RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Главен форум | Main forum => Железопътен моделизъм | Railway modelling => Темата е започната от: pach в 25 Ноември 2008, 13:19:13
-
Открих че такава тема си нямаме , та ето едно добро начало - ПиДиЕф на Ganz-Mavag за DVM-2 което е родственик на нашата серия 51:
http://www.ganzdata.hu/download/DVM2.pdf
;D
-
Ето обещаната снимка за Мишо!
Ама да не се хване за сърцето - това му е любимият локомотив!!!
Има мнооого от тях де... ;)
(http://picbg.net/u/16413/12985/241250.jpg)
-
То не са Карго Людмили, не е чудо... мале страх!
-
(http://www.einbahn.org/German/232-254-mt.jpg)
(http://www.einbahn.org/German/232-345-mt.jpg)
(http://www.einbahn.org/German/232-361-a-mt.jpg)
(http://www.einbahn.org/German/232-481-mt.jpg)
(http://www.einbahn.org/German/232-674-mt.jpg)
-
Поздрав за Любо-мечтовоза!
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1303507999f.jpg)
-
Ето и нещо от мен - заснето не в някоя Германска пустуш, ами в България - Пирдоп. За мен беше чест да видя и пробвам машина от тази серия! :o
(http://img231.imageshack.us/img231/9599/p1130018vp0.jpg)
-
Срам-несрам, ще си призная, аз още си нямам нито една Людмилка! :P :'( Ще взема да си купя от бея някаква "Роко"-вска, вие какво ще кажете?Хубавки ли са на "Роко"? ???
-
Срам-несрам, ще си призная, аз още си нямам нито една Людмилка!
Този лок на какъвто и влак да го сложиш - все му приляга !
-
Нали минава и за 4-та, па макар и в края? ???
-
Срам-несрам, ще си призная, аз още си нямам нито една Людмилка! :P :'( Ще взема да си купя от бея някаква "Роко"-вска, вие какво ще кажете?Хубавки ли са на "Роко"? ???
срам не срам като му дойде времето и ти ще си имаш Людмила, на майка си мила
-
Ето и нещо от мен - заснето не в някоя Германска пустуш, ами в България - Пирдоп. За мен беше чест да видя и пробвам машина от тази серия! :o
(http://img231.imageshack.us/img231/9599/p1130018vp0.jpg)
Откога в Пирдоп се движат "DB" - пак са "продали" БДЖ-то без да разбера...
Пък и локомотивният парк са сменили!!!
;)
-
В медният комбинат на Пирдоп - Юмикор има заводска маневра която маневрива из завода, и изкарва състави на заводска гара Пирдоп (намираща се непосредствено до гарата Пирдоп). Използват машини на DB защото DB има акций в дружеството, което попринцип е Румънско, но има клон и в България (Пирдоп). Могат да се срещнат машини на DB от типа V60 (само в завода), V100, V200 (219) и 232.
-
Аааа , супер - човек винаги може да научи нещо ново !
Пък аз мислех ,че си сбъркал снимката , щото това не го знаех!!!
;D ;D ;D ;D
-
А тази 219ка (от 2-та сн) по къф повод е тъдява ?
-
В момента работи само една 219 - 074-2 (V200-02), останалите се ползват за части (около 5-6 броя), скоро и 219-074 ще бъде спряна защото пристигнаха още 3 232-ри от Германия. :(
-
Опитай се да ги снимаш :) ?
-
Като имам път натам, и ако са в експлоатация - ще се пробвам. В завода посмъртно не може да се влезе има строга охрана тъй като се обработва и злато. :)
-
Айде нещо редко от архивите 8)
(http://img381.imageshack.us/img381/2092/e93f1cv7.jpg)
-
Ето и нещо от мен - заснето не в някоя Германска пустуш, ами в България - Пирдоп. За мен беше чест да видя и пробвам машина от тази серия! :o
Много готини снимчици правят тия Панасоници бреййй, знам аз! Наричам ги - добре премерени снимки - и друг път съм го казвал!
Бях решил да си взема един TZ3, но взеха че свършиха, а по-новите модели не ме кефят толкова! Накрая взех Канонче, но акълът ми все в Паната!
Поздрави!
-
Не си сгрешил с Canon-а споко. И аз натам се ориентирам, иначе съм доволен от Паналайката. :)
-
като гледам серьозно ще ми помогнете да намеря BR-106 но по-добре ако видите някои в продажба публикуваите линка тук :( ;D
-
Ето ти линк, 10тина оферти за 106та серия:
http://shop.ebay.de/items/__br-106_W0QQSpur276ddaZH08e8QQLokart87fe9e3bZDieselloka65d950eQQ_dmptZDEQ5fModellbauQ5fModelleisenbahnenQQ_flnZ1QQ_ssovZ1QQ_trksidZp3286Q2ec0Q2em282
-
Мдам.Тука има наистина интересни нещица:
http://cgi.ebay.de/Diesellok-BR-106-Deutsche-Reichsbahn-mit-Oberleitung_W0QQitemZ120357469147QQcmdZViewItemQQptZDE_Modellbau_Modelleisenbahnen?hash=item120357469147&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
;D ;D ;D
-
ама май няма доставка до Бьлгария ???
-
Това да не те плаши - обърни се към бате си misho_tabakoff , който ще ти реши проблема. ::)
-
Това да не те плаши - обърни се към бате си misho_tabakoff , който ще ти реши проблема. ::)
Този е локомотивът :o
-
ама май няма доставка до Бьлгария ???
Имам човек в Германия, ДНК-то ни е сходно, така че ще окаже съдействие. ;D
-
ама май няма доставка до Бьлгария ???
Имам човек в Германия, ДНК-то ни е сходно, така че ще окаже съдействие. ;D
Вземете този
http://cgi.ebay.de/Piko-H0-Diesellok-BR-106-256-1-der-DR-in-orange-OVP_W0QQitemZ120355798655QQcmdZViewItemQQptZDE_Modellbau_Modelleisenbahnen?hash=item120355798655&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
Единият се продаде за 65 ,а другия за 57,третия за 56 евра с доставка до Германия.
http://cgi.ebay.de/Piko-HO-BR-106-OVP-Neuwertig_W0QQitemZ320328658011QQcmdZViewItemQQptZDE_Modellbau_Modelleisenbahnen?hash=item320328658011&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318
-
Всъщност, освен окраската, каква е разликата между 106 и 60? ???
-
Всъщност, освен окраската, каква е разликата между 106 и 60? ???
Май някой знаещ ще трябва да отвори тема "дизелови локомотиви" ;)
60 е с три колооси
http://i23.ebayimg.com/05/i/001/02/30/6527_1_sbl.JPG
-
Мдам, забравих най-важното.То това и е разликата.Няма да се учудя да им стават корубите от един на друг даже. ::)
-
Мдам, забравих най-важното.То това и е разликата.Няма да се учудя да им стават корубите от един на друг даже. ::)
Не ,не стават,този е по-дребен.
-
Е-е-е-е, така, така...който ги има - знае.Аз не съм виждал нито единия нито другия.Освен на снимки в бея. ;D
-
Е-е-е-е, така, така...който ги има - знае.Аз не съм виждал нито единия нито другия.Освен на снимки в бея. ;D
Аз имам 106 в НО
(http://www.bgphoto.net/photos/27802/o633657516013852687.JPG)
И V 260 в Z
(http://www.bgphoto.net/photos/27802/o633234160895755459.jpg)
За това единия е по-дребен ;D ;D ;D
-
Всъщност, освен окраската, каква е разликата между 106 и 60? ???
Май някой знаещ ще трябва да отвори тема "дизелови локомотиви" ;)
60 е с три колооси
http://i23.ebayimg.com/05/i/001/02/30/6527_1_sbl.JPG
Това си е откровенна глупост!!! :-*
V60 е първоначалното означение на БР106 (когато дизеловите се означаваха със "V") ...
Триосният който представяте си е всъщност по-малкият брат на V60 , а именно представеният на горната снимка е V363 (вижте номера на кабината).
От това семейство дизелови локомотиви има още V360 (първообраза) както и V365 .Също така и V260.
В чешко тази серия е известна под означението Т.334...
Така че не заблуждавайте детето - надявам се Ясен (нищо че любимите му са парните) да внесе повече яснота по въпроса , там за модели , производител и епохи...
Ето един V60 - впрочем това е нашта серия 52...
(http://picbg.net/u/16413/11023/254278.jpg)
Колкото до макета ти Митко (не съм сигурен дали да го наричам така - поне докато не стане неразглобяем) като всяко начало е станал достатъчно добре , че да продължиш заниманията си по този вид моделизъм.
Предполагам ,че нареждайки го на пода , вече си се убедил , че не е лесно , така че задавай на първо време въпросите , които са се родили в процеса на работа , ние ще ти помагаме , съветваме и подкрепяме.
Добро начало!!!
-
До 1970 година серийното означение на дизеловите локомотиви в Германия е следното: Буква V (която означава дизелов локомотив), две или три цифри (които се умножават по 10 и се получава моШтността на двигателя в конски сили), и накрая номера на локомотива в серията.
V60 означава дизелов локомотив с моШтност 600 к.с. (60Х10)
V100 означава дизелов локомотив с моШтност 1000 к.с. (100Х10)
V180 означава дизелов локомотив с моШтност 1800 к.с. (180Х10) в конкретния случай два двигателя с по 900 к.с.
От 1970 година буквата V е заменена с 1 (за DR) и 2 (за DB), последната 0 е премахната и вече конските сили се пресмятат като се умножават втората и третата цифра от серията по 100.
V60 се променя на 106 (1 означава дизелов локомотив, 06Х100=600к.с.)
V100 се променя на 110 (1 означава дизелов локомотие, 10Х100=1000к.с.)
V180 се променя на 118 (1 означава дизелов локомотив, 18Х100=1800к.с.)
Надявам се, че съм го обяснил ясно ;)
-
До 1970 година серийното означение на дизеловите локомотиви в Германия е следното: Буква V (която означава дизелов локомотив), две или три цифри (които се умножават по 10 и се получава моШтността на двигателя в конски сили), и накрая номера на локомотива в серията.
V60 означава дизелов локомотив с моШтност 600 к.с. (60Х10)
V100 означава дизелов локомотив с моШтност 1000 к.с. (100Х10)
V180 означава дизелов локомотив с моШтност 1800 к.с. (180Х10) в конкретния случай два двигателя с по 900 к.с.
От 1970 година буквата V е заменена с 1 (за DR) и 2 (за DB), последната 0 е премахната и вече конските сили се пресмятат като се умножават втората и третата цифра от серията по 100.
V60 се променя на 106 (1 означава дизелов локомотив, 06Х100=600к.с.)
V100 се променя на 110 (1 означава дизелов локомотие, 10Х100=1000к.с.)
V180 се променя на 118 (1 означава дизелов локомотив, 18Х100=1800к.с.)
Надявам се, че съм го обяснил ясно ;)
Страхотна информация. Браво !
-
Както винаги Ясен е "дисциплинирано" точен и изчерпателен. Хвала....
-
Това според мен си заслужава отделна тема...
-
Вярно че има такава - "Дизелови локомотиви" - ако искате там прехвърлете последните постове , моля!!!
;D ;D ;D
-
До 1970 година серийното означение на дизеловите локомотиви в Германия е следното: Буква V (която означава дизелов локомотив), две или три цифри (които се умножават по 10 и се получава моШтността на двигателя в конски сили), и накрая номера на локомотива в серията.
V60 означава дизелов локомотив с моШтност 600 к.с. (60Х10)
V100 означава дизелов локомотив с моШтност 1000 к.с. (100Х10)
V180 означава дизелов локомотив с моШтност 1800 к.с. (180Х10) в конкретния случай два двигателя с по 900 к.с.
От 1970 година буквата V е заменена с 1 (за DR) и 2 (за DB), последната 0 е премахната и вече конските сили се пресмятат като се умножават втората и третата цифра от серията по 100.
V60 се променя на 106 (1 означава дизелов локомотив, 06Х100=600к.с.)
V100 се променя на 110 (1 означава дизелов локомотие, 10Х100=1000к.с.)
V180 се променя на 118 (1 означава дизелов локомотив, 18Х100=1800к.с.)
Надявам се, че съм го обяснил ясно ;)
Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.
-
Това според мен си заслужава отделна тема...
Може би тема от рода на "Серии, серийни означения, номерация на подвижния състав"... Обмислям подобна тема
-
Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.
Е,значи неправилно съм обвинен от Пламен,но една Миринда портокал ще удави желанието ми за мъст ;D ;D ;D
Просто намерих такава снимка ;)
-
Е-е-е, значи правилно съм забелязал, че 106 и 60 са като близнаци.Обаче двуяйчни. ;D ;D ;D Разликата е в осите и администрацията, значи.Ще съм много благодарен на Ясен, ако продължи да ни ограмотява дизелово.Пък и "парното" обогатяване не беше излишно. ;)
-
Аз имам 106 в НО
(http://www.bgphoto.net/photos/27802/o633657516013852687.JPG)
Тонка, за пореден път ми взимаш акъла със снимка!!!!
Страшен си, ей!!!
-
Аз имам 106 в НО
Тонка, за пореден път ми взимаш акъла със снимка!!!!
Страшен си, ей!!!
Ей,мързи те да ги разгледаш и непрекъснато откриваш топлата вода ;DАз съм СТРАШЕН фотограф,всички бегат кат ме видят ;D ;D ;D
http://www.bgphoto.net/Albums.aspx?UserId=27802
-
Аз имам 106 в НО
Тонка, за пореден път ми взимаш акъла със снимка!!!!
Страшен си, ей!!!
Ей,мързи те да ги разгледаш и непрекъснато откриваш топлата вода ;DАз съм СТРАШЕН фотограф,всички бегат кат ме видят ;D ;D ;D
http://www.bgphoto.net/Albums.aspx?UserId=27802
Тонка, не мога всичко да харесвам, не ми е чак толкоз голямо сърцето по вместимост
за всички снимки на света, та затова само си избирам и се кефя!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Обаче,
Ако не си виждал това - виж го!
Ако си го виждал - виж го пак!!
http://www.bgphoto.net/ ... Намалих размера на файла до 50 к и пак error.
Мунчо,
Не ползвай тоя сайт за нищо! Позволяват си да прекрояват снимките на размери, каквито те са си решили - до тук добре, НО дори и да са подходящи по големина, пак ги прекрояват за да намалят обема на файла, чрез намаляване качеството на jpg-файла - и до тук бива, НО от тия прекроявания окончателно картинката става с неприятен блър, т.е. става мътна, доста мътна. Като ги питах - Що така бе, Миме? - те ми отговориха, че били компютърджии и никой там не разбирал от нещата за които питам.
Убавци! (http://www.priatel.net/c/tchkarton.gif)
-
Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.
Е,значи неправилно съм обвинен от Пламен,но една Миринда портокал ще удави желанието ми за мъст ;D ;D ;D
Просто намерих такава снимка ;)
Мирандата я имаш , ама нещо с теб все не можем да се засечем , не че сме се уговаряли - но и в четвъртъците не мога да те видя...
С риск да се получи "обясненията на девицата" , най-малко съм искал да те обвинявам...просто ме подразни , идеята че в 90 % от случайте когато сред нас някой каже V60 , винаги се е подразбирало БР106 (или нашата 52) .Така е и в по-добрите форуми...
Вярно , че триосните "недоносчета" са незаслужено "отритнати" но обикновенно когато се говори за тях , винаги се визират с конкретните им номера (вчера в стар конрадски каталог видях и V361 в N) и мноооого рядко се означават с по общо име.
Но пък от цялата "драма" се роди нова (поне за мен :-[) информация , каквато тема е отворил Яско - бих казал експерта сред нас!
;D ;D ;D
-
Така, обаче системата за серийно означение не е никак съвърШенна, тъй като допуска дублиране на серии от DR и DB. Типичен пример е V 200, който в DB е четириосен дизел хидравличен локомотив, а в DR Шестосен дизел електрически локомотив (известен като "ТАЙГА"). Подобно дублиране има и при серията V 60, която в DR e четириосна (БДЖ серия 52), а в DB e триосна. Затова възникна този спор тук за V 60.
Е,значи неправилно съм обвинен от Пламен,но една Миринда портокал ще удави желанието ми за мъст ;D ;D ;D
Просто намерих такава снимка ;)
Мирандата я имаш , ама нещо с теб все не можем да се засечем , не че сме се уговаряли - но и в четвъртъците не мога да те видя...
С риск да се получи "обясненията на девицата" , най-малко съм искал да те обвинявам...просто ме подразни , идеята че в 90 % от случайте когато сред нас някой каже V60 , винаги се е подразбирало БР106 (или нашата 52) .Така е и в по-добрите форуми...
Вярно , че триосните "недоносчета" са незаслужено "отритнати" но обикновенно когато се говори за тях , винаги се визират с конкретните им номера (вчера в стар конрадски каталог видях и V361 в N) и мноооого рядко се означават с по общо име.
Но пък от цялата "драма" се роди нова (поне за мен :-[) информация , каквато тема е отворил Яско - бих казал експерта сред нас!
;D ;D ;D
:lol: :haha: :lol:Шегувам се за обвинението :drinks:
-
:lol: :drinks:ама ако успеем да се запознаем някога... :smile:
-
Хайде да издам една "тайна" за феновете на немската тяга. Юмикор Пирдоп разполагат вече с 8 броя локомотиви серия 232. :dance1:
-
Не ги лови кризата тия момчета... ;D
-
Тази тема ми се стори най-подходяща, за да ви попитам относно този локомотив(ok rangierlok 11/1344):
(http://img194.imageshack.us/img194/9426/okrangierlok111344.th.jpg) (http://img194.imageshack.us/i/okrangierlok111344.jpg/)
Интересувам се чие производство е (Гугъл мълчи или не знам как да го попитам), И дали нейде из Германиите не се е ползвал, па макар и в някой завод като маневрен? ;)
-
На това като му гледам куплунга и моторчето, намирисва на Fleischmann, ама си е изстрел в мрака.
-
Ей взех, че уцелих
http://www.effert.de/Archiv/1306.htm (http://www.effert.de/Archiv/1306.htm)
-
Уффф, как глупаво съм задал въпроса...Аз се интересувам от истинският локомотив, тоест дали е немски или шведски или някакъв друг.Извинявай за неточният въпрос.Иначе моделчето наистина е на Флайшман. ;) А и въпросът ми се струва също отпадна, защото като гледам, линкът, дето си ми дал отговаря на всичките ми въпроси.Благодаря ти! :yes:
-
Всъщност, отговор в линкът ти не намерих.Ти имаш ли някаква идея дали са се търкаляли такива локомотиви из някой немски заводи като маневрени?
-
То от този линк само едно става ясно - в щатите...и още като модел на SNCB.
-
Това дали ще го познаете - Хеншелски е ?
(http://img205.imageshack.us/img205/5507/henscheldh12005pg.jpg)
;D
-
Не е нашенски.Този е със автосцепка :music: :pleasantry:
-
Не е нашенски.Този е със автосцепка :music: :pleasantry:
Така е , но ТОЗИ модел е правен за нас, Испания, Того и Тайланд...
Поне така схванах от превода...
-
Има си доста разлики между този и нашите.
И този може би не е за 760 мм :blush2:
-
Здравейте,
в този ред на мисли, има ли разлика в модела на ROCO на Людмила ако си го взема отделно като локомотив http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-3-004001-39752-0-0-0-2-4-2-0-gatt-gb-p-0/ein_produkt.html (http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-3-004001-39752-0-0-0-2-4-2-0-gatt-gb-p-0/ein_produkt.html), или ако си го взема в кит ето този http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-3-0-44811-002001-0-0-2-4-2-0-grp-gb-p-0/ein_produkt.html (http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/Roco/1-3-0-44811-002001-0-0-2-4-2-0-grp-gb-p-0/ein_produkt.html).
в смисъл в характеристиките на локомотива: детайлност, ходови качества , детайлност...
поздрави
иво
-
Теническите характеристики на двата модела са еднакви.
-
Сета е за препоръчване - щото освен лока получаваш четири хубави платформи + DCC управление от Роко (МултиМауса в комплект).
Иначе Жоро е уточнил - локомотивите са индентични.
;D ;D ;D
-
А не е ли по - добрият вариант вместо сета, две "Людмили" на "Roco"? :lol:
-
Всъщност локомотивите не са идентични - този от сет-а има и декодер ... ;D ;D ;D
-
Специално за чеТТата!!!
:hi: :hi: :hi:
(http://www.lokmalanders.de/mediac/450_0/media/f0d2029b9c2bc955ffff815dffffffef.jpg)
http://www.lokmalanders.de/media/f0d2029b9c2bc955ffff815fffffffef.pdf
Много приятна книжка с чертежи.
-
И една много добра инициатива, която е успешно стартирала!
Браво на Сдружение "Български Локомотивен Форум",
Възстановяване на локомотив 64.19 (фабр №261490/1966 г) (http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=2281&highlight=)
(http://lokforum.com/gallery/albums/userpics/10004/v_Gorubso.jpg)
-
И една много добра инициатива, която е успешно стартирала!
Браво на Сдружение "Български Локомотивен Форум",
Възстановяване на локомотив 64.19 (фабр №261490/1966 г) (http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=2281&highlight=)
И новината от преди малко е че е изминал 1-вите си метри на собствен ход.
теглещия (V22) вече го имам в HO на разположение, а оригинала от снимката се надявам да е 2-рия в списъка за пълно възстановяване
скоро ще си го поръчам при Жоро и ще чака в бояджииното докато му измислим ливреята :))
-
:clapping: :clapping: :clapping:
Още снимки от събитието на 29.04.2011 г. Благодарим на Г-н Алпай Рамадан и на Шенол за кадрите:
...
През храстите към "ГОРУБСО"
(http://lokforum.com/gallery/albums/userpics/10004/v_hrastalaka.jpg)
(http://picbg.net/u/16413/34916/550091.jpg)
BR-102========> Още една БДЖ-машинка ;)
-
BRAWA кат.№42604
(http://www.brawa.de/typo3temp/pics/42604-Diesellok-BR-102-DR_955cdc4845.jpg)
http://www.brawa.de/produkte/h0/lokomotiven/rangierlokomotiven/42604-diesellok-br-1020-dr.html
Доста части и метал в модела...
http://www.brawa.de/fileadmin/Produkte/Bedienungsanleitungen_H0/rangierloks/42604_42605_Diesellok_BR_102_DR.pdf
(http://www.bahnbilder.de/bilder/v-22-dr-br-102-196810.jpg)
-
(http://www.picbg.net/viewpic.php?u=678497COxA&i=634309)
Поздрав за почитателите на 07ма серия
-
И още малко.Набора в дизела беше сериозен :spiteful:
http://www.vbox7.com/play:27c2bcf01d
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1341419865n.jpg)
V 200 DB на панаира в Хановер 1957, като бъдещ JZ D66-001
-
6 оси ??
-
Да. JZ 761: http://www.railfaneurope.net/pix/rs/diesel/761/pix.html
-
6 оси ??
Специална поръчка - три броя ML 2200 за другаря Тито.
http://en.wikipedia.org/wiki/Krauss-Maffei_ML_2200_C%27C%27 (http://en.wikipedia.org/wiki/Krauss-Maffei_ML_2200_C%27C%27)
Четвъртият става V 300 ...
-
... за другаря Тито. ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Krauss-Maffei_ML_2200_C%27C%27 (http://en.wikipedia.org/wiki/Krauss-Maffei_ML_2200_C%27C%27) ...
за 65-я му рожден ден ... ;D ;D
-
има ли го в 1:87 ? :give_heart:
-
Произведени са всичко на всичко три екземпляра. Ако са произведени умалени модели това адски би ме учудило!
P.S. Между другото доколкото си спомням Краус-Мафай ги доставят в небесно-синя ливрея, която югославяните дотолкова много харесват, че боядисват и вагоните и оттам идва Синият влак на Тито. В началото на 80те години машините на правителствения влак са заменени от EMD JT22CW-2. и немските дизели влизат в по-обичайни функции. Виж колко е лесно с помощта на уикипедия да звучиш запознат. ;D
-
Има го в HO, N и дори в Z
Lima HO:
http://www.modelenium.co.uk/models/WSL-Diesel-Locomotive-Class-V300-DB-AC-version--226HL2808.aspx
Minitrix N:
http://www.gaugemaster.com/item_details.asp?code=M12454
Marklin Z:
http://www.railwaycollectables.co.uk/Locomotives/Z-INSIDER-DIESEL-LOCO-V300-DB.aspx
-
В ТТ 1:120 "TILLIG" почти всяка година го пускат в III и IV епоха DB. Тази година има екстра с Decoder PluX 12 ще е.
