О да, прав си! От серията "хоби" е!
:(
ех , ако можеше и мачовете така да ги познаваш...
BR 118 не е ли в детско-хоби изпълнение? Очаквах Браваджиите да почнат да го правят - нали от поне две години го има в N, заедно с Reko вагоните. Сега реко вагони в HO ще има, ама май ще трябва "седмак" да ги тегли. Още повече, че Бравешките дизелови локомотиви от тоя калибър са по-евтини от Роковските например.
Гледам PIKO са пуснали вече BR 118. Дали някой може да сподели мнение от преки наблюдения или още никой не си я е купил?
Няколко фактора ме накараха да се замисля дали да не влезне в сметките ми за закупуване ( а пък и хер Жоро с тези предколедни намаления :good:):
1. Цената е прилична, около 60 евро.
2. Уж се води "HOBBY" локомотив, а на кутията му пише "EXPERT".
3. Вчера попаднах на един немски форум и там всички пишеха само суперлативи за локомотива. Общото мнение е, че е на нивото на GUTZOLD, а един дори пишеше, че много по-добър от BR 119 на BRAWA!!!
Та ако някой вече го е докосвал, моля да сподели впечатления.
Като гледам на снимките - и то доста... Много ми е кеф, че на една друга фирма, която го продава на тройна цена сега им е яко вътрешно. Не съм си го купил, не че щях да се хваля или да му правя ревю, снимките намерих в един друг форум, гледам Сашо е сложил и останалите... иначе струва грубо 65 евро, от там нататък всичко си зависи от ценоразписите на Вашите лични доставчици... друг е въпроса склонен ли си да дадеш 130 лева за две талиги (понеже се сещам за какво ти трябва :spiteful: ):spiteful:
За тази цена, добре си изглежда машинката. Дано задържат производствената цена, че сега както е изчерпан да не се появи след Нова година с 20-ина евро отгоре.
Пламене, дай линк на "PIKO" към този сет, ако правилно съм разбрал. :yes:
Гледем PIKO вече са изкарали BR119, има снимка на модела и цената е около 80 евро. Гледайки качеството му (макар и само на снимка) ми се струва много добро, а цената му е почти наполовина от цената на други фирми които го произвеждат. Оставам с впечатлението, че това са реалните цени, а всичко друго отгоре е изкуствено раздуто от самите фирми.
http://www.modellbahnshop-lippe.com/productzoom/PIKO/15-4-004001-79993-0-0-0-2-4-2-0-gatt-gb-p-0/productzoom.html (http://www.modellbahnshop-lippe.com/productzoom/PIKO/15-4-004001-79993-0-0-0-2-4-2-0-gatt-gb-p-0/productzoom.html)
Ми то и на 46-тата и 86-тата на ACME не са много допълнителните чарокве - ама тва хич не значи, че няма детайли и е хоби локомотив. Имам чувството, че някой хора само търсят кусури по моделите... За 80 евро е страхотен и ако излезе в новата ливрея (каквито имаше и в Пирдоп) с удоволствие ще си взема.
П.П. някой е в единствено число, няма дума в множествено число, завършваща на "й"
Какво ви е мнението за петицата двуетажни, багажния и ресторанта?
http://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=warengruppe&vw_view=detail&vw_id=55&page=5
Какво ви е мнението за петицата двуетажни, багажния и ресторанта?
http://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=warengruppe&vw_view=detail&vw_id=55&page=5
Съгласих се - както се казва - грешката е вярна. ;DЦитат на: widowmaker link=topic=5.msg66863#msg66863 date=1320417728
П.П. някой е в единствено число, няма дума в множествено число, завършваща на "й"
Съжалявам за оффтопика, но когато видя Й (кратко) използвано по този начин - веднага уверено заявявам, че никога не съм чувал за римски император/оратор с такова име (на съответната дума) :spiteful:
Абе 380 евра за петицата, ами още 2х80 за багажния и ресторанта :fool: Да не говорим, че те са по интересни. Аз съм ги виждал само на живо миналия век в ГДР. Като прибавим факта, че едните без другите не вървят, работата отиде на 520. Жоре, бате, салфетки ли ще колекционираме пак :no: :fie: :fool:Цитат на: G_GROZ link=topic=5.msg66881#msg66881 date=1320437005Какво ви е мнението за петицата двуетажни, багажния и ресторанта?
http://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=warengruppe&vw_view=detail&vw_id=55&page=5
Ами как какво... като за 380 евра... :scratch_ones_head:
Натискайте Жоро да преговаря с швабите за 50/100 ТО :yes:
Това някога беше първият ми вагон (по точно двойката с челните прозорци), но тогава, в началото бях в N.
