RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Клуб "Железопътен моделизъм - България" | Club railway modelling - Bulgaria => Сбирки / Клубни мероприятия / Дейности => Темата е започната от: mgirginov в 21 Март 2010, 15:13:00
-
Ето че, пак дойде МОМЕНТЪТ!!! :yahoo:
"Денят на отворените врати" за месец март ще се проведе в събота 27.03.2010 г. от 13.00 часа в клубното помещение на Клуб"Железопътен моделизъм - България"/следва карта/:
(http://media.snimka.bg/5817/017889103-big.jpg)
Стягайте влаковете!!!! :locomotive:
Доброто настроение е там и ви ОЧАКВА!!! ;D
ХАЙДЕ ДА СИ ПОИГРАЕМ!!! :yes:
-
По всяка вероятност, ще имаме гост от Каспичан (демек Варна), който иска да представи интересен вагон.Ще пътува в петък по обяд и в събота ще ни гостува...
;D ;D ;D
-
Какво ще се носи като подвижен състав?
-
Само ТТ!!!
:spiteful: :spiteful: :spiteful: :lol:
-
Само ТТ!!!
:spiteful: :spiteful: :spiteful: :lol:
Беше се снимал с едно вино ТТ - това ли имаш предвид? :lol:
-
Впрочем ще има един нов мини(микро) модул в НО - изненадааааа!
:bb2: :yahoo:
-
Кога ще се монтира?
-
Само ТТ!!!
:spiteful: :spiteful: :spiteful: :lol:
Кажи де, не ни мъчи, че събота е далече... ;D ;D ;D
-
:pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
Обаче като гледам тия в НО как са се умълчали...дали пък да не докарам нещо В ТТ! :scratch_ones_head: :sarcastic: :haha: :haha: :haha:
То последният път , (невероятно но факт) тия в НО с влизането ми в клуба ме питаха притеснено:
- Аааа...случайно да носиш нещо за каране в НО? :search:
Щото обсъждаха влаковете на ...празни модули!!! :haha: :haha: :haha:
(американското дарение не го бяха извадили)
Но притеснението им премина бързо в смях и закачки (от моя страна) когато чуха отговора:
-Да!!! :good:
Е вярно, че моят подвижен състав в НО тръгна с такова скърцане, че вече аз бях притеснения, но то е само защото у дома си карам ТТ-то.
И все пак отсрамих клуба!
А за утре нищо няма в ТТ да карам(е) щот си нямаме модули още... :on_the_quiet: :beee:
-
Н0 for ever!!!!!!!!!! :yahoo: :yahoo: :yahoo: Превод съгласно правилата на Форума: Н0 завинаги, уважавайки привържениците на всички останали мащаби. Да живее Ж. П. моделизма!!!!! Малко по соц. правилата :spiteful:
-
Петък ееееееееееееееееееееееееее!!!!
А утре...събота, ден за клубни срещи !!! :spiteful:
:dance1: :party: :friends: :drinks:
-
Ето малко снимки за тези ,които не успяха да дойдат.. или си тръгнаха рано-рано:
(http://media.snimka.bg/5859/017973211.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973212.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973213.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973214.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973215.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973216.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973217.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973218.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973219.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973220.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973221.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973222.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973224.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973225.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973226.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973227.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973228.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973229.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973230.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973232.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973233.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973234.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973235.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973236.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973237.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973238.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973239.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973240.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973241.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973242.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973223.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973243.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017973244.jpg)
:hi:
-
Ех, сигурно е било интересно. Жалко, че не можах да дойда... :(
-
Рецепта за приготвяне на специалитет „Мартенски ден на отворените врати” :
1. 40 – 45 готини хора/хобисти, прекрасни дами и чаровни малки и големи деца/
2. 12 – 15 готини локомотиви от всички тракции
3. 40 – 50 готини вагона – всякакви
4. 3 готини мащаба
5. готин, топъл и слънчев съботен следобед
6. много готини усмивки, закачки и настроение
Всичко това се разбърква с любов в продължение на 3 до 4-5 часа и се поднася в Клуб „Железопътен Моделизъм – България”. По-късно се овкусява по желание с бира или нещо по-силно. Ето и готовият продукт :
(http://media.snimka.bg/5859/017972597-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972598-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972599-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972600-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972601-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972609-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972610-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972611-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972612-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972613-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972614-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972615-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972617-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972619-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972620-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972621-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972622-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972624-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972628-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972632-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972634-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972641-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972642-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