Art.-Nr. 02500 Diesellokomotive BR 220 Epoche IV (bis ca. 1990) der Deutsche Bundesbahn (bis 1994):
(http://www.tillig.com/bi-shop/02500.jpg)
Art.-Nr. 02501 Diesellokomotive V 200.0 Epoche III (bis ca. 1970) der Deutsche Bundesbahn (bis 1994):
(http://www.tillig.com/bi-shop/02501.jpg)
Мен лично по ми седи или е така от 3Д снимката в III епоха. :yes: Още подробности за разновидностите на този локомотив в ТТ 1;120 тук: http://as.rumia.edu.pl/tt/kat/katalog.asp?id=01032
-
има ли го в 1:87 ? :give_heart:
(http://www.freewebs.com/shuca/diesel/JZ%20761/images/jz761_proto_g.jpg)
Снимката е от тук: http://www.freewebs.com/shuca/diesel/JZ%20761/jz761_1.htm (http://www.freewebs.com/shuca/diesel/JZ%20761/jz761_1.htm)
Оригиналите (всичките три) през 2003:
http://www.btinternet.com/~maybach/jz761-01.htm (http://www.btinternet.com/~maybach/jz761-01.htm)
и през 2011:
http://www.ulmereisenbahnen.de/fotos/JZ-761-001_2011-11-12_Topcider1.htm (http://www.ulmereisenbahnen.de/fotos/JZ-761-001_2011-11-12_Topcider1.htm)
-
Последно за югославските ли говорим или за V200 по принцип?
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1341419865n.jpg)
... JZ D66-001
В началото беше си югославски ...
-
И за да "върнем" темата в руслото и...модела на титовския 6-осен, не е в 1/87 а в N!
Така че, Адри на въпроса ти ...за сега не е открит такъв! ;)
-
Според мен баш си го има и в Н0 за доста солена цена от Мерклин със звуков декодер.
http://www.ebay.co.uk/itm/GFR-Diesel-Class-V-300-Loco-w-Sound-Powered-Digital-MARKLIN-39303-HO-/251097265777?pt=Model_RR_Trains&hash=item3a76903671
-
Да, но това е V300, а Адри се интересуваше не от компютри, а от компоти...и не да внесе , а да изнесе...(стар виц).
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
-
Още малко компоти тук:
http://forum.malezeljeznice.net/viewtopic.php?f=18&t=3509#p43479 (http://forum.malezeljeznice.net/viewtopic.php?f=18&t=3509#p43479)
Който си го харесва си го прави. Според мен - доста успешно.
Има и по-леки конверсии:
http://s1030.photobucket.com/albums/y367/monswe/2%20%20JZ%20models%20in%20H0/?action=view¤t=DSC09210.jpg¤ttag=jugoslovenski%20zeleznici (http://s1030.photobucket.com/albums/y367/monswe/2%20%20JZ%20models%20in%20H0/?action=view¤t=DSC09210.jpg¤ttag=jugoslovenski%20zeleznici)
Или пък тези:
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=3402 (http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=3402)
-
Братята на нашата 06 вече и в Германия:
http://karow900.startbilder.de/name/einzelbild/number/204884/kategorie/Privatunternehmen~CTL+Logistics+GmbH~Diverse+Loks.html (http://karow900.startbilder.de/name/einzelbild/number/204884/kategorie/Privatunternehmen~CTL+Logistics+GmbH~Diverse+Loks.html)
(http://karow900.startbilder.de/1024/noch-mal-aus-naehe-252-204884.jpg)
-
Хубава машина, ама с тия светодиодни фарове, много странна, някак си... ;D
-
Хубава машина, ама с тия светодиодни фарове, много странна, някак си... ;D
Полска му работа. Да развалят хубавата машина.
-
Мутрата и изглежда някакси кривогледа :blink:
-
6 оси ??
Адри на Булколекто някой го носеше този 6остният в H0 ,но кой беше не си спомням.
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1342364583f.JPG)
http://www.ebay.de/itm/Piko-HO-BR-106-256-1-/221067478664
Любопитен съм, каква цена ще удари, залагам на около 80-85 евро
Край 16.7.2012 - 20:46 ч. - утре
още старо Пико, Шихт, Пермот и както винаги - стар очукан Мерклин:
http://www.ebay.de/sch/u.w.b/m.html?_sop=1
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/arx1435074937e.JPG)
Малко съветски Тайгатромел-и: http://www.ebay.de/fluesterdiesel (http://www.ebay.de/sch/fluesterdiesel/m.html?item=331587599465&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562)
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1436946866r.JPG)
Дизел-електрически локомотив производство Esslingen/MAN за Съветския съюз от 1924 г.
смятан за първия надеждно работещ магистрален дизелов локомотив в света.
-
Забрави да сложиш и снимката на тендера за охлаждането му.
-
Това локомотив ли е? На мен ми прилича на мотриса...
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/arx1438428952f.jpg)
http://www.ebay.de/itm/381320475409 (http://www.ebay.de/itm/381320475409)
http://www.ebay.de/itm/191623502514 (http://www.ebay.de/itm/191623502514)
http://www.ebay.de/itm/191623502863 (http://www.ebay.de/itm/191623502863)
http://www.ebay.de/itm/381344574128 (http://www.ebay.de/itm/381344574128)
Това не е прототипът (1 бр.) ÖBB 2020.01 (БДЖ 04):
(http://farm8.staticflickr.com/7160/6831165713_3b681ab3ef_o.jpg)
(от кракомобила)
https://de.wikipedia.org/wiki/ÖBB_2020 (https://de.wikipedia.org/wiki/ÖBB_2020)
Това е: SGP LDE 1450 - прототип на непроизведената серия 2051 [2051.01],
рано бракуван (1967) заради проблеми с двигателя - Mercedes-Benz MB 835
http://www.gkb.at/images/plakate_pdf/diesellok-1450241hoch.pdf (http://www.gkb.at/images/plakate_pdf/diesellok-1450241hoch.pdf)
http://www.rmg-verlag.at/publikation-normalspur.htm (http://www.rmg-verlag.at/publikation-normalspur.htm) - предпоследната позиция
Като гледам обаче - кошът е същия, с разликите - решетка между фаровете
и различно наредени прозорци и решетки отстрани.
