темата ти е по-редно да се обедини с темата " Изчезнали ж.п. линии и малко известни съществуващи клонове".
Благодаря
-
За още един клон. Той започва от гара Пазарджик завива и продължава на юг. След това отново завива,но на изток покрай Главиница там има малко нещо като гара,но не е. След още един завой на север минава някакъв завод и отива до съборена мина. (Не знам как се казва тя).
-
На там има много заводи и тец, вероятно са индустриални клонове. От гара Пазарджик е имало и теснолинейка до гара Септември мисля, която в последствие е закрита.Първоначално, мислих че са митове и легенди, но после се оказ, че е имало!
-
На там има много заводи и тец, вероятно са индустриални клонове. От гара Пазарджик е имало и теснолинейка до гара Септември мисля, която в последствие е закрита.Първоначално, мислих че са митове и легенди, но после се оказ, че е имало!
Да имало е теснолинейка Пазарджик- Варвара открита 1927 мисля и закрита 2002 заедно с много други клонове ( това и 17 линия)
-
За още един клон. Той започва от гара Пазарджик завива и продължава на юг. След това отново завива,но на изток покрай Главиница там има малко нещо като гара,но не е. След още един завой на север минава някакъв завод и отива до съборена мина. (Не знам как се казва тя).
Мартине,приятелю,колко много индустриални клонове е имало и има още в България....всичко е на доизживяване,тотална разруха и безхаберие! :(
Причини много... :(
Малко са новите и добре подържаните!Ще го преживеем!Така е и в Германия,особено в източната....
:(
Има тема по въпроса с 11 страници:
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3586.0.html
Прочети,като не намериш отговори,питай!
Който може ще ти отговори! :hi:
-
На скоро разбрах за съществувал клон около 1200 м.. Той е по линията София-Банкя. Започва на завоя при Божурище и минава през няколко предприятия. Пресича бул.Европа и продължава до него отива до някакви порутени сгради. Нито знам кога е открит,нито закрит. Сега съществува само до бул.Европа.
Този клон съществува от преди линията до Банкя, която е построена като негово продължение от мястото, където се разделят. В момента се ползва до терминала на DB Schenker.
-
Той всъщност от прелеза нататък не съществува вече. Миналата година асфалтираха и самият прелез.