Их , този , 24-та серия в ТТ , добре - 2009 ,Щом сега го дава за 2011 година, значи, че ще бъде толкова скъп, че трябва да се събират пари още от сега
ама тоз 58-ми чаааак в 2011 - не е честно , "хер" Guetzold !!! :angry:
:yes:
Впрочем заради реализацията на тази 58-ца , от "Guetzold" отлагат за неопределено време довършването на BR-75.5 ...като разбира се, едно от "оправданията" е, че в ТТ и двата имали несигурно бъдеще!?!Цитат на: pach link=topic=7.msg18901#msg18901 date=1233817872Их , този , 24-та серия в ТТ , добре - 2009 ,Щом сега го дава за 2011 година, значи, че ще бъде толкова скъп, че трябва да се събират пари още от сега
ама тоз 58-ми чаааак в 2011 - не е честно , "хер" Guetzold !!! :angry:
:yes:
;D
https://www.modellbahnshop-lippe.com/Dampflok/Schlepptenderlok/G%C3%BCtzold-31049088/de/modell_328664.html
Какво ще кажат познавачите по повод на "новия" модел на Гютцолд - BR52.80 (849 европейски пари)? Има ли по-скъп пластмасов локомотив, дизайн преди не знам колко десетилетия, но вече с нов мотор и нова електроника?
https://www.fischer-modell.de/dl/3105909x_ETB_-_03_0010-3.pdfТози мануал е на 03.
Да се допитаме до мануала, вместо да спорим. Почти всичко в тоя лок е пластмаса...
Малко несериозно е да дадеш за гол аналогов пластмасов лок 400€...
Ей го мануалът на един от вариантите. Талигите, в които лагеруват колоосите на тендера са плстмасови:Най вероятно е така както казваш, но леко обърнахме темата от "новости", на критики към технологията на Gützold. И тези всичките възмущения от даден модел на дадена фирма ги има, и винаги ще ги има. Ако има много недоволни от модела най-вероятно фирмата ще си понесе последствията.
https://www.guetzold.de/dl/31049070_ETB_-_52_7058-2.pdf
Това с безколекторните мотори при Трикс например го има от 90-те, ама там слагат бронзови втулки с
фланец, който ляга в рамата и в които лагеруват колоосите. Задвижването обикновено е в локомотива,
а не в тендера. Безколекторен мотор на Faulhaber (един от най реномираните производители) струва
50-70€, а не 300.
Моторът не е безколекторен (синус) - brushless, а е без железен пакет в ротора, coreless, т.е. намотките му се държат само от лепилото, или от един картонен цилиндър в краен случай.Така де, Faulhaber правят точно такива, с колектор, ама без пакет ламели в ротора, просто писах по инерция,
P.S.
Сещам се само за едно тяхно предимство:
Предвид това, че моторът дефакто е outrunner, т.е. роторът е отвън, а не статорът,
от по малък по размер мотор би трябвало да се извади уж по голям въртящ момент