RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Ревюта и поддръжка на модели | Reviews and maintenance of models => Представете модел | Review a model => Темата е започната от: VladoC в 12 Юли 2017, 19:16:40
-
Тези дни получих този локомотив:
(https://s19.postimg.org/o2dwj7jvn/IMAG0008.jpg)
Оригиналът е дизел-електрически локомотив с мощност 4400 к.с. с осово натоварване 32,1 тона/ос, производство на General Electric.
Моделът е производство на Athearn. В каталога им не успях да го намеря и предполагам, че е някакво старо производство, още повече, че е само аналогов. В новите модели на американските фирми има възможност за монтаж на декодер. В този модел няма такава възможност.
Кошът е изцяло от пластмаса, като кабината, и шахтата на охладителя са отделни детайли. В комплекта са включени много дребни детайли за допълнителен монтаж.
(https://s19.postimg.org/5x0y55kdf/IMAG0005.jpg)
(https://s19.postimg.org/h5jq6onkz/IMAG0006.jpg)
(https://s19.postimg.org/7u2q6uhcz/IMAG0010.jpg)
(https://s19.postimg.org/yb6dp17xf/IMAG0007.jpg)
Локомотивът тръгва при напрежение 4 - 4,2 V има много плавен ход, без тласъци. Сравнение със старите локомотиви на Piko може да се каже, че е почти безшумен. Ето така изглежда двигателя:
(https://s19.postimg.org/ot6mozm8z/IMAG0001.jpg)
Маховиците са много масивни, на което се дължи плавния ход. Предавката към талигите е карданна, прецизна без биене.
Двигателни са шестте колооси, което комбинирано с голямата маса осигурява прилично теглително усилие.
(https://s19.postimg.org/lmh52h84j/IMAG0002.jpg)
(https://s19.postimg.org/hkuzzp9ib/IMAG0003.jpg)
(https://s19.postimg.org/91bm1y15v/IMAG0004.jpg)
Тегличите са подменени с производство на Kadee и по външен вид и начин на действие наподобяват на истинските американски тегличи (автосцепки).
-
Честито и със здраве да го ползваш!
Внушителен и като модел изглежда.
Дай общи размери и тегло ( евентуално)!
Нов ли е ? Не виждам дали има гасящ кондензатор на двигателя,
но почисти колектора че много е замърсен от четките.
Интересно с такива масивни маховици как ще се справи
оста и лагеруването, в гнездата на мотора!?
Иначе изглежда красив и внушителен.
Поздравления за автосцепките.
Някой ден ако го дигитализираш, ще можеш да си сложиш от
електромагнитните - откачането им от композицията става много
атрактивно!
:hi: ;D
-
Локомотивът е много хубав :hi: ! Не знам, но май започвам да се паля по американските дизели и подвижен състав...
-
Не знам, но май започвам да се паля по американските дизели и подвижен състав...
Признавам си, че и аз имам някакви такива еретични помисли... :yes:
-
Поздравления за модела! Давай смело напред. Колкото повече,толкова повече... :dance1: лошото е,че ще трябват доста вагони за този красавец!
-
Теглото на модела е 452 грама, дължината - 260 мм по автосцепките.
Относно вагоните - тези машини наистина им трябват много вагони... само не зная къде ще ги търкалям... в двустайна панелка.
Иначе избор голям и цени от 15 до 200$.
Чакам и още една машина PA-1 на ALCO с ливреята на Santa FE - за пътнически влакове. И за там вагони..., а засега разполагам само със стари на Piko.
За pertov - Цецо с тебе май се познаваме. Преди да заминеш за Канада не работеше ли при Спас и Ивелин?
Благодяря на всички за отзивите и коментарите.
-
Ха,ха същия съм!
-
Браво !
Сериозен и атрактивен локомотив.Винаги са ми харесвали американските екзотични мастодонти.
И като гледам изработката май-май по добра от западни аналози с двойни цени.
Почти половин килограм с 6 теглителни оси - перфектен баланс.Кош от пластмаса , рама и талиги от метал , мощен мотор.
Със стари вагони на ПИКО --- Няма такава комбинация на живо,но в моделизма всичко е възможно щом те кефи и е част от играта.
Пък и нали сме братя със Чичо Сам , в твоя жп.парк по европейска програма си получил американски дизел , щото ББ е черпил с кафе и бърбън ДТ под магнолията във БАНКЯ. :drinks: :lol: :yahoo: