91
92
Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby / Re: Жорж не е вече между нас :(
« Последна публикация от jopeto - 07 Март 2024, 22:35:06 »Поне за 40-дни да идем да го почетем.
93
Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby / Re: Нещо интересно в нета
« Последна публикация от Vlado - 07 Март 2024, 08:15:15 »Mercury train
Не съм от най-големите фенове на американските железници, но това е забележително.
Не съм от най-големите фенове на американските железници, но това е забележително.
94
Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby / Re: Жорж не е вече между нас :(
« Последна публикация от София 70 - 06 Март 2024, 14:56:01 »Светъл да е пътят Му! Мир и покой на душата Му!
95
Сбирки / Клубни мероприятия / Дейности / Ден на отворените врати на 24.03.2024 г.
« Последна публикация от Vlado - 05 Март 2024, 09:15:40 »Здравейте, приятели на железопътния моделизъм!
Имам удоволствието да обявя Ден на отворените врати в Клуб "Железопътен моделизъм - България".
Заповядайте на 24.03.2024 г. в клубните помещения на Централна гара – София (западна страна, партер) от 12,00 ч. до 16,00 ч.
Мащаби НО, ТТ, N и Z при условията (само) на дигитално управление на подвижния състав (без макета в Z).
Тема на събитието: високоскоростните влакове (за мащаб НО).
Моля, гостите, които смятат да пускат свой подвижен състав на клубните макети, задължително да са почистили колелата на моделите си.
Деца под 14 годишна възраст ще се допускат само с придружител.
По време на събитието, при необходимост, ще бъде регулиран достъпът до клубните помещения с оглед недопускане на пренаселеност в тях.
Да се позабавляваме заедно!
Имам удоволствието да обявя Ден на отворените врати в Клуб "Железопътен моделизъм - България".
Заповядайте на 24.03.2024 г. в клубните помещения на Централна гара – София (западна страна, партер) от 12,00 ч. до 16,00 ч.
Мащаби НО, ТТ, N и Z при условията (само) на дигитално управление на подвижния състав (без макета в Z).
Тема на събитието: високоскоростните влакове (за мащаб НО).
Моля, гостите, които смятат да пускат свой подвижен състав на клубните макети, задължително да са почистили колелата на моделите си.
Деца под 14 годишна възраст ще се допускат само с придружител.
По време на събитието, при необходимост, ще бъде регулиран достъпът до клубните помещения с оглед недопускане на пренаселеност в тях.
Да се позабавляваме заедно!
96
Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby / Re: Жорж не е вече между нас :(
« Последна публикация от j.k.kolev - 04 Март 2024, 21:31:18 »Липсваш ни приятелю......
97
Останалият подвижен и неподвижен състав | Rest of the mobile and immobile composition / Re: ЖП Ешелони / Ешалониране на техника
« Последна публикация от pach - 04 Март 2024, 21:23:34 »98
Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby / Re: Нещо интересно в нета
« Последна публикация от Vlado - 04 Март 2024, 20:11:48 »99
Създаване, ремонти и усъвършенстване на модели | Creation, repairs and tuning up models / Моторизиране на двупътен колесен багер Atlas на Kibri в HO, кат. номер 16312
« Последна публикация от Vlado - 03 Март 2024, 16:56:04 »Както обещах, бавно и напоително ще представям изработените за клуба модели на различен подвижен състав.
Днес ще представя едно истинско бижу, отново направено (по-точно преправено) от Васко и то е моторизирането на модел на специализиран двупътен колесен багер Atlas на Kibri с кат. номер 16312 в мащаб НО.
Оригиналът (снимката е ориентировъчна):
История на модела:
Началото се започва с подарен от наш член (Иво Ненчев) мотор с редуктор и деференциал, закупен от АлиЕкспрес. И точно като в приказката "на копчето балтон" започва чудене на кой модел да бъде монтиран, за да стане добре. За донор е избран именно горепосочения модел на Kibri, като кой ако не Васко се заема с тази нелека задача да го моторизира.
Какви са характеристиките на модела:
1. Използван е декодер на Esu LokPilot micro;
2. За железопътни колела са послужили такива за мащаб N, като токоснемането се осигурява от тях;
3. Задвижването се осигурява от едната ос на колелата (пътните), като за по-добро сцепление е поставен и бандаж;
4. Монтирани са челни долни светлини, горен челен фар, задни червени светлини и осветление в кабината;
5. Заради PowerPack-а са сложени два кондензатора отстрани на шасито.
А сега да видим и снимки:
И една снимка отдолу. Добре се виждат поставения мотор и двата кондензатора:
И за капак кратко видео:
Двупътен колесен багер Atlas на Kibri в мащаб HO, кат. номер 16312
Толкова и за този модел. Очаквайте продължение...
Днес ще представя едно истинско бижу, отново направено (по-точно преправено) от Васко и то е моторизирането на модел на специализиран двупътен колесен багер Atlas на Kibri с кат. номер 16312 в мащаб НО.
Оригиналът (снимката е ориентировъчна):
История на модела:
Началото се започва с подарен от наш член (Иво Ненчев) мотор с редуктор и деференциал, закупен от АлиЕкспрес. И точно като в приказката "на копчето балтон" започва чудене на кой модел да бъде монтиран, за да стане добре. За донор е избран именно горепосочения модел на Kibri, като кой ако не Васко се заема с тази нелека задача да го моторизира.
Какви са характеристиките на модела:
1. Използван е декодер на Esu LokPilot micro;
2. За железопътни колела са послужили такива за мащаб N, като токоснемането се осигурява от тях;
3. Задвижването се осигурява от едната ос на колелата (пътните), като за по-добро сцепление е поставен и бандаж;
4. Монтирани са челни долни светлини, горен челен фар, задни червени светлини и осветление в кабината;
5. Заради PowerPack-а са сложени два кондензатора отстрани на шасито.
А сега да видим и снимки:
И една снимка отдолу. Добре се виждат поставения мотор и двата кондензатора:
И за капак кратко видео:
Двупътен колесен багер Atlas на Kibri в мащаб HO, кат. номер 16312
Толкова и за този модел. Очаквайте продължение...
100
Общи приказки извън хобито | Chit-chat away from the hobby / Re: Жорж не е вече между нас :(
« Последна публикация от Mixy - 03 Март 2024, 12:31:35 »Да почива в мир!