Параметри | Малък тестов кръг | Голям тестов кръг | |
Дължина на трасето | 3 591 м | 13 276 м | |
Участъци от трасето | В завои при R=0,8 кm – 591 м | Прави 2 х 1979 м | |
В завои при R=0,6 кm – 499 м | В завои при R=1.4km – 2 x 4136 м | ||
В завои при R=0,45 кm – 859 м | Хоризонтално – 9144 м | ||
В завои при R=0,3 кm – 507 м | Наклон в кривите – 150 мм | ||
Обратна посока – 645 м | Преходни криви – 261 м | ||
Допустими натоварвания на ос | 25 т | 25 т | |
Максимална скорост | 80 до 120км/ч според кривите | 210 км/ч |
...поредния закупен брой на "Der Modelleisenbahner" (https://www.modelleisenbahner.de/)Modelleisenbahner - железопътен моделист
(дер моделайзенбаанер), което на български ще рече "железопътните модели", но по известно у нас като "железопътния моделист"...
Modelleisenbahner - железопътен моделист
Modelleisenbahnen - железопътни модели
Ма учете го тоя език бе, в това хоби най-ще ви трябва :punish:
... Впрочем по-долу ще се уверите, че той не е само едно обикновенно
железопътно трасе, но и е съоръжен с множество мостове, сигнални станции и други допълнителни съоръжения, които да не
безпокоят местното население и да осигуряват максимално спокойствие и безопастност при провежданията изпитания там.
...
Подвижно сърце на стрелка.
Има ли такива у нас? Не е ли много скъпо за поддръжка?
Има ли такива у нас? Не е ли много скъпо за поддръжка?Сигурността никога не е скъпа,но у нас този критерий май не влАза и в таблицата