RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Общ форум | Chit-chat => Общи приказки, свързани с хобито | Chit-chat about the hobby => Темата е започната от: mitko359 в 11 Март 2010, 22:14:01
-
Искам да намеря още снимки на този легендарен локомотив.Аз намерих само една - http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage-34-223.html
-
(http://www.locopage.net/bdz071917blue.jpg)
-
супер е БЛАГОДАРЯ ама търся такава която да се вижда лока отстрани
-
Ако не е тайна с какво е "по-легендарен" от останалите "легендарни" седмици? По-голяма теглителна сила ли е имал, по-икономичен ли е бил, по-бърз ли що ли?
-
Ако не е тайна с какво е "по-легендарен" от останалите "легендарни" седмици? По-голяма теглителна сила ли е имал, по-икономичен ли е бил, по-бърз ли що ли?
Този локомотив е произведен в депо Горна Оряховица по случай 66г. ВОСР /които не знаят какво е ВОСР това е , Великата октомврийска социалистическа революция/ След премахване на юбилейните номера сега неговият номер е: 07 091
-
Този локомотив е произведен в депо Горна Оряховица по случай 66г. ВОСР /които не знаят какво е ВОСР това е , Великата октомврийска социалистическа революция/ След премахване на юбилейните номера сега неговият номер е: 07 091
Абсолютно точно! :good:
;D ;D ;D
-
История има ама снимки няма. :yes: Аз искам снимки :(
-
едно време съм чувал от машинистите, че са го наричали "Синия гълъб" :angel:
-
Наричат го "Чешката Людмила" :yes:
-
66 + 17 = 83 От 1983 г. какви снимки очакваш да ти намерим !?! Тия са преснимани от вестник или списание.
Тогава се снимаше с лента ORWO, която с годините червенее ли червенее, дет се вика - по-добре
черно-бяло да са я снимали!
-
Ето какви са сега снимките от онова време останали на същия носител.
Тая пак малко сме я барали с фотошоп, та да изкарахме малко зелено и
синьо, щото на оригиналния скан освен червено друго не се виждаше.
(http://picbg.net/u/24294/20464/373179.jpg)
-
Аз пак не схванах: какво и е легендарното на тая машина?
Някои са били щастливци, че са снимали с ORWO, щото си беше норма да се снима със СВЕМА(друго не съм успявал да намеря), на която цветовете сякаш бяха от друго измерение ;D. Най чудното е, че следните снимки са правени в България по време на втората световна война, най-вероятно с немска техника и материали
http://www.lostbulgaria.com/?p=1904
http://www.lostbulgaria.com/?p=264
http://www.lostbulgaria.com/?p=262
http://www.lostbulgaria.com/?p=261
http://www.lostbulgaria.com/?p=260
http://www.lostbulgaria.com/?p=259
http://www.lostbulgaria.com/?p=258
http://www.lostbulgaria.com/?p=257
http://www.lostbulgaria.com/?p=253
http://www.lostbulgaria.com/?p=220
http://www.lostbulgaria.com/?p=113
Разбира се с идването на "великата" съветска армия "пропадналата" фашистка(а защо не немска?) технология за цветно фото изчезва за доста дълъг период от време и българската фотография трайно възприема "напредничавите" съвтски черно-бели технологии в областта на фототехниката, които за 45г на практика почти не мръднаха.
-
CaLLlo - дали могат да се намерят още такива снимки - тази е страхотна. :good:
Иначе легендарното на машината е, че е сглобена от CSD T679.2001 и T679.2002 - които са закупени втора ръка от Чехословакия.
-
CaLLlo - дали могат да се намерят още такива снимки - тази е страхотна. :good:
Иначе легендарното на машината е, че е сглобена от CSD T679.2001 и T679.2002 - които са закупени втора ръка от Чехословакия.
Тая горе 43р е снимка на TANO, сканирана от pach, а дали ...... ми търсете де, все отнякъде ще изпадне нещо .... само с червени нюанси ... ;D
-
CaLLlo - дали могат да се намерят още такива снимки - тази е страхотна. :good:
Иначе легендарното на машината е, че е сглобена от CSD T679.2001 и T679.2002 - които са закупени втора ръка от Чехословакия.
Тая горе 43р е снимка на TANO, сканирана от pach, а дали ...... ми търсете де, все отнякъде ще изпадне нещо .... само с червени нюанси ... ;D
Имах впредвид за снимки от периода преди 2000 г. с подобно качество. Независимо дали на Р-ки или друг вид техника на БДЖ. А иначе - всичко каквото има в интернет е намерено.
-
Аз пак не схванах: какво и е легендарното на тая машина?
Някои са били щастливци, че са снимали с ORWO, щото си беше норма да се снима със СВЕМА(друго не съм успявал да намеря), на която цветовете сякаш бяха от друго измерение ;D. Най чудното е, че следните снимки са правени в България по време на втората световна война, най-вероятно с немска техника и материали
http://www.lostbulgaria.com/?p=1904
http://www.lostbulgaria.com/?p=264
http://www.lostbulgaria.com/?p=262
http://www.lostbulgaria.com/?p=261
http://www.lostbulgaria.com/?p=260
http://www.lostbulgaria.com/?p=259
http://www.lostbulgaria.com/?p=258
http://www.lostbulgaria.com/?p=257
http://www.lostbulgaria.com/?p=253
http://www.lostbulgaria.com/?p=220
http://www.lostbulgaria.com/?p=113
Разбира се с идването на "великата" съветска армия "пропадналата" фашистка(а защо не немска?) технология за цветно фото изчезва за доста дълъг период от време и българската фотография трайно възприема "напредничавите" съвтски черно-бели технологии в областта на фототехниката, които за 45г на практика почти не мръднаха.
Той Кракомобила ти е отговорил.
Аз само ще допълня - това май е вторият локомотив сглобен на територията на България!?!!
Първият е парният серия 48-04!!!
;D ;D ;D
Колкото до "напредничавата" съветска армия и "немско-фашистката" такава (това определение обезмисля доста неща) , но ако държиш си я наричай германска армия , не че защитавам която и да е от двете, но за цветната фотография не си прав.
Както и за филмите.
Снимах както със Свема, така и с ORWO!!!
Така също правех НЕ САМО черно/бели фотографии, ами и цветни , както и цветни диапозитиви!!!
И то изключително на основата на материали на ORWO.
Както ленти, така и хартия , и изключително химикалите за цветните си ги купувах пак на марката ORWO , и то забележи - в центъра на София , до старото американско посолство.
Виж фотоувеличителя заедно с цветната електронна глава , пък ми беше съветско (демек руско) производство, както сушилната печка и останалите предмети (до щипките) задължителни за една ЛЮБИТЕЛСКА фотолаборатория.
Подчертавам любителска , да не помислиш че това ми е било професия или постоянно занимание. Говоря за юношиските си години (пъпчив тийнейджър - по сегашен "жаргон").
Тоест в периода около 1975-1980 г.
Българската фотохартия на фабрика "Фохар" в Бояна по това време правеше само черно/бяла за масова употреба).Разбира се имах и доста "самоделни" приспособления, като червените осветителни лампи, електронни релета за време (за експонацията), кАдрови, рамки, алуминиеви корексдози (кутий за проявяването на филмите) и още някой дреболи.
Пък двата ми лентови фотоапарата по това време , бяха копия на немски и американски такива (лайка и кодак)!
Въобще българия беше на кръстопът не само в географско отношение...
;D ;D ;D
Така че , Любо хайде да не преувеличаваме нещата чак до там , щото не е точно така (едностранчиво) както го твърдиш ти тук.Да не забравяме ,че тук четат деца , които незнаят (и не е необходимо) какво е СССР и ГДР - две държави от социалистическият лагер, преминали в небитието, но оставили както горчиви , така и сладки спомени за себе си.(рускините и немкините... :blush2: по морето - и все русички със сини очички, "чисти" ариики, докато не проговореха на съответният език :haha: :haha: :haha:)
:hi: :hi: :hi:
Та така... пак ме предизвикахте да оспамя тема.
;D ;D ;D
ПП.Сашо , условието за сканирането бе , да не пипам нищо по снимките, за да са автентични, а на теб като не ти е харесало...ето, поиграл си си със фотошопа и ...така се чудим после за някой цветове по RAL :lol: :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
(шегичка, щото и скана би ни пратил в RAL за зелен хайвер)
-
http://www.lostbulgaria.com/?p=245
Е това е кадър :hi:
-
Имах впредвид за снимки от периода преди 2000 г. с подобно качество. Независимо дали на Р-ки или друг вид техника на БДЖ. А иначе - всичко каквото има в интернет е намерено.
Макар и млад , дори за младостат си се изказваш КРАЙНО неподготвено - нищо още не си намерил... :on_the_quiet: :on_the_quiet: ;D ;D ;D
Дори само за това че сайта"изгубена България" почти ежедневно качва нови снимки от всичките времена до 2000 г.!!!!
-
О - намерил съм и още как. :yes:
-
О - намерил съм и още как. :yes:
Ти имаш страхотно самочувствие , но ...няма да те свалям на земята , ако ти покажа няколко снимчици в мрежата, за които съм сигурен че не си ги намерил.
Като пораснеш (не те засягам надявам се) ще схванеш че...всъщност нищо не е сигурно и нищо не знаеш...и сега и тогава!
;D ;D ;D :dirol:
-
Мини на ЛС за да не спамиме за Альошата - и да видиме какво ще ми покажеш. :music:
-
Мини на ЛС за да не спамиме за Альошата - и да видиме какво ще ми покажеш. :music:
Тц... :beee:
:dance1: ;D :hi: :angel:
-
Мини на ЛС за да не спамиме за Альошата - и да видиме какво ще ми покажеш. :music:
Тц... :beee:
:dance1: ;D :hi: :angel:
Хаха - ми добре, аз не мисля, че има с какво да ме изненадаш. :drinks:
-
Хаха - ми добре, аз не мисля, че има с какво да ме изненадаш. :drinks:
Именно...помисли си пак :spiteful:
:drinks: :drinks: :drinks:
-
Това е един безмислен спор - можеме и двамата да си говориме едно и също до припадък. Най-лесно е да започнеме с доказателствата. Аз няма как да ти докажа, че не можеш да ме изненадаш - защото ще е малко трудно да ти покажа, че съм изровил всички архивни снимки на тема БДЖ (в частност подвижен състав) от интернет - тъй като това е доста голямо количество. Ти явно можеш да ми докажеш, че ще ме изненадаш с архивни кадри на тема БДЖ от интернет - ами направи го тогава. Иначе само си чешеме езиците. Аз спирам до тук. :give_rose:
-
Ако имате нещо да си казвате, направете го на лични, иначе цялата тема ще замине в кошчето!
-
Тя темата.. си е за коша!
Пламене, разгледай снимките от Загубената България и ще видиш кога след 9-ти се появяват отново цветни снимки. Мисля че това е показателно. Ти говориш за доста по-късен период. София през соца нямаше нищо общо с глухата провинция в която беше превърнат Пловдив примерно :yes:. Нали "градо" беше показна витрина на комунизъма все пак, а ние тука доматите ги праскахме с колците ;).
-
Да, дайте да изхвърлим всички съветски (руски) локомотиви тогава!!!
Или най-добре , да ги продадем на германците (нали загубиха навремето - ще ги карат до отказ), пък ние тук ще се надяваме на най-новият "голям" брат -американците да ни внесат нови машини....
А дотогава ...няма да си карами и останалите влакове , щото доста от линиите са проектирани по соца - а това е лошо .
Хвърляме всичко на боклука, което не сме унищожили или откраднали и...последния да угаси лампата.
Всъщност "Альошата" къде е сега?
Питам за локомотива , не за камъка...
-
...щото доста от линиите са проектирани по соца ....
А това пък не е много вярно.
-
Аз само ще допълня - това май е вторият локомотив сглобен на територията на България!?!!
Първият е парният серия 48-04!!!
Не!
48.04 е първият от три парни локомотива (48.04 - 48.06), изцяло произведени (не само сглобени) в България.
А преди 07-1917 има и други сглобени от разни остатъци локомотиви, някои от които се движат и сега.
Ако не се лъжа тези двата Т679 са били и единствените локомотиви от този вид в Чехия.
А Альошата си работи в Горна Оряховица, обаче сега е 07 091.
-
Да единствените са били - :im_so_happy:
-
(http://www.foto.bg/data/3731/medium/07_1917_0.jpg)
-
Късно снощи завърших боядисването. Не е професионално с аерограф, но и с четката се получи задоволителен резултат. Снимки ще кача довечера