Аз съм ги виждал само на живо миналия век в ГДР.
Кво толкова сте се утурочили в това "й". Прочетете това:
(http://media.snimka.bg/9634/025523859-big.jpg?r=0)
От новия сайт на PIKO...Само че това е новост от 2008 година.
...
И тия туриха жълтите гащи... :dirol:
Най сетне през 2015 - моят любимец (http://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=artikel&vw_id=18945). Същите колела, същите ластици. Даже и закачалката изглежда същата!Това е всеобщ любимец ;D ;D ;D
Отново не се решават да пуснат BR131 или BR 106 в БДЖ вариант!!! За сметка на това пускат всякакви разновидности на малки частни компании, но явно са си преценили пазара! Забелязвам, че доста са наблегнали на полски и чешки локомотиви и вагони! ....
Ако говориме за HO - нека сравниме BR 118/ V 180 на Piko с този на Gützold :spiteful:
Отдавна искам да ви попитам за историята на Пико.
Но досега не съм се интересувал от миналото на фирмата,
и ми е интересно да се запозная с нещо любопитно.
Знаете ли как се е развила през годините и само влакчета ли е произвеждала?
Доста търсих из форума за някаква информация относно Пико, но не намерих много.
Ще се радвам да се науча нещо ново за фирмата.
(http://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/15/276728_c.jpg)
Какво вие мнението за тая бъзикня (http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/PIKO/15-4-002008-276728-0-0-0-0-0-2-0-gatt-de-p-0/ein_produkt.html)?
- пет полигонен електромотор с двоен маховик.Пламене, това преводачът ли го изплю като термин?
От толкова Вектрони, не можаха ли един на ПИМК (Калината) да направят :(
Виж в началото списъка с администрациите - BDZ няма!
Или в края - български дистрибутор също... няма!!!
Тоест BG, в "атласа" на PIKO през 2018 е отпаднала...
А ти си мечтаеш за "Калина"...
:(
Самостоятелни железопътни модели
Вашият собствен, индивидуално проектиран железопътен
модел - подарък за специални поводи!
Като специална услуга PIKO Ви предлага възможността да изберете модели от нашия обхват при индивидуално печатане
и че вече от 1 бройка.
За да отпечатате!
Отпечатването се извършва от двете страни със същия мотив. Като мотив можете да ни изпратите например снимка и лично послание, за да дадете на себе си или на близките си един много специален сувенир или подарък!
Странното за мен е, че вече втора година наблягат на ”PKP" модели! Полска фирма да бяха, нямаше да пуснат толкова модели на полските железници! То не са локомотиви, товарни вагони, пътнически вагони, всичко!
ПС: А най ми е смешно някой като се похвали че шест осен локомотив има кондензатор ...Кондензаторчето /като отделна част-ET52680-58/ се продава за "мижавите" има няма 40 еврака. :)
Ламинатката май ще я бъде. (юли - септември)
https://youtu.be/X-CHXE8HKAo?t=39
(според мен доста грозен и нетипичен прототип са избрали --- И това "множество от добавени детайли" цялостно поменя визията на локомотива, жалко.)
Локомотивът е обявен 4-та епоха. Стъпенки може и да е имало добавени по онова време. Дръжките под вратите се появяват към края на века, а дръжките по покрива също са добавяни впоследствие и то само на единични машини. Затова написах че това не е типичен 240, и в никакъв случай не си е в обявената епоха.
На прототипа от видеото тези допълнителни елементи са неестествено големи, което за мен променя цялостната визия на локомотива. В момента, който съм дал от видеото - 0:39, предната част на покрива изглежда абсолютно грешно (чайка), имам снимки от същия ракурс и визията е съвсем различна. А и тези множество добавени детайли ако не са съразмерни - по добре да ги няма.
Ще видим какво ще излезе на живо. Талигите са с наклонените амортисьори, не знам у нас да е имало такива, т.е. стават за повечето чешки машини, за нас - ще играе скалпела.
Предполагам че челното стъкло ще го изработят къкто трябва.
Ако някой от швейцарците е пропуснал специалния каталог (https://www.piko.de/DE/index.php/de/piko-news/1377-piko-modellbahn-highlights-schweiz-2019-2020.html?fbclid=IwAR1eZbPlNMAqFasubdIpQ1A4-s6a2n6FKYFdn-yWlXluX--BExno_bo5I3s).Лично, аз го знам тоя каталог и съм се мераклисъл на един лок (по-горе го има), но се дразня на фирмите производители. Явно са преценили, че швейцарският пазар е по платежоспособен или някаква друга причина (може би много фенове) и надуват здраво цените. Пример:
Досвидяха ми се почти 500 еур за SBB RBe 540 в N (белият, не зеленият), после изчезна... сега уж го намирам само в швейцарски магаини, но това защотоОтделно продават моделите само в швейцарски магазини или поне 90%. От там високи доставки, плащане на ДДС (извън EU...) и е много тегаво. Лилипут е същата работа, а имат уникални SBB и BLS модели...
май е ексклузивен модел за там. Пак ми се свидят :)
Лично, аз го знам тоя каталог и съм се мераклисъл на един лок (по-горе го има), но се дразня на фирмите производители. Явно са преценили, че швейцарският пазар е по платежоспособен или някаква друга причина (може би много фенове) и надуват здраво цените. Пример: Отделно продават моделите само в швейцарски магазини или поне 90%. От там високи доставки, плащане на ДДС (извън EU...) и е много тегаво. Лилипут е същата работа, а имат уникални SBB и BLS модели...
Съответно си пускат каталог само за SBB и BLS.
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,5.msg118464.html#msg118464
...от април месец! Значи вече са в продажба...
Има го и в електро проводящ вариант. https://www.modellbahnshop-lippe.com/Accessories/Accessories/Piko-56047/gb/modell_329867.html и ръгай декодер във всеки вагон ...
...
Дано някои направи надлежно представяне и със снимки, а защо не и клип!
...
Когато започнат да идват локомотивите, не се съмнявайте, че ще направим сравнение между двата модела. Вярвам, на всички ще е интересно това сравнение.А кога да ги очакваме? Някакъв ориентировъчен срок би бил от полза за доста хора, които имат и други набелязани модели?!
Това до колкото чета е звука на Zimo, а не на Пико.Доколкото знам, точно това ще е звука на ПИКО. Въпросния Яцек прави звука и на пико, и на Тechimage :yes:
Моделът не е от най-атрактивните...поне тук, :scratch_ones_head:И на "ламинатаката" са направени така:
но от фирмата вече осветяват уредите по арматурното табло! ;)
Ако не се лъжа, в H0 има синя ламинатка като нашите - без реостат.
Няма, но има едни досадни степенки под фаровете...Според мен реостатните одушници, ще са си там на модела. Надали ще променят коша, само боята. Пък и това на снимката не е 240 /както твърдят от piko/. На снимката в сайта е "230 075-4".
(https://www.piko-shop.de/media/oart_0/oart_e/oart_32812/33310_51384.jpg)
Според мен реостатните одушници, ще са си там на модела. Надали ще променят коша, само боята. Пък и това на снимката не е 240 /както твърдят от piko/. На снимката в сайта е "230 075-4".
Нарочно или не, са замацани номерата, но ето го тук локомотива със същите белези и в целият си блясък :)
https://www.railpictures.net/showimage.php?id=646489&key=3074588 (https://www.railpictures.net/showimage.php?id=646489&key=3074588)
Всички излющени петна по тъмносинята лента съвпадат. Пък и повечето 240 са със сини табели за номера. :hi: :drinks:
ПП.Весело Посрещане на Новата 2021 на Всички!
За мен Пиковската ламинатка е по-детайлна. По ме кефи :yes: Цената викаш не е много по-ниска от тази, на която клуба е предлага, ама са едни 180лв. Пиковската със звук е резервирах на 263 евро в липето и идва 520лв. За кво да ме цакат с топла бира, като мога да си пия леда от немско ;D Даже в чешки магазин съм питал, където ламината на тех им. е по-евтин, а при закупуването на 10 броя правят допълнително доволна отстъпка от двуцифрен процент :good:
Та по тея причини &bgflag
Пико са сложили картинка на 230та серия, но са написали, че ще бъде 240 - значи реостатния комин си остава.
Аз се чудя друго, при положение, че чехите правят вече 230та серия, а и във форума има тема за 42 на БДЖ и то не много по-скъпа от пико, защо всички търсят пикото ?
После се чудете защо няма българско.
Нашия път е лични преговори и обаяние, към фирмитеКато например въпросният локомотив от РIKO!!!
производителки, за да ни обърнат внимание поне,
когато правят модели близки до нашите!
Само за пример ще дам пак Стефан Деянов, който преди да започне да прави бг модели за бг моделисти имаше направени общо около 100 модела и само един от тях за нашенец (но и той чужденец живеещ в БГ). От близо пет години работи само за бг пазара и вече има изработени три серии бг подвижен състав, на път е и четвърти.
Овапцахме темата - спирам да пиша...
Според мен реостатните одушници, ще са си там на модела. Надали ще променят коша, само боята. Пък и това на снимката не е 240 /както твърдят от piko/. На снимката в сайта е "230 075-4".
Нарочно или не, са замацани номерата, но ето го тук локомотива със същите белези и в целият си блясък :)
https://www.railpictures.net/showimage.php?id=646489&key=3074588 (https://www.railpictures.net/showimage.php?id=646489&key=3074588)
42 081 е последната машина от тази серия в движение в Българските железници. С нея приключи експлоатацията на серията - като беше опожарена на гара Шумен през 2012та година. Така от 90 броя локомотиви серия 42 - останахме с нула. Мисля, че това е емблематичен локомотив за серията - макари, че има разлики от оригинала.
Не знам колко от вас са виждали и двете на живо.
Скоро ще се опитам да ви подготвя ревю и на двете фирми.
Разликите между 240 и БДЖ 42 не се свършват обаче само с реостатният комин :)
Не, специално на този модел реостатните отдушници няма да ги има, тъй като тези локомотиви нямат електрическа реостатна спирачка. Това ясно се вижда и на снимката, към която си дал линк. Това е друга ламинатка (не е като тази, която излезе през 2020 г.).На кой модел няма реостатна спирачка? "E-Lok BR 240 CD Cargo VI" пише под снимката.
Което впрочем дава шанс на наши възможности и варианти за тюнинговането му и в Н0 от БДЖ.
В ТТ си ги имаме от 4-5 години.
сигурно ще пуснат и българска, после и 43
Супер! Ще има ли нашия вариант....това е въпроса! :good: :good: :good:Колкото има наша ламинатка
01/12/2023 Пресконференция 2023
Като част от годишната пресконференция ръководството на производителя на железопътни модели PIKO в Зонеберг отчете развитието на продажбите през изминалата година и представи атрактивната програма за нови продукти и плановете за 2023 г. пред присъстващите представители на медиите.
1. Развитие на продажбите 2022 г
Собственикът на PIKO, Dr. René F. Wilfer , заедно с генералния мениджър продажби Йенс Бейер, отчетоха пред присъстващите гости една предизвикателна, но успешна 2022 година.
След силния ръст на продажбите през последните две години, развитието на продажбите през 2022 г. беше малко по-слабо. Има много причини за това. От една страна, както и през 2021 г., имаше значително по-дълги времена за транзит на контейнери от Китай до Зонеберг. Докато контейнерите са били на път между 35 и 40 дни, сега това е до 126 дни. Това доведе до значителни забавяния на доставките до търговците на дребно до средата на годината – моделите, които напуснаха фабриката в Китай с кораб през април, пристигнаха в Зонеберг през август. От друга страна, продължаващите трудности при доставката на електронни компоненти за производството на декодери продължават да влияят върху доставката на цифрови и звукови модели.
През втората половина на годината времето за транзит на контейнери се нормализира и рамковите условия за логистика също непрекъснато се подобряват. В резултат на това голям брой иновации на PIKO можеха да бъдат доставени на специализирани търговци на дребно от средата на септември, което генерира силни продажби както на вътрешния пазар, така и в експортния сектор.