-
LDE 1450 е дизел - електрически.
-
Да, важно уточнение, щото 2020.01 и БДЖ 04 са дизел-хидравлични (Дх1).
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/viu1446298687s.JPG)
http://www.ebay.de/itm/191714387567 (http://www.ebay.de/itm/191714387567)
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1451337221f.jpg)
http://www.ebay.de/itm/311509069760 (http://www.ebay.de/itm/311509069760)
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,11.msg71842.html#msg71842 (http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,11.msg71842.html#msg71842)
Това е първият локомотив "с козирки", като нашите 52-ки.
Вижте ливреята, ивиците са продължения на всички фарове,
както и на горния. Нашите са поръчвани с по-големи горни фарове.
Тук локомотивът е на 2 години:
LOWA (LKM) 270143 1964
D dh
1964 - DR V60 1201
1970 - DR 106 201-7
1992 - DR 346 201-7
1994 - DB 346 201-7
1998 - +
Паралелно с него в DB е имало друг лок със същия номер:
Krupp 4613 1963
C dh
1963 - DB V60 1201
1968 - DB 261 201-8
1987 - DB 361 201-7
1989 - DB 365 201-3 Umbau
1998 - DB 363 201-5 Umbau
-
БДЖ55.
(http://strofoland.com/wp-content/uploads/2014/11/ldh_1250.jpg)
(https://www.paintcad.com/image/2/114)
-
Sofia station in ex works condition on 7th March 1967.
Photo : Basil Roberts
(https://farm9.staticflickr.com/8643/15983125542_5d9b8cbc1b_o.jpg)
БДЖ-52.17 на панаира в Лайпциг през март 1976г.
(http://store.picbg.net/pubpic/18/94/35e936b7aa091894.jpg)
(http://www.v60-ost.com/media/images/15165_001.jpg)
БДЖ-52.15
(http://media.snimka.bg/s1/6156/038556612.jpg)
...на централна гара ...може би е БДЖ 52.18???
(http://media.snimka.bg/s1/6097/038437065.jpg?r=0)
Малко помощ...
Тази рама с какъв цвят е?
(http://media.snimka.bg/s1/6156/038556621.jpg)
...
-
Четворката е със сива рама.
Иначе коя от всичките показани 52 е със синя рама и малки фарчета ?
-
А кой и кога е казал, че е с малки фарчета и синя рама?
Май четеш през ред ...и тук и в темата на Тиллиг.
:scratch_ones_head:
ПП. Четворката трябва да е със синьо-сива рама, но на тази снимка горе е май с цвета на небето...а имаше някъде и още една снимка на четворка в профил и там е малко спорно цвета на рамата.
-
Ами ако погледнеш каталога на Тиллиг... Рамата е сина и е с малките фарчета, та като цяло ти изгубих мисълта.
-
Нещо явно съвсем се изгуби...чак се чудя защо не схващаш очевидното?
Впрочем горната снимка е на БДЖ-О4.О6, НО ИМА ТАКАВА И на БДЖ-О4.О4.8 в анфас е от корицата и личната колекция на
инж.Димитър Деянов, като снимката доколкото си спомням е правил лично в депо София,
и е публикувана в тези цветове, на корицата на книгата му издадена през 1998г.
Същият локомотив, със същите цветове, го има на още една негова (на инж.дДеянов)
снимка, пак правена в депото, но в полупрофил, и на свой ред е публикувана на корицата
на второто издание (преработено) на същата книга от 2ОО8 година.
Или цвета и е такъв ( на този лок) или от RAL определят N:7O31 ненапразно за този цвят като
"Blue-grey" което както и да го преведеш си е "синьо-сиво"!!!
Това не значи, че въпросната БДЖ-52.18 от Тиллиг е с правилните цветове,
а че самата боя понякога изглежда синя, но друг път сива !!! Вероятно като игра на светлината.
В каталога на Тилиг, може и да е синя, но също се надяваме, ми модела ще е със сива!!!
И без това ще има дооправяне на другите разлики по него.(фарове и т.н.)
Ако и сега не ми "хнанеш' мисълта...просто забрави...и без това си в НО!!!
:drinks:
-
Безсмислено е да даваш за пример снимки от печатни издания Пламене. Там цветовете са по осмотрение на печатаря, а не по това какви са в действителност. Смислени визуални доказателства са само тези които са направени на диапозитив без филтри и донякъде със съвременните електронни апарати, също без филтри. А това, че от време на време смисълът на мисълта ти се губи в написаното от теб е самата истина.
-
Или аз го казвам едно, но се тълкува според вашите разбирания!?!
Като Красен, така и не ми показа къде съм казал че DR-ско V6O,
сме имали в БДЖ? Поздрав и за "рефил".......
