RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models => Темата е започната от: piko1 в 07 Февруари 2009, 07:35:35
-
Добро утро колеги и колежки днес започваме една хубава тема а имено как така аджеба да направим едно пиковско нищо
в един истинско порядъчен модел започваме с Рецептата на доктор ох-сърби та чак боли
Необходими продукти
1х Цияно акрилно лепило (ака каноаколит супер бонд локтаит и др)
2-3х кламера
около 20 см коаксиален кабел (от тези за кабелната телевизия)
5-6 телчета за тел бод
1х Лепило за полистерол
1х смивка дунав
1х минидрил и разни накрайници
1х малко акъл в главата
1х епкосид ( не епоксидна смола )
1х Кит за пластмаса (препоръчително бял на тамя)
и др
а да и Хартиено тиксо ЗАДЪЛЖИТЕЛНО
1. стъпка
събирате много снимки по възможност всички възможни ракурси
с до най малка подробност дръжки кръгчета запетаики и тн (демек от А до Я)
2. стъпка
поемете си дълбоко въздух (можете и още )
запретнете ръкави и разглобете малкото зверче което все още не знае че е такова на съставните му части
махате абсолютно всичко по корубата да не остане един чарк по нея да и прозрачните части също
за карантията като му дойде времето
/офф
за тази тема ще вземем няколко от снимките на Марио (дано не се сърди много въпреки че има доста показателни неща който се виждат на тях ще му покажат и грешките му и как да ги махне веднъж за винаги)
та така до къде бяхме стигнали...
/офф
3. Стъпка
повтаряите след мен
Времето е мой приятел аз не трябва да бързам бързината е равна на провал провала е равен на пари в кофата за боклук :spiteful:
НИКОГА АМА НИКОГА НЕ ТРЯБА ДА СИ ПОЗВОЛЯВАТЕ ДА БЪРЗАТЕ
така край на първи урок
следва продължение
:spiteful:
-
Мен ме интересува да стане от 048 на 061, мога и сам да си го направя ама не искам да го омазвам. Също и как да пробия дупки за 3-тия пантограф, без да се получи това.
(http://photo-zona.net/images/user39283/album15350/large/1221808761_knzp8675_tauri3.jpg)
Единственото, с което мога да се справя е май да му сътворя истински дръжки, като на Роко-вския модел.
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/e7a126310649acc985279a32059ed624/dsc00494/
-
по в
въпроса с магданоза :
използвай минидрил или дръжка за ръчно раз пробиване необходима ти е бургия 0.5мм внимателно да не стопиш пластмасата
демек на най малките обороти ако ползваш мини дрил (за да оправляяваш оборотите направо го вържи към трансформатора на влакчето останалото е въпрос на твоя преценка)
на този модел липсва нещо
този е малко по големичък но става за сравнение
(http://img106.imageshack.us/img106/826/taurus082gh.jpg)
фактически пантографа от горната снимка изобщо не е вързан към системите на лока и си седи само за украса :lol:
-
Урок 2
какво ще правим в този епизод на сладко отмъщение :dirol:
1. ще се научим как да боравим с макетния нож пиличките и шкурките
2. как се правят дръжки и разни други работи самодейно
3. коя е най добрата музика за по време на интервенциите
какво няма да научим
1. как да консумираме обилно количество бира по време на интервенцията
2. как да си съсипем играчките
стъпка 1 : да премахнем неточностите
след като сме премахнали всичко по корубата много внимателно и сме го отделили в кутийка за по късно
значи е време да се запознаем с основните играчи а имено макетно ножче пилички за метал и не напследно място шкурки
1500 до 2000 водни разбира се ( не сме кварталния хамалин я :pleasantry:)
така снимки на това което трябва да премахнем
на оригинала
(http://files.myopera.com/piko1/albums/692295/12313.jpg)
на пиковското отроче
(http://files.myopera.com/piko1/albums/692295/wreqewqe.jpg)
както се вижда от снимките дръжките са много далеч от реалните такива
за това хващаме макетния нож и премахваме горепосочените но внимаваме да си оставим малко аванс след това заглаждаме с шкурката
предполагам 2000 е отлична за целта не забравяйте че трябва да потопите абразива във вода преди работа и от време на време да го мокрите
стъпка 2 : да си изработим дръжки и разни други джунджурии
време е за хеви метъл братя :spiteful:
http://www.youtube.com/watch?v=3jwXQFFLSHo
необходими продукти :
1. клещи резачки
2. прави клещи
3. коаксиален кабел около 0.4/0.5 мм или кламер
4. пилички права и триъгълна
5. бързо съхнещо лепило
взимаме кламера или кабела каквото сме си избрали решем с резачките толкова колкото сметнем че ни е необходимо
след това огъваме до съответното положение и в двата края на материала след това с правата пиличка заглаждаме връхчетата
като се стараем и от двете страни да са равни и с еднаква дължина след като сме постигнали желаното и след напасване
залепваме със лепилото
повтаряме процедурата няколкократно и така
вече сме готови със модела и ни харесва какво сме направили
значи е време за една бира и малко почивка
следва продължение
-
Хахаха, между другото аз едната дръжка без да искам я бях отчупил, тъкмо сега по-малко работа. :lol:
-
ами много добре си направил даже те тези така и така не стават за нищо :spiteful:
Уф , само това ни липсваше!!!
така ли мислиш все още ?
май найстина ви трябваше един истински пико :im_so_happy:
-
Да бе , да не повярваш...
Колко е дебелината на кламера , и с какво Фи ще стане дръжката изработена от кламер???
Те машинистите на парни машини едно време имаха здрави ръце , но и те ще се озорят да ползват дръжка с такава дебелина!!!
:lol: :lol: :lol:
-
пач дете мое не говори глупости ако не си пробвал лично за какво мислиш че пише два броя клещи
а другото а и ако не си забелязал написах кламер или коаксиален кабел може ако си намерите и по тънък но едножилен а ако е прекалено тънък ще се деформира тъй де като казвам кламер значи кламер така става като гледаш от кракомобила и компания ... :nono:
моля модовете да почистят кочинката :search:
-
част.3
Някой други козметични промени ...
сега ще ви запозная с едно нещо което ние стендовите моделисти използваме за да поправяме туй онуй
и да правим специфични части
запознатите се със Мистър Милипут http://www.milliput.com/home.htm
в буквален смисъл името означава Епоксиден кит матеряла. е много удобен прилича на пластелин може да бъде обработван в
рамките на 6-часа а след 8-мия видимо започва да се втвърдява след 12-ия час вече е готов за работа шкурене пилене раз пробиване
и други има и друг материал който е малко по скъпичък и изсъхва за 5 минути на Бизон но не го препоръчвам на не толкова сръчните
моделисти
защо ви го показвам самия материал все пак сме тръгнали да вреждаме малко ред в пикоското
нещо та както виждате тук също от пико не са се постарали достатачно
истинският
(http://files.myopera.com/piko1/albums/692295/neshto%20si%201.jpg)
и пико
(http://files.myopera.com/piko1/albums/692295/neshto%20si%202.jpg)
начинът на коригиране на тази грешка е следният
взимаме малко от двете съставки на милипута
след това ги смесваме и с получената смес
покриваме отворът но слагаме само толкова колкото да го покрием не е нужно да цапаме излишно
след това с макетното ножче оформяме решетката и изчакваме да изсъхне ...
-
Много съм разочарован от Пико - то бива недетайлност, бива, но дори на пейнтджоба не са обърнали внимание - черната ивица под челните стъкла. :)
-
ти от къде си купи локчето ?
-
Чакаше ме на витрината на Хоби Свят. ;)
-
Много съм разочарован от Пико - то бива недетайлност, бива, но дори на пейнтджоба не са обърнали внимание - черната ивица под челните стъкла. :)
То за това си има Моделизъм и Колекционерство ;D
Моделистите сами си моделират,е кой до колкото може :good:
Пико са го направили за моделисти,сами да си ги довършват :lol:
-
колега toniemi право казваш само не разбирам кой умник на тоя таурус му е сложил на обратно пантографа или по скоро кой го е боядисъл на обратно та мрио е решил да сложи на опаки пантографа :search:
бе моделизма е страшно нещо
аз няма да си зимам дисплокче може и някакво друго екали ше ми направят по поръчка
боята ми имам си боя и то хубава така че сега се търси донур на локомотивче
:spiteful:
-
колега toniemi право казваш само не разбирам кой умник на тоя таурус му е сложил на обратно пантографа или по скоро кой го е боядисъл на обратно та мрио е решил да сложи на опаки пантографа :search:
:spiteful:
Това не го разбрах ? Марио много добре си е сложил 3-тия пантограф.
-
Чакай, чакай, по-леко!!!!
http://railwaymodeling.com/gallery/displayimage.php?pos=-3850
:) Аз лично 061 ще правя и така си ми е добре решетката над буфера.
-
хъм значи накрая се оказва че германците не знаят какво искат
нищо де аз тези снимки ги нямах благодаря :dirol:
ето ти малко инфо за 061 или 049 :yes:
__.__.2004 delivered to Siemens Dispolok GmbH, München "ES 64 U2-049"
18.08.2004 in service
17.03.2005 hired to MWB - Mittelweserbahn GmbH, Bruchhausen-Vilsen "ES 64 U2-049"
__.06.2006 renumbered "ES 64 U2-061" [Ausrüstung mit Bosporus-Paket]
__.06.2006 Überführung nach Bulgarien
__.09.2007 hired to BDZ - Bâlgarski Dârzhavni Zheleznitsi EAD, Sofia [BG] "ES 64 U2-061"
18.06.2008 hired to boxXpress.de GmbH, Bad Honnef [D] "ES 64 U2-061"
[24.06.2008 i.E.]
__.__.2008 hired to CTL Logistics GmbH, Düsseldorf [D] "ES 64 U2-061"
[25.07.2008 i.E.]
__.08.2008 hired to CargoServ - Cargo Service GmbH, Linz [A] "ES 64 U2-061"
[31.08.2008 i.E.]
__.09.2008 hired to Lokomotion Gesellschaft für Schienentraktion mbH, München [D] "ES 64 U2-061" [Ersatzlok fur ES 64 U2-001]
__.12.2008 hired to DB Fernverkehr AG, Frankfurt (Main) [D] "ES 64 U2-061
-
До колкото знам, са му сменили софтуера и са му сложили 3 пантограф и е станал 061. :drinks:
-
what is changed/added?
From 2005 to 2008, ES64U2 038-052 have been retrofitted to extend their service domain towards Eastern Europe. These machines are officially nicknamed ‘Bosporus Sprinter’. They are retrofitted with the Hungarian EVM 120 signalling system, European train control system (ETCS) level 1, a third pantograph with 1600 mm wide contacts, software updates, multi language instruction markings outside, and new service numbers going up from ES64U2 060, so resulting in a new sub serie. With the mentioned modifications it is theoretically possible to operate the Bosporus Sprinter on 14 different networks systems in 11 different countries.
homologations
With the 2 standard pantographs with 1950 mm contacts the machines can run on the networks of the DB/Germany, ÖBB/Austria, MAV/Hungary, GySEV/Hungary, HZ/Croatia, CFR/Romania, ZS/Serbia and Montenegro, ZFBH/Bosnia-Hercegovina, MZ/Macedonia and OSE/Greece. The additional pantograph with 1600 mm wide contacts is required at a part of the CFR/Rumania network and for the BDZ/Bulgaria and TCDD/Turkey networks.
Actual homologation for all these networks of course requires more than just adding equipment. Trials have to be completed to measure the effect of modern three-phase electrics and their signalling systems on the intrastructure of every network. The Bosporus Sprinter is now in service in Germany, Austria, Hungary and Bulgaria. After retrofitting homologation for Germany, Austria and Hungary had to be done all over again. Per 02.2006 the Bosporus Sprinter has its permit for Germany, for Austra (06.2006) and Hungary (10.2006) it took a while longer. For Bulgaria no dates are known.
Budapest
Retrofitting was done in the MAV workshops in Budapest-Ferencvaros, Hungary. The ES64U2s were called in one by one, starting with the 048 and 052 in October 2005. It took four months to complete all modifications on these two prototypes and start homologation processes. After their first dynamic trials they were finally renumbered as ES64U2 060 and 064 and send back to Germany. An overview of machines that had a Bosporus make-over:
old number in out new number
ES64U2 048 10.2005 02.2006 ES64U2 060
ES64U2 052 10.2005 02.2006 ES64U2 064
ES64U2 050 03.2006 05.2006 ES64U2 062
ES64U2 051 03.2006 05.2006 ES64U2 063
ES64U2 049 04.2006 06.2006 ES64U2 061
ES64U2 043 09.2006 10.2006 ES64U2 065
ES64U2 044 11.2006 12.2006 ES64U2 066
ES64U2 046 05.2007 06.2007 ES64U2 068
ES64U2 045 08.2007 09.2007 ES64U2 067
ES64U2 047 08.2007 09.2007 ES64U2 069
ES64U2 042 04.2008 04.2008 ES64U2 074
ES64U2 041 04.2008 04.2008 ES64U2 073
ES64U2 039 05.2008 05.2008 ES64U2 071
ES64U2 038 07.2008 08.2008 ES64U2 070
ES64U2 040 08.2008 08.2008 ES64U2 072
теоретчски всеки един от горе посочените локомотиви могат да бъдат използвани в България :dirol:
-
what is changed/added?
From 2005 to 2008, ES64U2 038-052 have been retrofitted to extend their service domain towards Eastern Europe. These machines are officially nicknamed ‘Bosporus Sprinter’. They are retrofitted with the Hungarian EVM 120 signalling system, European train control system (ETCS) level 1, a third pantograph with 1600 mm wide contacts, software updates, multi language instruction markings outside, and new service numbers going up from ES64U2 060, so resulting in a new sub serie. With the mentioned modifications it is theoretically possible to operate the Bosporus Sprinter on 14 different networks systems in 11 different countries.
homologations
With the 2 standard pantographs with 1950 mm contacts the machines can run on the networks of the DB/Germany, ÖBB/Austria, MAV/Hungary, GySEV/Hungary, HZ/Croatia, CFR/Romania, ZS/Serbia and Montenegro, ZFBH/Bosnia-Hercegovina, MZ/Macedonia and OSE/Greece. The additional pantograph with 1600 mm wide contacts is required at a part of the CFR/Rumania network and for the BDZ/Bulgaria and TCDD/Turkey networks.
Actual homologation for all these networks of course requires more than just adding equipment. Trials have to be completed to measure the effect of modern three-phase electrics and their signalling systems on the intrastructure of every network. The Bosporus Sprinter is now in service in Germany, Austria, Hungary and Bulgaria. After retrofitting homologation for Germany, Austria and Hungary had to be done all over again. Per 02.2006 the Bosporus Sprinter has its permit for Germany, for Austra (06.2006) and Hungary (10.2006) it took a while longer. For Bulgaria no dates are known.
Budapest
Retrofitting was done in the MAV workshops in Budapest-Ferencvaros, Hungary. The ES64U2s were called in one by one, starting with the 048 and 052 in October 2005. It took four months to complete all modifications on these two prototypes and start homologation processes. After their first dynamic trials they were finally renumbered as ES64U2 060 and 064 and send back to Germany. An overview of machines that had a Bosporus make-over:
Не е лошо да превеждаш пък дори и така , като си правиш техническа обоснованост в твоя тема - нали си българин в български форум!?
:yes:
Какво се променя / добавя?
От 2005 до 2008, ES64U2 038-052 са били на възможността да се разшири своите услуги домейн към Източна Европа. Тези машини са официално nicknamed "Босфора Sprinter". Те са на възможността на унгарския EVM 120 система за сигнализация, Европейска система за контрол на влаковете (ETCS) ниво 1, трета пантографа с 1600 mm широки контакти, софтуерни актуализации, мулти език инструкция маркировки отвън, и нова услуга номерата качвах от ES64U2 060, така което води до нови подсектори серия. Със споменатите модификации е теоретично възможно да се оперира Босфора Sprinter на 14 различни мрежи системи в 11 различни страни.
homologations
С 2 стандартни pantographs с 1950 mm контакти машините могат да се движат по мрежите на БД / Германия, ОББ / Австрия, Мав / Унгария, GySEV / Унгария, HZ / Хърватия, CFR / Румъния, ZS / Сърбия и Черна гора, ZFBH / Босна и Херцеговина, MZ / Македония и РОЗА / Гърция. Допълнителните пантографа с 1600 mm широки контакти е необходимо в част от CFR / Румъния мрежата, както и за БДЖ / България и ТХДД / Турция мрежи.
Начало homologation за всички тези мрежи, разбира се изисква повече от това просто да добавите оборудване. Проучвания трябва да бъдат завършени за измерване на ефекта от съвременни трифазни electrics и сигнални системи на intrastructure на всяка мрежа. Босфора Sprinter вече е в експлоатация в Германия, Австрия, Унгария и България. След монтиране homologation за Германия, Австрия и Унгария, трябваше да се направи всичко се повтаря. По 02,2006 Босфора Sprinter има разрешение за Германия, за Austra (06,2006) и Унгария (10,2006) тя взе едно време дълъг. За България не са известни датите.
Будапеща
Монтиране беше направено в Мав работилници-Ferencvaros в Будапеща, Унгария. В ES64U2s са наречени в един по един, като се започне с 048 и 052 през октомври 2005 година. Той взе четири месеца да завършат всички модификации на тези две прототипи и започнете homologation процеси. След първата си динамични изпитвания са били окончателно преномерирана като ES64U2 060 и 064 и изпраща обратно в Германия. Преглед на машини, които са имали Босфора направи-нагоре:
-
Само дето нещо са объркали - при нас се ползваха пантографите с каретки 1950мм, а не този с 1600мм.
-
Бе аз се обърках - Босфорски бегач , унгарски железници ...
Трябва по внимателно да чета май... ;)
-
на някой от преработените машини липсва третия пантограф а за превода благодаря :blush2:
утре ще се опитам да по оправя нещата ;)
-
Не на мен , а на автоматичният преводач от мрежата!
;) :yes:
(то за това трябва да се чете по смисъл , а не дословно...)
:pardon:
-
(http://www.phototrains.com/Vos%20images/Marc/Dispolok%20ES%2064%20U2%20097%20%2B%20098%20Polmengo%202004-07-06.jpg)
-
Приятел, къде отиде?
Да започвам ли аз? ;D
Не съм снимал подробно, защото има ръководство.
Снимка за спомен
(http://img4.imageshack.us/img4/2568/dsc01887o.th.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=dsc01887o.jpg)
Почна се..
(http://img4.imageshack.us/img4/5425/dsc01890s.th.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=dsc01890s.jpg)
Хубава кабинка.. ;D
(http://img4.imageshack.us/img4/9055/dsc01896d.th.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=dsc01896d.jpg)
Развивай...
(http://img4.imageshack.us/img4/1324/dsc01908k.th.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=dsc01908k.jpg)
чИстито ;D
(http://img4.imageshack.us/img4/451/dsc01909i.th.jpg) (http://img4.imageshack.us/my.php?image=dsc01909i.jpg)
-
До последния детайл. :yes:
(http://img222.imageshack.us/img222/1420/dsc01914.th.jpg) (http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc01914.jpg)
-
стъпка 2 : да си изработим дръжки и разни други джунджурии
време е за хеви метъл братя :spiteful:
http://www.youtube.com/watch?v=3jwXQFFLSHo
необходими продукти :
1. клещи резачки
2. прави клещи
3. коаксиален кабел около 0.4/0.5 мм или кламер
4. пилички права и триъгълна
5. бързо съхнещо лепило
взимаме кламера или кабела каквото сме си избрали решем с резачките толкова колкото сметнем че ни е необходимо
след това огъваме до съответното положение и в двата края на материала след това с правата пиличка заглаждаме връхчетата
като се стараем и от двете страни да са равни и с еднаква дължина след като сме постигнали желаното и след напасване
залепваме със лепилото
повтаряме процедурата няколкократно и така
вече сме готови със модела и ни харесва какво сме направили
значи е време за една бира и малко почивка
Не смятам, че ще стане добре с канаколит, дори няма да хване даже! Трябва да се пробият съвсеем малки дупчици, където телчето да влезе.
Pach има право! Кламера е прекалено дебел за мащаба. Аз ползвам малко по-тънка тел, която не знам от къде е изпаднала. :good:
-
тук съмспоко просто малко работа имах :wacko:
-
понеже колегата бе така добър да ми дари неговия жълтурко :pleasantry:
започвам да до правя машината оказа се че на първа кабина степенката леко я няма но това е проблем за начинаещи стендови моделсти аз нали съм кръстоска интересното е че полистерола е същия като тази на ревел и мога да я лепя със съответното лепило :spiteful:
ще си трябва и малко кит :spiteful: оказва се че матрицата на пико е доста добра като основа за доработка
все още разучавам терена и снимковият материал като цяло но сигурно до края на месеца ще е излязъл от ремонтния завод :sarcastic:
-
ох леле да ви кажа вчера се по забавлявах малко защото пиковци са решили да спестят от разшивката на Таури и трябваше да я правя сам
което не е много трудно само трябва един скраибер (моя сам си го изработих :blush2: ) :pardon:
сега идва големия въпрос аз съм решил да правя зълтурко в друг цвят но си нямам и на идея как точно
ако някой има идея за левиера моля да нправи профил в пеинт ето едно гифче което е готово за обработка
(http://www.railfaneurope.net/liveries/EuroSprinter/es64.gif)
днес продължавам с работата като се прибра от работа :pleasantry:
-
ох да забравих че все пак това са уроци
http://www.arcair.com/tnt1/001-100/TNT013_Scriber/TnT013.htm
това е един линк който ще ви запознае с скраибера и как се работи със него :im_so_happy:
мисля да си поръчам дръжките направо от тези на роко но мога и сам да ги изработя още го до обмислям
след малко ще пусна и снимки на лока от преди да смени депото
-
това е новата примерна ливиера на локомотива скоро ще получа нова от създателя на Railcolor на който съм му много благодарен за помоща
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/47001.jpg)
и ето ги снимките на лока преди да попадне при мен
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02036.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02037.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02038.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02039.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02040.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02030.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02031.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02033.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02034.jpg)
(http://i127.photobucket.com/albums/p158/piko_bg/DSC02035.jpg)
:dirol:
ПП май съм объркал контролната цифра...
-
някой да има идея с какво да махна гадната боя по локчо ?
-
Що ти е да я махаш, давай направо с новата боя отгоре, а ако те е страх и мислиш че няма да се справиш - дай го на Тониеми да ти го боядиса :spiteful:
-
не става защото от долу има боя която е на друга основа като го почистих вчера със спирт и почна да излиза боята явно така ще стане най добре
-
Така ли ще изглеждат евентуално БДЖ siemens???
-
...- дай го на Тониеми да ти го боядиса :spiteful:
:nono: не споменавай напазно името Господно :rabbi:
-
Така ли ще изглеждат евентуално БДЖ siemens???
Не!
-
...
:nono: не споменавай напазно името Господно :rabbi:
:good: :good: :good:
-
Така ли ще изглеждат евентуално БДЖ siemens???
Не!
А тогава защо ще го боядисва така???
-
Така ли ще изглеждат евентуално БДЖ siemens???
Не!
Гениален отговор съствен от две букви :lol:
впрочем ако някога бъдат поръчани Телета как ли ще изглеждат та се опитах да си отговор няма да изглежда като дезирото
тази разцветка е доста хм как да кажа детска такова може и дете в първи клас да ти направи :lol:
впрочем обмислям пък дали да не го боядисам като първите 41 с бледо червеникавото и бяло или може би това ще е разцветката на друг проект това е разцветката на Railjet което виждате горе (обяснявам все пак) колкото и да се опитвам няма да го направя точно такъв
защото все пак се търси малко уникалност в това цялото изпълнение
Митко ако питаш кракомобила той би го боядиса като Кочините от Кончар синио и жълто или не по скоро червено с жълти препаски
( ептем да заприлича на шкода ) - ама няма да му върже :spiteful:
-
И последно така ли ще изглеждат таурусите (локомотиви сименс) на БДЖ
-
И последно така ли ще изглеждат таурусите (локомотиви сименс) на БДЖ
Няма тауруси. А и да има - никои незнае как ще изглеждат защото никои незнае, че ще има тауруси.
П.П. ако имах такъв - щях да му сложа само лепенки. Реалност рулз! :on_the_quiet:
-
А отпред как изглежда лока на онзи план ??
-
тъмно червено (ревел 331)2 и черно ( ревел 302 ) от страна 1 и окло фаровете на страна 1 възможно е и само червено с черно окло фаровете и на двете страни да не забравям препаската ревел 330
като казах ме лепенки нашия човек още гордо си носи лепенката минитрикс даже го имат в 1:120 кат. 1533,1546 с лепенките :swoon:
по скоро шкода 109Е ще ни огрее нас от колкото германско чудо :blind:
-
тъмно червено (ревел 331)2 и черно ( ревел 302 ) от страна 1 и окло фаровете на страна 1 възможно е и само червено с черно окло фаровете и на двете страни да не забравям препаската ревел 330
като казах ме лепенки нашия човек още гордо си носи лепенката минитрикс даже го имат в 1:120 кат. 1533,1546 с лепенките :swoon:
по скоро шкода 109Е ще ни огрее нас от колкото германско чудо :blind:
Нито едно от двете няма да ни огрее... Или поне не нас, частните превозвачи съвсем скоро ще докарат тауруси.
-
те ти ме уби с тази новина U4 ли или U2 ( по възможен е вторяи вариятн май ):swoon:
-
те ти ме уби с тази новина U4 ли или U2 ( по възможен е вторяи вариятн май ):swoon:
Докато не доидат документите - никой не може да каже.
-
те ти ме уби с тази новина U4 ли или U2 ( по възможен е вторяи вариятн май ):swoon:
Докато не доидат документите - никой не може да каже.
под наем или ще са собствени а документите като доидат ще си купя още едно теле :wacko:
-
Пълен оплак :
не ми хареса ка съм го боядисъл свалям боята с спирт (оказа се че върши работа дори и за емаил лакове )
-
стига сте ги гледали тия задници ай сега вижте една снимка на дзверко :sarcastic:
(http://files.myopera.com/piko1/albums/1053731/DSCF0747.JPG)