972646-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972647-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972651-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972655-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972659-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972664-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972669-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972675-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972680-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972682-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972687-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972693-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972703-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972717-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972731-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972734-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972736-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972739-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972741-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972743-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972746-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972748-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972756-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972759-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972761-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972766-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972772-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972779-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972784-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972788-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972794-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972798-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972804-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972809-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972814-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972820-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972824-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972830-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972835-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972841-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972848-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972857-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972888-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972898-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972905-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5860/017974902-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972912-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972930-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972939-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972943-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972945-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972948-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972950-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972952-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972954-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972957-big.jpg)
(http://media.snimka.bg/5859/017972959-big.jpg)
-
Момчета,всичко е чудесно!!!Но трябва 10-пъти по-голямо помещение :good:
Това ме заинтригува :spiteful: :spiteful: :spiteful:
(http://media.snimka.bg/5859/017972957-big.jpg)
-
...ще трябва да продадеш джипа :fie:
-
...ще трябва да продадеш джипа :fie:
Щоооо?Та той е голям колкото помещението :spiteful:
-
(http://media.snimka.bg/5859/017972952-big.jpg) (http://picbg.net/u/24294/22952/258010.gif)
(http://picbg.net/u/24294/22952/256582.gif) Разбрах закачката ... ше ви дам заглушката за да може да карате. (http://picbg.net/u/24294/22952/256582.gif)
-
Чувствам се задължен да дам малко пояснения за произхода на дъската, до която се пъча.
Тя е дело на нашия приятел Сашо(CALIIO). Той я направи преди около 20 г. в желанието си да покаже, как на тези размери може да се постигне максимално дълъг път на едно ниво в N. До колкото си спомням, пътят е разделен на блок-участъци., но за повече подробности да дадем думата на АВТОРА.
Имайки в предвид перфектното изпълнение на релсовя път, мисля че сектата на N-аджиите ще имат хубаво и дълъго трасе за своите красоти. :buba:
-
Определено ми харесва. В H0 на какъв размер дъска може да се изпълни ?
-
Момчета,всичко е чудесно!!!Но трябва 10-пъти по-голямо помещение :good:
Това ме заинтригува :spiteful: :spiteful: :spiteful:
(http://media.snimka.bg/5859/017972957-big.jpg)
Тонка какво става брат? Откраднаха ти всички патенти :angry:
-
Момчета,всичко е чудесно!!!Но трябва 10-пъти по-голямо помещение :good:
Това ме заинтригува :spiteful: :spiteful: :spiteful:
(http://media.snimka.bg/5859/017972957-big.jpg)
Веднага щом си купиш коруба за нашата серия 04 (400 евро :spiteful:) обещаваме да си наемем и по-голямо помещение!!! :drinks:
Впрочем корубата изглежда мноооого добре още преди да бъде боядисана! :good:
;D ;D ;D
А пък N-ската секта вече второ трасе докараха в клуба!!!
Превземат ни от вътре!!! :on_the_quiet:
И никой ли не снима новият модул??????? :punish:
-
:) ето малко видео и от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=K53L9Kt4zoA
http://www.youtube.com/watch?v=80OzMtmNaCw
http://www.youtube.com/watch?v=OJ45TLoEP-k
http://www.youtube.com/watch?v=DIvdEf5oNW4
http://www.youtube.com/watch?v=9P9d2UZmAsg
-
Поздравления за поредния страхотен Икарус. Някой направи ли му по-детайлни снимки? :search:
-
Поздравления за поредния страхотен Икарус. Някой направи ли му по-детайлни снимки? :search:
Да, отдавна и са качени тук в друга тема...
-
Само да видя котка да ми се мота пред краката! И сега трябва да търся пепел... Супер е било! :good:
-
Хайдеееее, още малко топло видео!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ka_YsGIaTPE
Топли , топли и убави бреееееее!!!
Звука е стерео, а на някой места - където се чуват "операторите" -
бих казал че е направо квадро!!!
:lol: :lol: :lol: :good:
Обаче малко търпение , щот ми дадоха линка и аз го метнах тук, ама явно още се обработва в Тубата!!! :blush2:
-
Кое е по-вярно:
"Club Railway Model - Bulgaris"
или
"Club Railway Modeling - BULGARIA"
или по трети начин...
???
-
Кое е по-вярно:
"Club Railway Model - Bulgaris"
или
"Club Railway Modeling - BULGARIA"
или по трети начин...
???
Предполагам не му е стигнало мястото на Иво за Bulgaristan :on_the_quiet:
Нищо де, аз като порасна и почна и аз да качвам клипове ще ги кръстя "Club Modelleisenbahn - Bulgarien" :spiteful:
И изобщо кой какъвто език разбира, на него ще си кръщава клиповете, нали widowmaker ;)
-
Малейййй, а на китайски как се чете и пише туй нЯщо!? :swoon: :pleasantry:
:lol: :lol: :lol:
-
... преди около 20 г. в желанието си да покаже, как на тези размери може да се постигне максимално дълъг път на едно ниво в N. До колкото си спомням, пътят е разделен на блок-участъци., но за повече подробности да дадем думата на АВТОРА.
Горе долу е така, но не съвсем, на първо място целта беше да се направи тестов полигон с блок участъци за тестове на управляваща електроника тип аналогова лично производство и чак на второ място - да е нещо заемащо минимално място, или както е в случая - табла от спалня, но с достатъчно дълъг път за да се съберат няколко последователни участъка (4) и n-1 влака на него. Поради тая причина беше избран и най-малкият и достъпен мащаб тогава - N.
Онова за което говори Жоро е друго нещо и някой ден ще покажа план за макет с максимална плътност на жп трасе на минимална площ. Числата не ги помня точно, но беше някъде в порядъка - 24 m трасе на около 3 m2 площ, но да не говоря наизуст преди да съм видял точно.
- Дъската горе е еднопътно затворено трасе с обща дължина на пътя 9 m
- 4 последователни участъка, всеки участък разделен електрически на 2 парчета - малкото пред светофара на всеки участък, където влаковете спират при червено, като всички тия 8 полуучастъка електрически изкарани всеки на отделно перо на реглета отстрани на дъската, като другаде никъде не са свързани
- 4 контактни вилки стандарт PIKO N
- Силова част: 4 устройства за плавно потегляне и спиране аналогово изпълнение, за всеки участък по едно (за краткост ще ги наричам усилватели), на които с тримери се регулират 3 параметъра познати ви от днешните цифрови управления:
скорост на потегляне
скорост на спиране
максимална скорост в участъка
- Управление: съвсем като за нивото тогава - 10-ина 15 TTL интегрални схемки върху универсална платка, с минимизирана логика съвсем по правилата за синтезиране цифрови схеми, управляващо силовата част и светофарите по скоростната БДЖ сигнализация, според заетостта на участъците. Светодиодните светофари обаче не са изкарани на самия макет, а са на самата платка за управление. На същата платка има и по един светодиод за всеки участък, указващ заетостта в участъка.
Какво се случва на макета?
Схемата позволява карането на 1 до 3 влака едновременно, без намеса на оператор(и без друго гара няма в момента, нали се правят само проби и тестове главно на силовата част и управлението й), като независимо от скоростите на различните модели локомотиви, влаковете не се настигат никога - ако се налага спират пред затворен светофар на зает участък и най-важното - спирането и тръгването стават бавно и плавно.
Ако на такава система се добавят 1-2 гари, вече се отваря и работно място за оператор, като операторът се занимава само с гарата/те, а междугарието се управлява автоматично в зависимост от това колко влака си напускал един след друг.
Целта е ясна, да се доближи всичко максимално до действителността във всяко отношение - като управление от оператора, като движение по макета и като сигнализации, като сме се отървали от ужасяващото щракане на релетата с ток на намотката до 2-3А и от рязкото потегляне и внезапното спиране на обичайната стандартна автоматика.
В тоя си вид дъската няма пулт за управление и работно място за оператор и е много подходяща за витрина на магазин например, където 2 влакчета се движат непрекъснато едно след друго без да спират и никога не се настигат. Никое от двете не спира и не тръгва, независимо от модела локомотив, може да се забележи единствено периодично плавно намаляване скоростта на едното - по-бързото естествено.
В клубен вариант може да бъде използвана като затворен кръг без екстри, като за целта съм направил заглушка, която свързва електрически всички 8 полуучастъка заедно и макетчето се превръща в един обикновен цял кръг с линии.
При желание, управлението може да бъде демонстрирано, но както се разбра, става само за гледане.