...Но може би не.... :focus: :suicide:
Съжалявам, че на някои им е трудно, да проследят мисълта в сложни изречения. Учителката ми по български и литература поне от това ще е доволна!
:hi: :hi: :hi:
За печатните издания си прав, но може и на фотохартия да съм ги виждал въпросните снимки. Но там вече не си спомням проблемите с цветните "фотоглави" на фотоувеличителите, както и тънкостите при проявяване на цветни ленти...дигиталната фотография освен с "макрото" което "уби" моделизма, май ни направи по-тъпи и лениви от младините!? :drinks:
-
Нещо което не всеки ще го оцени, но го качвам тук за останалите.
V60 (една от модификациите е за България - БДЖ-52)
"Reichsbahnfilm: Betrieb und Wartung der V60" (в свободен превод - "Филм на Reichsbahn: експлоатация и поддръжка на V60")
https://www.youtube.com/watch?v=ss976zUmaSQ
Черно бял откъс от целият 58-минутен филм, който може да го закупите от тук за 9,80 евро.
https://www.ekshop.de/dvd-cd/dvd/beruehmte-zuege-und-lokomotiven-dvd/dvd-die-baureihe-v-60-dreibein.html
(https://www.ekshop.de/out/pictures/generated/product/1/330_330_100/8363.jpg)
През 1955 г. първите напреднали локомотиви на новия маневреен локомотив V 60 от Krupp, Krauss-Maffei, MaK и Henschel излизат на релсите. До 1963 г. са произведени почти 1000 машини. Дизеловите локомотиви с тройно куплиране с мощност 650 к.с. бързо замениха работата с пара в маневрената услуга.
Дори днес V 60 все още може да бъде намерен в активна експлоатация на DB.
Ние ви превеждаме през дългата 60-годишна история. От конструкцията в Krupp,
преименуването на малък дизелов локомотив, цветови варианти, работа днес,
до днешния V 60 с почистване на отработените газове. Ние също така показваме
селекция от много V 60s, които са намерили нови полета на дейност с частни компании.
За другият (западен) V 60, можете да се изръсите още 19,80 евро за диска тук:
https://www.ekshop.de/dvd-cd/dvd/beruehmte-zuege-und-lokomotiven-dvd/DVD-Die-Baureihe-V-60.html?force_sid=797cd0535dfa621062ad6df292d463db
но тъй като не е наличен в момента, можете да го поръчате все пак.
Както има и книги по темата отново тук:
https://www.ekshop.de/buecher/baureihen-bibliothek/Diesellokomotiven/Die-Baureihe-V-60-Band-1.html
Първи том.
Манфред Траубе
Серията V 60 - том 1
Технология и операции на Deutsche Bundesbahn
352 страници с 478 илюстрации
210 x 297 mm
ISBN: 978-3-8446-6021-0
Артикул №: 6021
[2019]
(https://www.ekshop.de/out/pictures/generated/product/1/330_330_100/6021-1000.jpg)
...и втори том.
Манфред Траубе
Серията V 60 - том 2
Използвани от 1994 г., преустройства, частни железници, чужбина
около 350 страници с около 500 илюстрации
210х297 мм
ISBN: 978-3-8446-6022-7
Артикул №:6022
(https://www.ekshop.de/out/pictures/generated/product/1/330_330_100/6022-1000.jpg)
https://www.ekshop.de/buecher/baureihen-bibliothek/Diesellokomotiven/Die-Baureihe-V-60-Band-2.html
Всеки струващ обаче по 49,90 евро. Но пък са налични в момента.
И разбира са за финал.
Волфганг Фрайер
Райхсбан V 60
96 страници с 87 илюстрации, основно цветни
235 x 165 mm
ISBN: 978-3-88255-458-8
Артикул №: 458
[2012]
Архив на снимки 55
(https://www.ekshop.de/out/pictures/generated/product/1/330_330_100/0458.jpg)
Като тази книжка мисля , че си струва 19,80 евро!
https://www.ekshop.de/buecher/eisenbahn-bildbaende/Eisenbahn-Bildarchiv/Die-Reichsbahn-V-60.html
:hi:
ПП. Има и още една книга за BR-106, за 14,80 евро.
https://www.ekshop.de/dvd-cd/dvd/stolz-dr-dvd/DVD-Die-Baureihe-106.html
В края на 50-те години първият дизел-хидравличен маневреен локомотив за GDR Reichsbahn е построен във VEB „Карл Маркс“ в Бабелсберг. До 1982 г. са произведени почти 1600 четириосни локомотива в различни версии. От 1992 г. локомотивите след това са изброени като серии 346, 345, 344 и 347 на Deutsche Bahn. Но бившите маневрени локомотиви DR нямаха бъдеще с DB. Широкорелсовите машини на фериботното пристанище Мукран вече не носят логото на DB.
Работихме през почти 60 години история на локомотивите. Вижте неиздавани досега исторически сцени от всяко десетилетие на работа. Днешните задачи с частни железници връщат към живота разцвета на бившия V 60 в DR.
(https://www.ekshop.de/out/pictures/generated/product/1/665_665_100/8409-1000.jpg)