RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
ВАЖНО !!! | IMPORTANT !!! => Представете се | Introduce yourself => Темата е започната от: Сaprycorn в 09 Февруари 2008, 03:02:01
-
Здравейте, казвам се Ясен на 39 години съм, от които 32 години събирам влак4ета. Както пове4ето хобисти, и аз запо4нах с един комплект Пико юниор, към който добавях по някое вагон4е, а малко по късно, когато бях 10 11 годи6ен по4нах да добавям и локомотиви. Така докато станах на 14 бях събрал 9 локомотива и 22 вагона. Тогава спрях да купувам.
На 23 години видях на Вито6ка, в магазина на Сони, една витрина с Пико (на доста солени цени), но си казах "какво пък, сега 6те си купя това, което не можах като дете" . И така се продължи. Тогава се запонах с Адри, Жоро, Васко. И огъня се разгоря с пълна сила. Тогава амбицията ми беШе да събера вси4ки 4 осни пътни4ески вагони от каталога на Пико/Шихт и не се спирах пред ниШто, докато не ги събрах. От това време са историите, за които споменаха Жоро и Адри.
След това наблегнах на парните ликомотиви, но Пико и Гютзолд предлагаха малко(14 серии), а на мен ми се искаШе много пове4е. В онези години Роко и ФлайШман ги гледахме само на картинки, и така се стигна до "направи си сам". Едно от първите ми произведения беШе 57ца (от две 55ци), 01(вагнер) 03(вагнер) и т.н.
През последните 10 години се ориентирах изцяло към 2ра епоха Парни локомотиви и пътни4ески композиции
-
Тази снимка дълго време се чудих дали е за "Kолекцията на Caprycorn" или е за "Макет на Caprycorn", накрая реших да я пусна тук в "Представяне на Caprycorn"
(http://www.picbg.net/u/52907/38125/473684.jpg)
:)
-
:) понякога една-единствена снимка говори много повече от хиляди думи. ...
-
Където и да я сложиш все ще пасне. :hi:
-
Тази снимка поне у мен буди само и единствено уважение! Кажи му Яско и повече не го хвали! :hi:
-
EXIF-ът сочи ... фотограф с титла ... и тя е ... професорска ... (http://picbg.net/u/24294/22952/256582.gif)
(http://picbg.net/u/24294/22952/256610.gif)
-
На фотографа са му текли лигите, та е направил само една снимка. :on_the_quiet:
-
за съжаление се вижда само една осма от тез красоти :clapping: :clapping: :clapping: дето се вика хвала на такъв витринен колекционер е и кашонен :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
-
EXIF-ът сочи ... фотограф с титла ... и тя е ... професорска ... (http://picbg.net/u/24294/22952/256582.gif)
(http://picbg.net/u/24294/22952/256610.gif)
:good: :good: :good: :hi: :hi: :hi: :good: :good: :good:
-
Колекция + макет.... 2 в 1... Какво по-хубаво от това! :clapping: :clapping: :clapping: :drinks: :drinks:
-
за съжаление се вижда само една осма от тез красоти :clapping: :clapping: :clapping: дето се вика хвала на такъв витринен колекционер е и кашонен :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
И моделист - вижда се и макетът му, който според мен е доста оптимално разположен, тоест любимите му "пътници" има къде да набират скорост. :good:
-
:hi:
Това фото трябва да се сложи в рамка и да краси клуба...с надпис отдолу: "НАША ГОРДОСТ" :clapping: :clapping: :clapping:
-
:) понякога една-единствена снимка говори много повече от хиляди думи. ...
:hi: :hi: :hi:
-
мдааа, не е за форум тая снимка ...а за списание , каталог , календар ?
За да се стигне до тук трябват 10-ки години постоянство и любов , деца :)
-
Имах щастието да видя цялата колекция на Ясен. Пресъединявам се, към всичко казано по - горе! :hi:
-
Яско,
Представяш ли си колко много :wacko:имаш да купуваш за да подмениш всичко в първа епоха :swoon:?
И сградите, и тревата дори :sarcastic::haha:
-
Яско,
Представяш ли си колко много :wacko:имаш да купуваш за да подмениш всичко в първа епоха :swoon:?
И сградите, и тревата дори :sarcastic::haha:
Ех, Марио, как провокира у мен някои мисли, които ще споделя на глас.
И така, да приемем хипотетично, че сменя епохата с ПЪРВА! Това означава автоматично от колекцията да излезнат следните локомотиви: 01, 03, 05, 23, 24, 41, 42, 43, 44, 45, 50, 52, 61, 62, 64, 71.0, 80, 81, 84, 85, 86 и 87- машини, които харесвам особено много, и не бих се разделил с нито една от тях! Освен това, ако колекцията е в първа епоха, в нея нямат място и две композиции щуки, две композиции D-zug wagen, три композиции Eilzugwagen, Иранки, Altenberg wagen, четири композиции "мечти", легендарният "RHEINGOLD-EXPRESS", "KARWENDEL-EXPRESS", HENSCHELL WEGMANNZUG" и още куп много красиви вагони!
Локомотивите, които все пак ще останат, ще бъдат БЕЗ любимите ми "ВАГНЕР" крила, без турбогенератори и ел. инсталации, без водоподгреватели и водни помпи (защото в епоха едно все още НЕ ГИ Е ИМАЛО)!
И не на последно място фактът, че във втора епоха в Германия железопътната администрация е само една, докато в първа епоха те са повече от пръстите на двете ми ръце...
При цялото ми УВАЖЕНИЕ към хобистите, интересуващи се от първа епоха, аз оставам във ВТОРА!
-
естествено!!!!!!!!! колкото повече хобисти в различни епохи повече модели на живо! :good:
-
При цялото ми УВАЖЕНИЕ към хобистите, интересуващи се от първа епоха, аз оставам във ВТОРА!
:hi: :hi: :hi: :hi: :hi:
-
Много похвално за твърдото ти намерение, но защо електричките отсъстват от твоята колекция. Във втора епоха броят им е не малък. Плюс един два дизела (първите произведени). Мисля, че картината ще е по-пълна с всичко това. :hi: :hi: :hi:
-
Ха сега да видим какво ще се въртолиш Яско!?!!! :lol:
Поздравления за витрините и офис макета под тях - имаш още доста работа нали?!!! ;D
Така, че дано този път ти стигне хартията на кораба! ;) :haha:
-
Много похвално за твърдото ти намерение, но защо електричките отсъстват от твоята колекция. Във втора епоха броят им е не малък. Плюс един два дизела (първите произведени). Мисля, че картината ще е по-пълна с всичко това. :hi: :hi: :hi:
Да, често задаван въпрос, на който бих отговорил така:
Образно казано винаги съм бил "кон с капаци" по отношение на подвижния състав, т.е. като отворя една страница на каталога стоя все на нея докато не я изпълня докрай! В този смисъл покупките на електрически локомотиви биха попречили на по-нататъшното попълване на колекцията с парни машини, а парните са ПРИОРИТЕТ при мен. Все още има серии, които не присъстват в колекцията като BR02, BR04, BR16, BR72, BR83.10, BR90. Втората причина за отсъствието на тракция, различна от парната е търсенето на някаква макар и относителна прилика между подвижният състав на DRG и БДЖ, а както добре знаем през 30-те години в БДЖ все още няма електрическа тракция!
-
Въртиш , сучеш , но не можеш да скриеш : няма електрички , няма електрички !! :sarcastic:
-
Въртиш , сучеш , но не можеш да скриеш : няма електрички , няма електрички !! :sarcastic:
...просто не му се занимава да прави и контактна мрежа.... :lol: :lol: :lol:
-
За неговия макет това е най-елементарното. :scratch_ones_head: :angel:
-
Яско е "стара къща"! Има всичко, само дето не иска да си признае. :dirol:
-
Има отсечки в Германия, където във втора епоха дизели и електровози не са стъпвали ... а и са:
...
... БЕЗ любимите ми "ВАГНЕР" крила, без турбогенератори и ел. инсталации, без водоподгреватели и водни помпи ...
...
-
:spiteful: :spiteful: :spiteful:
Brawa...
BR-58.8-10.......DRG
(http://i.ebayimg.com/22/!B25CHsw!mk~$(KGrHqV,!hME)7y7RpU2BMkQ(pFBGg~~_12.JPG)
Останалото на ЛС
-
Ясене, то се е видяло... Сменяй направо и мащаба, и епохата... :haha:
-
Ясене, то се е видяло... Сменяй направо и мащаба, и епохата... :haha:
Безспорно е голяма чест, да съм канен така любезно в ТТ-четата, но същото, което написах за смяната на епохата важи и за смяната на мащаба:)))
-
:spiteful: :spiteful: :spiteful:
Brawa...
BR-58.8-10.......DRG
(http://i.ebayimg.com/22/!B25CHsw!mk~$(KGrHqV,!hME)7y7RpU2BMkQ(pFBGg~~_12.JPG)
Останалото на ЛС
Ами този локомтив пристигна преди около месец. Сашо направи няколко с снимки.
Интересното е, че с този локомотив фирмата Брава подарява и по един вагон G10. Аз бях забравил за този подарък, и за малко щях да изхвърля кашона (заедно с вагона), мислейки че е празен!
(http://picbg.net/u/24294/16213/475473.jpg)
(http://picbg.net/u/24294/16213/475474.jpg)
-
Ша знаиш начи...не е убав ...щом и вагон дават с него!!! :sarcastic: :pleasantry:
:lol: :lol: :lol: