А в зората на този форум най-съкровената мечта на всеки беше нещо от Брава от чичо ви Жоро, въпреки че още тогава фирмата беше известна с проблемната си карантия и задвижване, не говоря за тоталното последващо окепазяване след изнасянето на производството в Китай. Аз повече на нищо не вярвам, след като вече и месинга се прави там, включително и в едрите мащаби....Няма Микро Метакит, Лематек, КМ-1, всичкото вече е там....Можем само да се надяваме на изпадането в бея на нещо сносно на сносна цена..Даже съм склонен, съвсем сериозно, когато си дойда замалко в България, да подаря всичкото си H0 (успях да си набавя каквото искам преди да покитайчат всичко), барабар с релси, цифрово и т.н., ако някой ми намери съвсем стандартен за Германия дизелов локомотив BR215 или V200 в единица, може и ползван, но да не му личи, но не на цена от пет бона, разбира се....Релси, вагони, задвижване е по-малкия проблем, ще му мисля след това....
Митко, знаеш ли как е съхраняван моделът? Защото такова изкривяване и напукване на пластмасата, поне според мен, би могло да се получи, например ако е бил оставен във витрина, огряван често или постоянно от слънчева светлина.
п.п. Сега забелязах и вратата на будката, която също е деформирана сякаш топлинно.