Друго събитие също оказа влияние върху пазара на железопътни модели през 2022 г.: войната между Русия и Украйна държи целия свят в напрежение от февруари 2022 г. и също така оставя своя отпечатък върху германската икономика. Последвалото увеличение на разходите за енергия, в комбинация с увеличените разходи за контейнери, принуди PIKO да увеличи цените в средата на годината. В допълнение, нарастващата обща несигурност също оказва влияние върху покупателното поведение на пазара на железопътни модели. Безпокойството на хората за бъдещето се отразява в нежеланието да се купуват несъществени артикули, които включват железопътни модели. Въпреки това д-р. Уилфър предполага, че това отношение ще се подобри през следващите месеци,
Въпреки тези трудни условия, производителят на модели влакове от Зонеберг успя да постигне леко увеличение на продажбите през 2022 г. спрямо предходната година. Въпреки това, с увеличение от +2,7% , този растеж беше под общия растеж от +8%, набелязан в началото на предходната година.
Независимо от това, PIKO вярва, че през 2022 г. ще бъде много по-близо до целта си да стане вторият по големина производител на железопътни модели на пазара на континентална Европа и номер 1 сред доставчиците на постоянен ток.
Мениджърът по продажбите на PIKO Йенс Бейер със задоволство съобщи, че както на вътрешния пазар, така и в експортния сектор е постигнато леко увеличение на продажбите в сравнение с предходната година и следователно растежът е възможен на почти всички пазари.
Благодарение на силния декември немската специализирана търговия, която е най-големият и важен канал за продажби с дял над 50% от общите продажби на PIKO, успя да затвори годината като цяло с плюс от 5% спрямо предходната година и следователно по план.
В чуждестранния бизнес продажбите се развиха много добре през изминалата година, особено в Швейцария. ARWICO – като вносител на PIKO в тази страна, която традиционно много обича железопътните модели – по този начин успя да превърне Швейцария в експортния пазар на PIKO с най-висок оборот през 2022 г. и в същото време да си осигури титлата „PIKO Export Nation of the Year ".
Освен това нещата вървяха доста добре в Чешката република и в пряко управляваните търговски зони, като Полша, Холандия, Австрия, Белгия и Дания, и по този начин PIKO успя да разшири още повече своята пазарна позиция в съответните страни.
Изключително атрактивните и висококачествени иновации в 4-те габарита H0, градинската железница, TT и N, както и много доброто съотношение цена-качество и отличното качество на моделите PIKO допринесоха значително за положителното развитие.
През последните години PIKO се превърна в надежден партньор на пазара на железопътни модели в световен мащаб, както за специализирани търговци на дребно, така и за потребители. Основен елемент на това партньорство е доброто и стабилно предлагане на стоки за търговията и навременната доставка на обявените новости. Въпреки че това не винаги може да бъде гарантирано през 2022 г. поради факторите, описани по-горе, PIKO е уверен, че моделите ще се появят в магазините отново по график през 2023 г.
2. Преглед на иновациите и планиране за 2023 г
Собственикът на PIKO, Dr. Рене Ф. Уилфер също използва пресконференцията, за да представи на присъстващите представители на медиите атрактивната програма за нови продукти , заедно с продуктовия мениджър Матиас Фрьолих , която включва повече от 450 нови продукта в четирите размера G, H0, TT и N и по този начин също и през 2023 г. отново е много обширен.
В междурелсие G (мащаб 1:22,5), междурелсие на градинските железници и най-голямото междурелсие на PIKO, изключително атрактивният дизелов локомотив NoHAB, наричан галено още „кръгъл нос“, ще се появи тази година във версията на STRABAG в Santa Fe дизайн. Моделът се предлага както във вариант със, така и без звук.
С новата конструкция на контролната кола Railjet с бизнес купе, PIKO добавя важен елемент към гамата Railjet. Заедно със съвпадащия локомотив PIKO, който вече е в гамата PIKO, пътнически вагони 1-ва и 2-ра класа и вагон-бюфет, който също ще бъде добавен през 2023 г., могат да бъдат формирани прототипни влакове.
В гамата H0 (мащаб 1:87), сегментът с най-висок оборот и най-обширното портфолио на PIKO, голям брой интересни нови продукти отново ще се появят в продуктовите линии Expert, Expert Plus, Classic nostalgia и Hobby . На пресконференцията бяха обсъдени по-подробно редица акценти за вътрешния и външния пазар.
Акцент в сегмента PIKO H0 е парният локомотив BR 03. През годината локомотивът ще се появи в три различни версии като DB BR 003, DR BR 03 и PKP Pm2. Всички модели от серията впечатляват с отчитането на специфичните за страната характеристики до най-малкия детайл.
Що се отнася до електрическите локомотиви, феновете на исторически стари локомотиви могат да очакват с нетърпение клас 117 / E 17, построен от 1928 г. Още в началото на годината модернизираният 117 110-7 на DB се появява тук като специален екземпляр от този оригинален локомотив.
В международната област PIKO представя локомотива за експресен влак ÖBB Rh 1018 и по-нататъшното развитие на "Laminátka", чешката серия ČSD S499.02. И двата модела свидетелстват за най-високо ниво на моделна архитектура и голямо внимание към детайла.
Със серия V 100, прост локомотив с разклонена линия се търкаля в гамата PIKO H0. Дизеловият локомотив с централна кабина на машиниста се появява като BR 211 на Deutsche Bundesbahn. С новите дизайни на SM31 от PKP и KM 4000, дизеловата тяга нараства и в международен план. Последният се появява във версията на Южнотихоокеанската железница и се предлага с прототипната ливрея и надписи на първите три локомотива, доставени от Krauss-Maffei на SP.
От тази година в PIKO могат да бъдат намерени и така наречените модернизирани IC вагони на Deutsche Bahn. Докато DB AG разчиташе на съществуващи вагони, PIKO разчиташе на изцяло нов дизайн. Подходяща контролна кола допълва вагоните от 1-ва и 2-ра класа и вагон-ресторанта.
Железопътни моделисти от Белгия и Холандия могат да очакват с нетърпение вариантите на формата на пътническите вагони ICR. Тук PIKO представя, наред с други неща, пътническите вагони Fyra със съответния локомотив от клас 186. Специален акцент са новоразработените контролни вагони, за да завършите оформлението на влака.
Новите версии на дизеловите локомотиви NoHAB бяха посочени като представители на многобройните, интересни варианти на цвят и форма, които бяха представени миналата година като нов дизайн и сега ще бъдат доставени през януари.
Превозните средства от линията Expert Plus представляват върха на моделите PIKO H0.Съвпадайки с моделите Expert от серия 03, BR 003 на Deutsche Bundesbahn също се предлага като модел Expert Plus. Той също така има импулсен изпарител, управляван от колела, който в комбинация с разнообразните светлинни и звукови функции на модела гарантира максимално забавление на железопътния модел върху оформлението.
Програмата за класическа носталгия ще бъде разширена, за да включи клас 211 в синьо и жълто от S-Bahn на Лайпциг в Ера IV. Пасажирска кола и контролна кола със съвременна боя и печат също изглеждат съвпадащи. Освен това се появяват много други цветови варианти на добре познати типове автомобили.
В евтината гама H0 Hobby , няколко варианта на цвят и надписи на добре познати серии и автомобили са убедителни, включително двуетажни автомобили с подходящата DSB контролна кола.
След като миналата година много железничари на ТТ сигурно са гледали с копнеж гамата H0 , тази година основната новост в гамата PIKO TT (мащаб 1:120) е парният локомотив от серия 93. Първо, моделът ще бъде представен във версия от Era III, реализирана от Deutsche Reichsbahn, както като вариант без, така и с прототипичен звук. Многобройните други иновации в областта на TT включват вариант на E 50 на DB в Ера III и два варианта на BR S499.1, които се появиха миналата година, единият като версия на ČD Cargo, а другият като ZSSK през Ера VI. Като специален акцент, всички новодоставени модели PIKO TT сега имат заводски къс съединител TT, който позволява разстояния на прототипния модел.
В гамата PIKO N (мащаб 1:160) се появяват новите модели на електрическия локомотив TRAXX, от една страна във версия DB AG с два еднораменни пантографа и от друга във версия SBB с четири пантографа. Както обикновено, голямо значение беше отделено на дизайна, детайлите и автентичността на моделите. Към серията E 16 се присъединява вариант на DB в Ера III, а за приятелите на по-модерните локомотиви PIKO представя BR 101 на DB AG в Ера V, който взема предвид всички специални характеристики на прототипа, които са типични за формата и буквите.
Като допълнителна иновация в най-малкия размер на писта PIKO, IC количките ще бъдат добавени към гамата PIKO през следващата година. Тези автомобили, станали известни в БД със слогана "Всеки час, всеки клас", се появяват в първа и втора класа и като вагон-ресторант.
Дигиталните шофьори и начинаещите дигитални машини могат да очакват с нетърпение напълно нова версия на PIKO SmartControl wlan . Ръчният контролер на новия център има ясен цветен дисплей и е свързан безжично към центъра чрез WLAN. Нищо не пречи на свободното движение в системата.
Благодарение на доброто позициониране на PIKO в търговията на дребно, обширните и атрактивни иновации за различните пазари и размери на пистите и като се имат предвид трудните общи условия, които ще продължат и през 2023 г., се очаква умерено увеличение на продажбите от + 3% за 2023 г. в сравнение с 2022 г.
Очаква се експортната област да се развие малко по-силно от вътрешните продажби с планиран ръст от +8%.
Преглед на пълната гама железопътни модели PIKO за 2023 г. можете да намерите както в интернет на www.piko.de, така и в текущите каталози за 2023 г. Както обикновено, каталогът TT и N е наличен в специализираните магазини от началото на годината, както и директно от ПИКО. Тази година за първи път каталогът H0 и каталогът G са достъпни само в цифров вид и могат да бъдат изтеглени безплатно от онлайн магазина на PIKO. Вместо това има разширена брошура за нови продукти в печатна форма за всеки от двата габарита, в която всички нови продукти за 2023 г. са представени заедно. Те се предлагат безплатно от специализирани търговци и от PIKO.
Зонеберг, 12 януари 2023 г
управляващ директор
д-р Рене Ф. Уилфър
E-locomotive BR S499.02
Ново за 2023 г.
Както при оригинала, S499.02 също представлява по-нататъшно развитие на легендарната „Laminátka" в модела. И двете серии споделят превъзходното качество на модела.
Това става ясно в прецизното възпроизвеждане на корпуса на локомотива с ефектната вентилационна лента, чиято гравюра предава най-високата пластичност на модела. Прозорците на машинното отделение отгоре са монтирани идеално изравнени. Особеност е рамката на предния прозорец, която се побира от отделно поставени рамки в мащаб 1:87. В съответствие с това вентилационните системи до прозорците също са проектирани като отделни части. Освен външните качества, моделът е и технически убедителен. Сред осветителните функции, осветлението на шасито с филигранни стъкла на лампата е особено забележително.
При моделите, оборудвани фабрично с дигитален декодер, може да се включи и осветлението в кабините на водача, арматурните табла и машинното отделение.
Благодарение на интерфейса PluX22, аналоговата версия може да бъде оборудвана с декодер за нула време и след това има същите светлинни функции.
Вече е в продажба:(https://www.modellbahnshop-lippe.com/article_data/images/15/409824_c.jpg)
https://www.modellbahnshop-lippe.com/Elektrolokomotive/E-Lok/Piko-97400/de/modell_409824.html
:yes:
Поръча ли го вече? 8)
Иван
Плугове и буфери!
Много добре направен модел!
Ветроупорни стъкла, огледалца, пипнати чистачки (спрямо тези на ламинатката), оборудване на кабината, подобрена изработка на пантографите (спрямо ламинатката), оборудването на покрива - всичко е на много високо ниво за "ширпотреба" на Пико.
Ако има интерес мога да пусна снимки на моя екземпляр.
Иван
Благодаря Влади! Супер! Ама още чакаме обещания BR-78 в ТТ!!!Паце, ние 78-цата я чакаме, но от Tillig. Там си е така. Иначе PIKO си спазиха сроковете и си пуснаха BR93, както си бяха обявили.
През 2024 "денят на отворените врати" в PIKO ще е
на 22 юни(!!!). Като се има предвид инфлационното
повишение в цените (от ПИКО са най-скромни), на тази
"знаменателна" дата пред вратите им ще си е малка "война"!!!
:yahoo: :swoon: :wild:
:lol: :lol: :haha: :hi: