Последни публикации

Страници: 1 ... 8 9 [10]
91
Поне за 40-дни да идем да го почетем.
92
Mercury train
Не съм от най-големите фенове на американските железници, но това е забележително.
93
Светъл да е пътят Му! Мир и покой на душата Му!
94
Здравейте, приятели на железопътния моделизъм!
 
Имам удоволствието да обявя Ден на отворените врати в Клуб "Железопътен моделизъм - България".

Заповядайте на 24.03.2024 г. в клубните помещения на Централна гара – София (западна страна, партер) от 12,00 ч. до 16,00 ч.

Мащаби НО, ТТ, N и Z при условията (само) на дигитално управление на подвижния състав (без макета в Z).

Тема на събитието: високоскоростните влакове (за мащаб НО).
 
Моля, гостите, които смятат да пускат свой подвижен състав на клубните макети, задължително да са почистили колелата на моделите си.

Деца под 14 годишна възраст ще се допускат само с придружител.

По време на събитието, при необходимост, ще бъде регулиран достъпът до клубните помещения с оглед недопускане на пренаселеност в тях.

Да се позабавляваме заедно!
95
Липсваш ни приятелю......
98
Както обещах, бавно и напоително ще представям изработените за клуба модели на различен подвижен състав.

Днес ще представя едно истинско бижу, отново направено (по-точно преправено) от Васко и то е моторизирането на модел на  специализиран двупътен колесен багер Atlas на Kibri с кат. номер 16312 в мащаб НО.

Оригиналът (снимката е ориентировъчна):


История на модела:
Началото се започва с подарен от наш член (Иво Ненчев) мотор с редуктор и деференциал, закупен от АлиЕкспрес. И точно като в приказката "на копчето балтон" започва чудене на кой модел да бъде монтиран, за да стане добре. За донор е избран именно горепосочения модел на Kibri, като кой ако не Васко се заема с тази нелека задача да го моторизира.

Какви са характеристиките на модела:
1. Използван е декодер на Esu LokPilot micro;
2. За железопътни колела са послужили такива за мащаб N, като токоснемането се осигурява от тях;
3. Задвижването се осигурява от едната ос на колелата (пътните), като за по-добро сцепление е поставен и бандаж;
4. Монтирани са челни долни светлини, горен челен фар, задни червени светлини и осветление в кабината;
5. Заради PowerPack-а са сложени два кондензатора отстрани на шасито.

А сега да видим и снимки:









И една снимка отдолу. Добре се виждат поставения мотор и двата кондензатора:



И за капак кратко видео:

Двупътен колесен багер Atlas на Kibri в мащаб HO, кат. номер 16312

Толкова и за този модел. Очаквайте продължение...
99
Да почива в мир!  :(
100
Още един творец ни напусна! Почивай в мир Жорж!
Съболезнования на близките му! Съболезнования и на теб Gregary, бяхте неразделни приятели.
Страници: 1 ... 8 9 [10]