Орловият поглед на Васко, веднага откри несъответствие в снимките - BR 43 която съм закачил от въпросния сайт, по незнайни причини не е на тая фирма, а на друга, вярната е онази закачена от Ясен! (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/happyyes.gif)Тази снимка, която Сашо е закачил на 43-ка, е на фирмата MODELLBAHNMANUFAKTUREN CROTTENDORF, една от "месинговите" фирми. Тази фирма произвежда и BR 83.
То и от 100 години да го има, щом сега го виждам - значи за мене е ново....пък може и някой друг като мене да го не е виждал и за него да е новост. :lol:
Ми дааааа, той си го търкаля на макета поне от 10 години!!!! ;) :haha: :lol: :pleasantry:
Знае ли някой дали вече е излезнал BR43 (кат.номер 414301), бяха го обещали за 4 то тримесечие на 2009?Яско, отвори страницата на Флайшман и натисни линка за новости в търговската мрежа за текущия месец/не е излезъл още/
Знае ли някой дали вече е излезнал BR43 (кат.номер 414301), бяха го обещали за 4 то тримесечие на 2009?
Оказа се, че несправедливо съм обвинил Fleischmann в спестяване на детайли :pardon:Еее...,жалко :(
В януарските броеве на MIBA, Eisenbahn Jurnal i Eisenbahn Kurier са направили обширни ревюта на BR 43, както на моделът на Fleischmann, така и на оригинала. За огромно мое учудване се оказа, че няколко локомотива от серията, сред тях 43 020, 43 013 и 43 003 (последният е прототипа на Fleischmann) през 30 те години електрическата им инсталация НЕ Е на обичайното място (под пътеходното), а е някъде по котела.
Така че моделът на 43 003 е точно копие на оригинала :clapping:
Ами те цените височки като на Брава са станали напоследък...че Брава прави ли S10?! или имаш предвид, че по принцип са метални Брава.
Гледам към S10, но май ще пропусна в полза на Брава, тя поне е метална.
Именно, че Брава по принцип е метална.Интересно сравнение! Ако не греша, моделите са:
Ето едно визуално сравнение между подобни локомотиви, производство на различни фирми,
с уговорката, че тоя на Трикс е хоби локомотив, 3 пъти по евтин от останалите и 4.5 пъти по евтин от Т11 на Брава.
Единствено Флайшман и Роко имат добра детайлност, но Брава ги удря в земята направо.
Все пак роковския Т12 е 1987-1991, Т9 на Флайшман е от 2005 мисля (сет 4902).
За Лилипут няма смисъл да коментираме,
в Конрад май все още го продават за около 150Е тоя локомотив, ама от него не става нищо.
(http://img248.imageshack.us/img248/2814/t91112k.jpg)
Доколкото за S10...
S10 на Трикс е уникален локомотив, много добре направен, с бронзови плъзгащи лагери на колоосите (както всички локомотиви на Трикс),
Faulhaber мотор, предпочитам го пред новия S10.1 на Флайшман, колкото и постничко да изглежда
(все пак е от първите S10 и сетът с вагоните на кайзер Вилхелм държи винаги солена цена в ибей),
но по принцип бих инвестирал и в двата.
Двата просто са различни локомотиви.
Добре де, а този не ти ли харесва?http://www.broadway-limited.com/2195atsf3800class2-10-23851modernizedversionwparagon2sounddcdccho.aspx (http://www.broadway-limited.com/2195atsf3800class2-10-23851modernizedversionwparagon2sounddcdccho.aspx)
Можете ли да сложите някой линк на подобни месингови китове? Хем за цената да се ориентирам - хем за външният вид, тоест, какво представляват несглобени. ::)
А мен лично ме дразнят пластмасовите щанги, шатуни и всякакви такива от задвижването...
Гледам и на този модел са такива. В каталозите изглеждат много добре, но в последствие се оказа(ва),
че не само щото да са пластмасови, но и оцветяването им е "вградено" в шприца.
На живо веднага си личи пластмасата и вече не е така добре като в каталога.
В това отношение предпочитам или старото производство, макар и по-едричко (щото щанци го "секат"),
поне е от метал. По-здраво е, метала си е метал (визията) и си е боядисано като истинските.
Другия вариант е фотоец (нещо което обмислям за по-старите си локомотиви) - в пъти става по-добре,
както на визия, така и на детайлност.
Единственото което оправдава в мойте очи, новите пластмасови щанги, е начина им на куплиране,
една с друга - осичките, да не говорим нитовете или дори гайките на "мароканеца" отпадат,
но пък напоследък имам съмнения колко са трайни пъпките по пластмасовите сглобки
на щангите и колко време ще издържат. Все пак там става някакво движение... :scratch_ones_head:
Ако почнат да се саморазкачват (особено в движение) май никаква ос не можем да сложим вече - твърде тънки са!
Новата пластмасова изцепка на чифутите:
(http://s04.trixum.de/upload2/v/K/vKlWrgDP3p4t130994372863P3989.jpg)
Пластмаса е, няма измама. Ама виж също и въздушния цилиндър как му личи чепака, дето го разделя на две.
Голяма сопа ще излезне тоя локомотив.
Не знам защо, ама упорито забравяте едно нещо от рИализЪма... Има го много из автомобилите и се нарича "тунинг"... Като държиш на някоя "велика марка", ама нещо все й намираш кусури, правиш следното: купуваш си желания модел /локомотив/ за 50 000 /500/ евро, даваш го на някой можещ и знаещ, който срещу още толкова пари /50 000 или 500 евро/ ти го прави да работи като изтребител /по-истински от оригинала/... Ако можеш и знаеш втората част, правиш си я сам... Естествено вадиш допълнително пари и губиш доста труд и време, за да го направиш по твой вкус, цвят и мирис... И тогава се радваш, пъчиш, гордееш, биеш с в гърдите, че имаш нещо уникално... Не знам защо, но тук много хора искат да сложат категорично знак за равенство между серийното производство на модели и уникалните ръчно изработени... Е, сори, Миме, ама не става... Не че въпросните производители не могат да правят такива модели, но кой тогава ще им ги купи? :drinks:
Не, просто гледам как не знаете какво искате и всеки път се връткате като ветропоказатели по време на буря... Днес този бил страхотен производител, утре - за нищо не го бива. Ама то е така де - при тия рИалистите с лупите, микроскопи и прочие оптика е най-лесно да се търси кусур на другия. Неоспорим факт, не мислиш ли? Вместо да забие два пирона лично, гледа колко накриво ги бил забил другия... :drinks:
Можете ли да сложите някой линк на подобни месингови китове? Хем за цената да се ориентирам - хем за външният вид, тоест, какво представляват несглобени. ::)Ето ти снимка на Р6 от фирмата Westmodel. Тя е от фирмите, които предлагат моделите си както фабрично сглобени, така и "баузац"
Цитат на: XRISTO link=topic=6.msg63027#msg63027 date=1309972783Можете ли да сложите някой линк на подобни месингови китове? Хем за цената да се ориентирам - хем за външният вид, тоест, какво представляват несглобени. ::)Ето ти снимка на Р6 от фирмата Westmodel. Тя е от фирмите, които предлагат моделите си както фабрично сглобени, така и "баузац"
(http://www.picbg.net/u/52907/38281/571221.jpg)
Видяхте ли новият локомотив на Флайшманн, това много симпатично двуосно чайниче?
Приятен акцент е Е69.05!!! ...май е първият в Н0 след ПиковскияНали вече го вадиха в 3-та епоха миналата година, сега ще е във 2-ра
с такава визия...
Да .... очакваше се отдавна, и се случи.
Преразказвам накратко: от 2019 Флайшман няма да предлага Н0, а само N... Част от австрийската фабрика (на холдинга) се мести в Словакия... Разширява се производството във Виетнам. и т.н. - в оригинал (http://www.modelleisenbahn-holding.com/uploads/de/Presseinfos_Spielwarenmesse_Nuernberg_2017/20180302_Presseinfo_Spritzguss_Verlagerung_in_Slowakei.pdf) или накратко тук (https://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20180302_OTS0103/spritzgussproduktion-wird-aus-gloggnitz-in-die-slowakei-verlagert).
Ето ги и новостите за 2019 г., само в N:
https://www.fleischmann.de/de/news/catalogs/index.html (https://www.fleischmann.de/de/news/catalogs/index.html)
Все пак в каталога за зимните новости за 2018/2019 все още има модели в H0.