RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Главен форум | Main forum => Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition => Темата е започната от: pach в 10 Март 2009, 11:54:00
-
Попаднах на нещо което ме заинтригува !
Хвала на англичаните , в 75% от нещата по макетите им си го правят сами!
Това е в техният мащаб "7мм" - което още не съм разбрал точно какво означава , но според мен е най-близо до НО! :spiteful:
Детайлите се правени чрез фотоец ,няколко отливки в домашни условия от "бял" метал , както и на машинка с CNC - управление , направена от обикновен "DREMEL".
Ето какво се получава с любов и търпение:
(http://picbg.net/u/16413/25621/287223.jpg)
Това е началното сглобяване на носещата рама...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287227.jpg)
където заедно с предварително сглобените кабини...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287225.jpg)
се монтират и останалите детайли
(http://picbg.net/u/16413/25621/287228.jpg)
(http://picbg.net/u/16413/25621/287226.jpg)
(http://picbg.net/u/16413/25621/287224.jpg)
които никак не са малко...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287236.jpg)
(http://picbg.net/u/16413/25621/287235.jpg)
(http://picbg.net/u/16413/25621/287234.jpg)
И макар с грубички отливки , все пак са достатъчно детайлни за любителска изработка...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287232.jpg)
следва китване ,чрез кит във вид на спрей...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287231.jpg)
който евентуално да покаже дефекти допуснати при шлайфането на спойките и сглобките...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287233.jpg)
но явно , моделиста си е свършил перфектно работата и не се виждат такива...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287230.jpg)
след боядисването в основните цветове , следва накачулването с декали...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287229.jpg)
маркучи , остъкление , табелки и други допълнителните детайли ...
(http://picbg.net/u/16413/25621/287237.jpg)
и се получава това!!!
:clapping: :clapping: :clapping:
Хвала на такива моделисти!!!
;D ;D ;D
По материали от http://www.rmweb.co.uk/forum/
Впрочем там има интересена раздел "Как да си направим макет за шест седмици" , в който има мноооого практически съвети и снимков материал от процеса на изработката му.Ако си го преведете през транслатора , си е направо разбираемо ръководство за работа по един сравнително малък макет!!!
Това е ръководството, (http://www.rmweb.co.uk/forum/viewforum.php?f=44&sid=58b71c2954e33d9850c5f42a9e4d578a)което се състои от седем обширни статии. :spiteful: :good:
-
много яко :blind: :thank_you:
-
Прошу простить,немного не понял,это в Но?В любом случае супер!
-
Попаднах на нещо което ме заинтригува !
Хвала на англичаните , в 75% от нещата по макетите им си го правят сами!
Това е в техният мащаб "7мм" - което още не съм разбрал точно какво означава , но според мен е най-близо до НО! :spiteful:
Думаю , что да , ето в НО!
Так и не понимаю английская системы "7мм" ,
ну они не используют метрическую систему!!! ;)
Для детайлировке смотрите на
По материали от http://www.rmweb.co.uk/forum/
Doctor , добро пожаловать на наш форум, я регулярно читать ваш сайт и можно сказать, что Вы сделали очень хорошую модель - макете (если вы одного и того же лица из scaletreinsclub)
-
Большое спасибо! Правда макет это другого Доктора! ;D
А мои модели можно увидеть здесь : http://foto.mail.ru/mail/plastmaster90/23
Работаю в Но и ТТ.Не сочтите за рекламу и флуд! :-)
-
;D
А и не знаю, что существуют два!
A "Фантом"-е , Вы сделали?
Интересно! :good:
Этот "друг" - компания, которая является отправной моделью, чье производство?
;D
-
"Друг" в Но - самодельный.Это чешский 475 тип.В свое время чехи подарили Сталину. :-)
А "Фантом" Тамия,32-й масштаб.
-
Modelleisenbahn - Spur TT Dampflok BR 96 / Gt2 x 4/4 der K. Bay. Sts.B. selber bauen
TT парен локомотив BR 96 / Gt2 x 4/4 на залива К. Sts.B. самостоятелна изработка:
https://www.youtube.com/watch?v=VA2oIlIzHNQ
:hi:
-
" ...нямаше диско, нямаше реге,
Емил Димитров едва беше пропял...
...нямаше никой около кафенето Кристал..."
(по памет -Т.Колев)
...нямаше фотоец, бондер-и, хоби машинки и ...
...имаше голям хъс и мерак, за изработката на подвижен състав!!!
Представям един японец който все още работи по старите технологии, може би защото те имат едно основно предимство:
https://youtu.be/QY_mamm09CM
:hi: