RailwayPassion.com - Форум за железопътен моделизъм
Главен форум | Main forum => Железопътен моделизъм | Railway modelling => Темата е започната от: pach в 28 Декември 2007, 09:30:00
-
Ровейки се днес из мрежата , поподнах на неизвестна (поне за мен) фирма ?
Много богата и добре структурирана , а пък ръководствата в PDF-формат са си направо идеални в помощ на моделиста , независимо , че се отнасят за продукти на фирмата ... идеи , схеми и т.н.включително и леки чертежи на основни положения ...
Ако искате разгледайте този адрес:
http://www.viessmann-modell.com/
и ми кажете мнението си и въобще всичко което знаете - ще съм ви благодарен!
-
Качество което си струва цената. Голяма част от нещата се произвеждат в Унгария а не в Китай. Имам няколко техни крилни семафора. Просто уникати. Всички метални детайли са от ецвана месингова ламарина с дебелина 0,1-0,2мм, и е ужасно филигранно. Същото е и с материалите за направа на контактна мрежа.
-
Благодаря!!! Поразходих се , жалко че асортимента им не е огромен,дадоха ми някой страхотни идей!!!(по скоро електроника и "аксесуари") но пък любовната двойка в леглото , при това раздвижена - направо ме разби от смях!!! ;D ;D ;D
-
Поръчах общо 6 комплекта семафори баузац на тази фирма заедно със задвижващите механизми. Единият от механизмите го повредих още при сглобяването. Останалите ги монтирах на макета работещи. Много скоро обаче, още един механизъм отказа да действа!
Преди няколко дни открих magazin в Норвегия, в който се продават продукти на Мерклин, Трих, Фоллмер, Кибри и на Висман! Това, което беше безкрайно интересно за мен, е че в магазина имаше фабрична диорама на Висман, на която са монтирани около един метър релси с контактна мрежа, ж.p. прелез, няколко вида лампи, светофори и семафори. Всичко това е свързано с бутони и ключета и клиента може да види на живо как действат продуктите на тази фирма. Но най-изненадващо установих, че един от семафорите не си движи крилата, само свети (същият дефект, както при мен)! Излиза, че задвижващите механизми на Висман често излизат от строя!
Моля някой, който ползва такива продукти, или има наблюдения да сподели мнението си!
-
Лично мнение: Не мисля, че маджарите работят по-качествено от китайците... Мърлячи са си... :wild:
-
Почти всички сфетофори на макета ми са на viessmann ,както и лампите.Никакъв дефект не съм забелязал досега!Аз съм много доволен от тях.
-
Почти всички сфетофори на макета ми са на viessmann ,както и лампите.Никакъв дефект не съм забелязал досега!Аз съм много доволен от тях.
Мунчо, питам за семафори, те имат механизъм, който движи крилата нагоре и надолу. Именно при този механизъм наблюдавам дефекти. Лампите и светофорите имат само светодиоди или крушки, и там няма как да покажат тези дефекти.
Разбира се, може да се приспособят и някакви алтернативни механизми, например тези за стрелки. Но основното предимство на оригиналните висмански машинки е, че имат нещо като амортисьор, и движат крилата много бавно и плавно.
(http://www.picbg.net/u/52907/41798/501451.jpg)
-
Да,аз за семафори -нищо не казвам ,защото нямам :agree:
-
Тези механизми най-вероятно работят с два соленоида един до друг и котва, която се движи ту към единия, ту към другия. Нищо по различно от механизмите за стрелки. Едва ли са изгорели намотките на бобинките. Твърде е вероятно поради "затормозеното" движение на котвата да не се задействат както трябва крайните изключватели и включватели, защото не може да "чукне" добре в крайно положение. Личното ми мнение е, че подобни семафори е по-добре да се придвижват със серво машинки от тези които се използват за авио, авто, и корабомоделизъм. Там може да се оредели както точния ход, така и скоростта на движение на крилата. За повече инфо да каже Марин-оптрона. Във ВТУ то, той и Венци разучаваха управлението на такова серво.
-
Вайсмансиките задвижки, са не просто два соленоида. Вътре има както превключващи контакти, така и демпфер, чрез регулировката на който, може да се направи така, че крилата да се превключват със желаната скорост. Това устройство съм го разглобявал и мога да кажа, че е доста сложно като конструкция и технология за изработка. Ефекта е чудесен, но вероятно усложнената механика, води и до странични ефекти.
Аз със моите 3 задвижки нямам проблеми.
-
Щото гледам, че се пишат коментари (наизуст) относно качеството на въпросната фирма...
Та въпросната фирма продава от години чрез конрад и прави едни от най добрите улични лампи също.
Фирмата е институция в производството на семафори и светофори.
Аз имам само отлични впечатления от нея.
Пламене, за това, че не знаеш за тях има само една причина...
Малко четеш :yes:
Чети, интересувай се :)
Бтв, те имат перфектна DR-ска сигнализация в ТТ (китове), която е на много прилични пари
-
Щото гледам, че се пишат коментари (наизуст) относно качеството на въпросната фирма...
Та въпросната фирма продава от години чрез конрад и прави едни от най добрите улични лампи също.
Фирмата е институция в производството на семафори и светофори.
Аз имам само отлични впечатления от нея.
Пламене, за това, че не знаеш за тях има само една причина...
Малко четеш :yes:
Чети, интересувай се :)
Бтв, те имат перфектна DR-ска сигнализация в ТТ (китове), която е на много прилични пари
То тука се вижда :scratch_ones_head: кой всъщност не чете (внимателно)! :haha:
Темата е от далечната 2007 година! Дето се казва още едва проходил форума...
:lol: :lol: :lol: :hi:
-
Въпроса може и да е малко тъп, но да попитам каква е разликата между този:
http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p656_Semaphore-Home-Singnal-H0-with-two-coupeld-arms.html#top (http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p656_Semaphore-Home-Singnal-H0-with-two-coupeld-arms.html#top)
и този семафор:
http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p657_Semaphore-Home-Signal-H0-with-two-uncoupled-arms.html#top (http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p657_Semaphore-Home-Signal-H0-with-two-uncoupled-arms.html#top)
-
Въпроса може и да е малко тъп, но да попитам каква е разликата между този:
http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p656_Semaphore-Home-Singnal-H0-with-two-coupeld-arms.html#top (http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p656_Semaphore-Home-Singnal-H0-with-two-coupeld-arms.html#top)
и този семафор:
http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p657_Semaphore-Home-Signal-H0-with-two-uncoupled-arms.html#top (http://www.viessmann-modell.com/shop/product_info.php?info=p657_Semaphore-Home-Signal-H0-with-two-uncoupled-arms.html#top)
4501 е семафор с две свързани крила, които се движат синхронно с един актуатор, докато 4502 е с отделно задвижване на всяко крило, което дава възможност за изобразяване на различни сигнали, което е невъзможно с предния модел. Втория семафор обаче е доста усложнен за задвижване и на практика още не съм правил такова чудо. Във всеки случай, втория е най-близо до действителността!
-
Мерси Любо, имах подозрения, че е така, но това означава, че на първия (4501) само името му е "двукрилен", някак измислена ми се виждаше тая работа, та затова реших да питам. Излиза, че с него разрешено движение, може да се сигнализира само с намалена скорост (в отклонение).
-
Има ситуации, в които не е възможно движение по права и е безсмислено двете крила да са отделно задвижени - например изходен сигнал от отклонителен коловоз.
-
Мдам прав си.