-
(http://picbg.net/u/24294/25029/279831.jpg)
Коя фирма произвежда, или е произвеждала тоя локомотив?
И понеже някои знаят отговора, то въпросът не се отнася до тях, да се напънат и да мълчат!
Не е интересно да знаеш и просто да кажеш, интересното е да не знаеш и да познаеш!
-
Детайлничък е за Марклин, но ми се струва, че има плаз за 3-та релса между задната и третата колооси. ::)
-
Кой го е произвел първоначално или кой го е допроизвел, щот по номера излиза, че най-вероятно е Piko. И като сравнявам, май някога наистина е бил Piko тоя лок, ама някога.
-
Васко, Яско все е готско ;D :drinks:
-
(http://picbg.net/u/24294/22952/256604.gif) (http://picbg.net/u/24294/22952/256610.gif) (http://picbg.net/u/24294/22952/256587.gif) :fie: :nono: (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/happyyes.gif) (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/sadno.gif) (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-cool14.gif) (http://picbg.net/u/24294/22952/256579.gif) (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/bleh.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif)
-
:on_the_quiet: хихих хи .... преди 2 години като го видях и аз се чудех ...
-
... щот по номера излиза, че най-вероятно е Piko. И като сравнявам, май някога наистина е бил Piko тоя лок, ама някога.
Браво, Шерлок, желязна логика и неоспорим факт :good:, ако знаех че така ще стане, щях да залича номерата.
Довечера ще пусна ревю на модела.
Поздрав: http://www.youtube.com/watch?v=S-WPfYh6Ryo (http://www.youtube.com/watch?v=S-WPfYh6Ryo)
-
Продължението: клик хиър (http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,1164.msg20463.html#msg20463)!
-
Нова задачка-закачка
... нарочно не отварям нова тема - и в тая се чувствам добре ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Въпрос:
1. Кой е тоя локомотив, или поне коя серия е?
2. Каква е горната емблема отстрани на кабината?
3. Кога горе-долу е снимано?
4. Къде е снимано?
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1411261757y.jpg)
Закачил съм го долу изрязан и изсветлен:
-
:) Отговор на въпрос 3 и 4. Сниманое в Столцата на 22.08.1982 г. Толкова от мен! :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
-
:) Отговор на въпрос 3 и 4. Сниманое в Столцата на 22.08.1982 г. Толкова от мен! :pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
Тогава е отпечатан вестника бре!!
Всъщност може е да е 12 часа по-рано , защото тези ги печатаха след 18 часа на предишният ден , към 24 часа вече тръгваха към страната , и на сутринта ги продаваха...
Съдейки по къщита отзад , може би в района на Подуене разпределителна (ако е в София) , за останалото ще се чудя още :read: :read: :read:
трябва и снимката да огледам (не че аз съм спеца , дето ще познае машината... :blush2:)
-
Ама мнооооого ми е гот , като излезна от снимката , да се окаже че и от форума ме няма!!! :diablo: :diablo: :diablo: :diablo: :diablo:
:pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
-
Ми що се самоизхвърляш бе, Пламене? При мене такъв проблем няма, даже напротив - като влеза веднъж в тоя форум и няма излизане! Щото ми е интересно.
Сашо, то е ясно, че тая снимка не е от вестника - просто немаше такова качество тогава. Даже и като почнаха да го въртят на офсета на 7-и километър. Всъщност това не е толкова важно - може отдолу оригиналната снимка да е същата, но с по-лошо качество. Не това ме интересува, а друго. Защо ми се струва, че табелата на кабината отстрани е като релклама на "Мартини"? Поне на мене тая форма на това ми прилича!
-
[Тогава е отпечатан вестника бре!!
Цитираният вестник е издаден една година по -късно, от указаната от мен дата!!! ;D
-
Сашо малко ви будалка тука, ама айде няма да го издавам :angel:
-
Това че говоря за фона (вестника) не значи че не обсъждам снимката - тоест с какво ни будалка?
-
Махнал е малко чинийте отзад и е станал като от 62 г. кадъра :yes:
-
Махнал е малко чинийте отзад и е станал като от 62 г. кадъра :yes:
Сетих сеееее....и са я снимали доста ...ама не е в София!!!
Чакай пак Сашо де не се обиди - минавам на лична!!!
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
-
Мда, има вече един познал, но да ги видим другуте ...
-
:) снимката е колаж, следователно не е стара ... в BG няма петолъчки на влаковете отпреде ...
менте ...
-
Бе то , по петолъчките отпред , Зазо май е най-просветен - но със сигурност сме имали и такива...! :yes:
-
Бе с тая петолъчка отпред нашта нула много чешки вид има, а табелата над номера на будката не е ли нещо от сорта на "Kомсомолска бригада", "Бригада първенец" или нещо от сорта.
-
Снимката си е чист колаж. Наскоро снимаха филм с 01.23 по линията Чукурово-Вакарел и машината, доволно състарена и преобразена като цяло, теглеща стари товарни вагони взе дейно участие в продукцията. Туй е!
-
Ееееее , сори Сашо , ама тоя път Владо не се сети да ти пише на лична и ти скапа загадката!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Впрочем колаж не е ли вид монтиране и сглобяване на няколко различни снимки - а тази снимка си е снимана на живо , само е очистена от някой съвременни предмети???
-
... Впрочем колаж не е ли вид монтиране и сглобяване на няколко различни снимки - а тази снимка си е снимана на живо , само е очистена от някой съвременни предмети???
Точно така, снимката не е правена нищо, само е сложена въху вестника, но така е сложена, че личи в 2 отношения:
1. Илиян съвсем рано обърна внимание точно на офсетовия печат и това е едното, което трябваше да се забележи веднага;
2. Второто са цветовете - ако снимката беще от вестника тя нямаше да е черно-бяла, а черно-жълта като вестника с текстовете.
Ето къде е закачена - авторът е Цецо(Can) и ако някой ви будалка, е той:
http://photo-forum.net/index.php?APP_ACTION=GALLERY_IMAGE&IMAGE_ID=1089237&CATEGORY_ID=42
Очаквах доста повече хора да познаят веднага 01.23, щото ако него не познаят, кой друг тогава!?!
А и позналите, не ги броя много познали, понеже знаят за събитието, а локомотива май не ...
-
Съдейки по къщита отзад , може би в района на Подуене разпределителна (ако е в София) , за останалото ще се чудя още :read: :read: :read:
трябва и снимката да огледам (не че аз съм спеца , дето ще познае машината... :blush2:)
Не съм твърдял нещо по - различно...
А все пак мястото на снимката не уцелих ли ?
То от там се замислих , какво ще прави там тоз локомотив с перила ( ;)) и се сетих за разказите на очевидеец за тези снимки (на филма де)!
Всъщност Владо ти назовава (то и аз на лична) и локомотива , що да не сме познали...
:pleasantry: :pleasantry: :pleasantry:
-
Сорри, забравих да кажа, че първият познал е Пламен:
(Без заглавие)
« Изпратени до: CaLLlo -: 24 Април 2009, 13:27:42 » Цитат Отговор Премахни
--------------------------------------------------------------------------------
Здрасти!
За малко пак да ти изгоря загадката!!!
1. Кой е тоя локомотив, или поне коя серия е? трябва да е 01.23
2. Каква е горната емблема отстрани на кабината? откъде да знам на Гулаг как са изглеждали съветските емблеми
3. Кога горе-долу е снимано? - тия дни , може би във сряда но най-рано миналият четвъртък...
4. Къде е снимано?- доколкото знам в райна на вакарел са снимките , но пък там май няма толкоз наблизо къщи , така че може би на път (или на връщане от там).
...какво познах и какво обърках?
Поздрави!!!
Точки 2 и 4 и аз не ги знам, чакам авторът да си признае лично и ше ви светна моменталически.
-
Ето ви я и шаренка, вижте и коментарите от линка!:
(http://www.railwaymodeling.com/gallery/albums/userpics/10068/01-2.jpg)
http://www.railwaymodeling.com/gallery/displayimage.php?album=lastupby&cat=0&pos=5&uid=68
-
М 1 : ?? (http://picbg.net/u/24294/22952/256622.gif)
(http://picbg.net/u/24294/16213/335853.jpg)
(http://kolobok.us/smiles/light_skin/training1.gif) (http://picbg.net/u/24294/16213/335854.jpg) (http://picbg.net/u/24294/22952/256623.gif) (http://picbg.net/u/24294/22952/258015.gif)
-
:) М 1:120 Tillig ...
-
Неее бе, Иво! Това е май в секстантския мащаб. :blink: Ама не е във вярната епоха, нали Марио?
-
Под едната главичка (или както немците казват "идиотикон") има жокер!
-
Значи Иво е прав в тоя случай??? Или има още някаква уловка?
-
Наистина прили4а на ТТ
-
н-ка с фотоец :swoon:
-
Неее бе, Иво! Това е май в секстантския мащаб. :blink: Ама не е във вярната епоха, нали Марио?
Жоро, братко, само ние старците сме във вярната епоха :angel:/не говоря за мераците ни :spiteful:/. За жалост мащабът също е сбъркан цели два пъти - веднъж не е в N :angry: и втори път - той не е в Spur 1 :nono: А ма представяш ли си!?!?! :no:
-
BR 50 ... HO ...Васко???
-
В ТТ 50-ката (струва ми се че е тя) е със "лети" джанти на свободната колоос...(поне на Тилиг).
Значи не е в ТТ.
Но всяко правило си има изключения...все пак локомотива е допълнително пипнат...
-
1. Първо място и златен медал: - "Сектор H0" - ivo, Сaprycorn (http://picbg.net/u/24294/22952/256610.gif)
2. Второ място и сребърен медал: - "Сектор N" - mgirginov (http://picbg.net/u/24294/22952/256604.gif)
3. ............................................ "Сектор ТТ" ................... (http://picbg.net/u/24294/22952/258026.gif)
и това е жалко, щото мащабът наистина е TT, а фирмата Tillig (http://picbg.net/u/24294/22952/256583.gif),
като има вече няколко варианта - със спици и с плътно предно колело.
Да, наистина сниманият модел е ъпгрейднат и от BR 50 3624 на Tillig и цена около 200 €,
(http://www.bahnbilder.burkhkoe.de/TT-BILDER/TT-750_50%203540_1.jpg)
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1411257437k.jpg)
става BR 50 0052 и модел на Modellbahnmanufaktur Crottendorf (MMC)
http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/ и цена около 600 €
(http://www.modellbau-wiki.de/w/images/0/01/50_0052-6_MMC125001.jpg)
ТТ-то на Tillig все още лесно се разпознава по леко дебелите крила и
странични площадки около котела и кабината, както и по специфичните
отвори за осите на сцепните колооси:
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/arx1411257699j.jpg)
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1411257890s.jpg)
Другата закачка тук е фотографът - това е Jens Braun, TT-Fan от Дюселдорф и той Ви е много по-близък отколкото предполагате - освен всички снимки горе(без първата в поста), негови са и снимките на сайта http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/ , както и много други добре познати Ви снимки от списания, каталози и сайтове. Ъпгрейдването на моделa горе не е ясно дали е негово дело - негови са поне снимките, но със сигурност негово дело е ъпгрейдването тeзи мерклински 55-ци за клиенти на фирма MMC, както и снимките:
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1411258096a.jpg)
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1411258254k.jpg)
Единственото което не правел е пръскане на моделите! Е, не от всеки става Васкопф!!
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1411258507s.jpg)
Както обикновенно в такива случаи и Jens Braun не е професионален фотограф, снима с Nikon D80 и твърд обектв SIGMA 50mm f/2.8 Macro EX DG.
Ето още няколко перфектни негови снимки, за да видите за какво става дума:
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/cqs1411258891c.jpg)
(http://picbg.net/u/24294/16213/337639.jpg)
(http://picbg.net/u/24294/16213/337640.jpg)
-
Честито на печелившите! :good:
На останалите предлагам да удавим мъката в две мастики и три бири, а Зазе :girl_drink:
-
Честито на печелившите! :good:
На останалите предлагам да удавим мъката в две мастики и три бири, а Зазе :girl_drink:
пълна подкрепа като хобито закъса - пещерката пичели :drinks:
-
Смехувате се вие драги ми смехурковци и загадки разчепквате, но аз смело мога да заявя, че "рецептата" работи безотказно. Сам се превръщаш в загадка след изпълнението й. :wacko: :lol: :on_the_quiet:
-
Лелееееее,Зазик Шашликдзе тъкмо поправим дисциплината , вземе някой като теб и обърка рецептата!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Както виждам макар и в ТТ , има локомотиви, западни моделисти и фотографи които уважават този мащаб! Някой са се ориентирали в правилната посока ------>
"ТТ - идеалният мащаб!"
-
Гледам, отскоро хубавите големи снимки на Jens Braun на сайта http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/ са ги спрели, но някой ден ще им уврат главите щото ще разберат, че всъщност "снимката продава модела", та си мисля че скоро ще ги пуснат отново, а дотогава ето ви друг линк с неговите снимки от същия сайт:
http://www.modellbahnwelt24.de/index.php?seite=2&k=104&JTLSHOP2=e06201d5ae3d1893226889b0b5c01401
:good:
-
Сорри, забравих да кажа, че първият познал е Пламен:
(Без заглавие)
« Изпратени до: CaLLlo -: 24 Април 2009, 13:27:42 » Цитат Отговор Премахни
--------------------------------------------------------------------------------
Здрасти!
За малко пак да ти изгоря загадката!!!
1. Кой е тоя локомотив, или поне коя серия е? трябва да е 01.23
2. Каква е горната емблема отстрани на кабината? откъде да знам на Гулаг как са изглеждали съветските емблеми
3. Кога горе-долу е снимано? - тия дни , може би във сряда но най-рано миналият четвъртък...
4. Къде е снимано?- доколкото знам в райна на вакарел са снимките , но пък там май няма толкоз наблизо къщи , така че може би на път (или на връщане от там).
...какво познах и какво обърках?
Поздрави!!!
Точки 2 и 4 и аз не ги знам, чакам авторът да си признае лично и ше ви светна моменталически.
Връщам малко назад темата. Снимката е правена на входния на гара Вакарел страна Чукурово.
-
Лeндербан ? :scratch_ones_head:
(http://picbg.net/u/24294/28703/374872.jpg)
-
Прилича на 92.20 от Бавария или Пфалц?
-
Да не се излагам излишно, ама си мисля, че релсите и фона я правят лесна тая загадка. Аз залагам на DB.
-
Лендербаните са само първа епоха, това са кралствата, херцогствата, графствата и т.н. от коите е съставена Германската империя - 1871-1918 г. - Прусия, Бавария, Саксония, Баден, Вюртенберг, Олденбург, Мекленбург, Пфалц, Елзас и Лотарингия и още няколко градове-държави - общо 25.
-
92.2049 DRG, а Ландербан R 4/4 Бавария
-
:good: Наизуст си ги научил, само не каза Weinert и артикулен номер! ;D
(http://picbg.net/u/24294/16213/374871.jpg)
-
еееееех мераци за влаци :drinks:
-
Всички познаха, вкл. и Зазо на лична, ЧРД!
Загадката не беше трудна, по-скоро опознавателна.
В Бавария има само две серии R локомотиви - единият го имаме на централна гара - 47.05, а тоя е другият.
Закачката тук беше, че типичният BR 92.20 е с един елипсовиден дом:
(http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/files/dsc_8771.jpg)
а тоя горе, като по-новата модификация на локомотива - с два кръгли "двудомен" вариант; по-големи баки; нова кабина и др.
Има и някои други конструктивни разлики и те се виждат на снимките, моного си падам по металния яко занитен шкаф отстрани! ;D
-
... Другата закачка тук е фотографът - това е Jens Braun, TT-Fan от Дюселдорф и той Ви е много по-близък отколкото предполагате - освен всички снимки горе(без първата в поста), негови са и снимките на сайта http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/ , както и много други добре познати Ви снимки от списания, каталози и сайтове. ...
Да не забравя да спомена, че последната снимка е именно негова!
За онези които все още не са разбрали, сайтът вече работи и е напълнен с още по-хубави и още по-големи негови снимки. Купили са му апарат NIKON D3, а това е върховният модел на тая фирма и резултатите не закъсняха.
(http://www.modellbahnmanufaktur-crottendorf.de/files/dsc_8808.jpg)
Освен тоя сайт най-после е тръгнал и личният сайт на Jens Braun - "Саксонската гордост":
http://www.sachsenstolz.de/
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/cqs1411257044d.jpg)
Поздрав и за Яско! :good:
-
.... увъртоленият начин да ни кажеш че сайта вече работи!!! :suicide_fool: :suicide:
-
... ... ... 81 1001 ... ... ... Krauss-Maffei ... ... ...
(http://picbg.net/u/24294/28703/596685.jpg)
Вас ист дас !?!?!?! (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif) (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-cool14.gif)
-
То го пише - 81 1001.
Иначе е музеен експонат на
Historische Eisenbahn Frankfurt
(тия май имаха и един крокодил в музея - 6/8 III)
Локомотивът в този си вид е обслужвал пристанището през 50-те години.
-
Вас ист дас !?!?!?!
дас ист Лампа без гас !
-
... ... ... 81 1001 ... ... ... Krauss-Maffei ... ... ...
До тук стана ясно че е произведен от Krauss-Maffei с номер 36 през 1949 година. Но не разбрах защо и как е построен. Дали са ползвани останки от някоя от първите 10 машини? Или е правен с части от провалената втора поръчка през 1940? Само един ли е или има и други 81.1ххх?
-
Някой има ли информация за това?
(http://media.snimka.bg/9792/025839005-big.jpg?r=0)
-
Някой има ли информация за това?
(http://media.snimka.bg/9792/025839005-big.jpg?r=0)
Да не би Тонката да е започнал да отлива и останалите превозни средства? :spiteful:
-
Една бърза гатанка. Коя серия е този локомотив?
(http://www.picbg.net/u/52907/43800/610531.jpg)
-
BR 72°
pr T 52
Höchstgeschwindigkeit 75 km/h
Kolbenhub 600 mm
Kesselüberdruck 12 bar
Lokreibungslast 32,90 t
Leistung indiziert -- PSi Lokdienstlast 56,40 t
Bauart 2'B n2
Wasservorrat 7 m3
Kohlevorrat 1,50 t
1. Baujahr 1899
-
BR 72°
pr T 52
Höchstgeschwindigkeit 75 km/h
Kolbenhub 600 mm
Kesselüberdruck 12 bar
Lokreibungslast 32,90 t
Leistung indiziert -- PSi Lokdienstlast 56,40 t
Bauart 2'B n2
Wasservorrat 7 m3
Kohlevorrat 1,50 t
1. Baujahr 1899
:clapping:
-
Ех, Яско...я цветя и бонбони не пием... :drinks:
-
:hi: перфектно е станало :hi:
-
Не си сложил табелките! Как да познаем?
-
Я набързо още една питанка!
Кой е снимал тук? Кой е фотографът, снимателят, фотаджията, ... ?
(http://www.picbg.net/u/52907/43800/610532.jpg)
(http://www.picbg.net/u/52907/43800/610531.jpg)
Имате 3 опита!
-
Не си сложил табелките! Как да познаем?
Нали за това е загадка :)
Навремето покойният вече Данчо-Финта ме учеше как да разпознавам парните локомотиви без да гледам табелите. Например "този парен дом" го има САМО на "еди коя си серия" и на никоя друга, или "онези крила" могат да се видят само на тази и на онази серия локомотиви и на никоя друга.
В този случай загадката е сравнително лесна- колоосната формула 2'В от тендерните локомотиви се среща само при 72 серия (Т5.2 в Пруските железници)
-
;)
-
Една бърза гатанка. Коя серия е този локомотив?
(http://www.picbg.net/u/52907/43800/610531.jpg)
Това е пруски Т5.2, но леко преправен - 2 броя 72 001 и 72 002, Eutin-Lübecker Eisenbahn, провинция Schleswig-Holstein (на границата с Дания).
По точно казано нов канонаджия (естествено под твое давление) :)
Да се казват лоши неща за канон и никон пред канонаджии и никонаджии е все едно в къщата на обесения да се говори за въже :sarcastic:
Не съм фен на споровете тип Левски-ЦСКА,
не съм фен и на никоя марка,
не съм женен за никой модел - не съм ги произвел аз
за да ги защитавам като за последно и до гроб.
Аз съм обикновен потребител на готова стока,
купил съм нещо и ако не ми харесва го сменявам с друга.
Но ако фирма или модел ме прецакат - ще разкажа на всички
под път и над път - нека тогава някой ми дойде и да ми хвали същата стока ...
Сашо, бъзикам се, не го вземай навътре, просто се сетих как един никонаджия ми обясняваше разликата между моето фото и никон д60
(и двата с един и същи сензор), все едно сравнявахме сапунерка и професионален фул фрейм.
От тогава съм спрял да водя спорове с такива хора :)
-
Много ми беше интересна снимката на 81 1001 . Според мен това е бивш индустриален локомотив,които по една или друга причина е откупен от DB.
-
BR 81 009
-
То го пише - 81 1001.
Иначе е музеен експонат на
Historische Eisenbahn Frankfurt
(тия май имаха и един крокодил в музея - 6/8 III)
Локомотивът в този си вид е обслужвал пристанището през 50-те години.
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1411264594t.jpg)
То го пише, само дето "такова животно НЕМА", поне не е имало в държавните железници
за да е истинска серия, винаги е бил по различни частни железници:
Saargruben AG, Kokerei Reden
Saargruben AG, Salzbach
Öst. Alpine Montangesellschaft
Graz Köflacher Eisenbahn
Steyrer Stahl, Aumühle
Hafen Frankfurt
Bergwerksgesellschaft Hibernia AG, Gladbeck
има 2 варианта
D 16 - за суха наситена пара
D 16 H - за прегрята пара
81 1001 e бившият Lok 36 Saargruben AG, Kokerei Reden
и е купен от Historische Eisenbahn Frankfurt/M (HEF) през 1993,
които са му дали тая измислена серия BR 81.10.
Тук е всичката история на тия локомотиви, не на измислената серия:
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4008654 (http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,4008654)
Може да не се отвори статията от първия път, за т'ва - давайте рефреш!!!
Цъ, не става с рефреш, а по следния начин:
Нтискате веднъж линка и без да затваряте отворилия се прозорец, натискате линка втори път и ... бингооо ...
-
Серия, модел, железница, Лендербан, държава, страна, континент !???!
каквото и да е ...
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1329462997d.jpg)
на мен много ми прилича на баварка, ама ...
(http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif) (http://picbg.net/u/24294/22952/256622.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif)
-
Не виждам нищо "загадъчно" в това...просто едно от попълненията на новия софийски превозвач...пък и то си го пише с ееей такива букви :yes:
-
Тоя надпис аз го шибнах, че като махнах номера и ми стоеше много голо някак, подозрително голо (http://picbg.net/u/24294/22952/256591.gif)
-
Серия, модел, железница, Лендербан, държава, страна, континент !???!
каквото и да е ...
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/viu1329462997d.jpg)
на мен много ми прилича на баварка, ама ...
(http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif) (http://picbg.net/u/24294/22952/256622.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif)
Това ми прилича и е баварка I BB II или в DRG 73 375
-
Това ми прилича и е баварка I BB II или в DRG 73 375
Аз що не намирам нито bay I BB II, нито DRG 73 375 (http://picbg.net/u/24294/22952/256572.gif) (http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/what.gif) ...
-
Номерът наистина е 73 375, но историята на модела е като на BR 53 0001. Само дето последният е стигнал поне до чертожната дъска. А тази "баварка" си е чист "фентъзи"-модел. Била е поръчка на клиент, после попада в Ebay и започва да всява смут дори у другарите немци. Та в техните форуми са задавали същия въпрос, докато не излиза истината наяве.
Мащабът е 0, цената около 2500 пари.
Като се загледах, много малко вероятно е този модел да се впише в някаква крива, с тая твърда рама... :scratch_ones_head: даже не е малетка...
-
Е как напред-назад! :dance1: :dance1: :dance1:
-
Това е отговор, Евала!! :buba:
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1329493447k.jpg)
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/opt1329493495y.jpg)
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1329493538w.jpg)
-
Има и подобни реални машини,система Дуплекс на компанията Пенсилвания в САЩ.Но действително са имали проблеми с висването на някои криви.
-
Нова загадка, Саше прощавай, че в твойта тема :blush2:
Кой е локомотивът?
(http://media.snimka.bg/s1/0130/026504458-big.jpg?r=0)
-
Eх, Жоро, много ги обичам тези загадки :)
За серията съм почти сигурен че е 44, но номера на локомотива не мога да отгатна :no:
-
A тук някой е снимал същата част от локомотива, но от лявата страна:
(http://www.picbg.net/u/52907/44290/625245.jpg)
-
1681?
Или 043 903
-
(http://media.snimka.bg/s1/0130/026504458-big.jpg?r=0)
44 1377 DB (044 377-0) - Krupp 2799 1942 - museums DGEG
http://www.fotocommunity.de/pc/pc/display/14349648
-
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1347308419h.jpg)
1. Кой е локомотивът?
2. Къде е снимано?
Жокер: Снимка от 60-те години. (много як жокер) (http://picbg.net/u/24294/22952/256571.gif)
-
Гарата е Драгоман, серията е 11, а номерът прилича на 11.17.
В албума на Деянови (1998) обаче има снимка, за която пише, че е 11.17 при бракуването, но без номера. Там площадката е права, парапетите ги няма, стойката на прожектора е различна и стои колелото за централното заключване на димната камера, което на горната снимка липсва (крилото е на негово място). Не вярвам почти в края на експлоатацията на серията някой да е правил такива промени, така че на едната снимка вероятно е някой друг.
По-скоро това е 11.17, а този без номера в книгата може да е друг.
-
Ама портрета на гошо тарабата как го отваря а?
-
С райберите. Централното на повечето машини не работи и колелото е само декоративно.
-
... албума на Деянови (1998) ...
... По-скоро това е 11.17, а този без номера в книгата може да е друг.
Язък, това е единствената книга, която нямам. В новия албум от 2008 не откривам такава снимка, на коя страница горе-долу гледаш, в главата за серията, или на друго място?
Но май си прав, без да съм виждал снимката ти казвам, онова там е 11.08 ... или 11.06.
-
Снимката е в главата за серия 11 на стр. 60 и я няма в новата книга.
(http://bgrail.info/IMG_0428.jpg)
-
Благодаря!!
Значи серия 11 .... а не е ли 03 !?! ...
(http://www3.mediafire.com/imgbnc.php/9e4bfb76a6886126e55d9705d5adafdbee67c43aee7fcb7a53b15d6eccee25865g.jpg)
http://www1.mediafire.com/imgbnc.php/3cfbda8ff0d075d5a25e83b4c1aee29c1b5afd13ade6e6ef6e10e40e7a4396835g.jpg
http://bgrail.info/photos/14.04.2011-GO-0312/IMG_4601.JPG
-
Благодаря!!
Значи серия 11 .... а не е ли 03 !?! ...
Има едно голямо червено желязо / ребро, напречно, под площадката. При 03 то е пред предния ръб на будката, между него и будката се оформя стъпалото за качване на площадката. При 11 това ребро е под самата будка, в предната и половина, както на въпросната снимка. Така между 03 и 11 - избирам 11.
-
Не е 03-та серия. Не съответства броя на сцепни колооси - 5 към 4 за 11- серия
-
Последната сцепна колоос е скрита от човека. Освен това 03 почти не са напускали ГО, че да стигнат чак до Драгоман.
Ако е 03, ще е 03.02, 03.07 или 03.12, но номера хич не прилича на такъв.
-
1. Най-очевадната разлика между двете серии е последното колело на машината, ако е малко - 03, ако е голямо - 11, но машинистът така е застанал, че крие точно него, по-точно почти го е скрил.
2. Да, Митака е прав, "реброто" е на 11.
3. Съчетаните домове горе на 03 са по-къси от тези на 11, наще изглеждт от дългите.
Да, 100-процентова 11-ка!!
А гарата? Кой друг освен машинист ще отговори най-точно!?! Много е специфичен релефът отзад, едва ли има 2 гари с точно такъв ландшафт и крива гърловина. Бих се съгласил за някоя гара в северна Бг, но там са ходили само 11.04, 11.05, 11.06 и 11.10.
А тоя вагон какъв е? Май не е наш, не е и руски.
-
Гарата 1000% ДРагоман.
-
...
А гарата? Кой друг освен машинист ще отговори най-точно!?!
...
Между другото попитай "кой друг от форума, освен машинистите, се вози на влак" ... :sorry:
-
Харесвам такава категоричност, въпреки че и 100% ми стигат.
С инфото обаче за сега ударих на камък, отговорите и аз не ги
знам, но поне разбрах името на фотографа. Та с общи усилия
сме стигнали до тук:
(http://alfa.kachi-snimka.info/images/jdv1347308419h.jpg)
11.17 БДЖ на гара Драгоман някъде през 60-те фото Мартин Уйлкинс
11.17 BDZ at Dragoman in 1960s Photo Martin Wilkins (UK)
следва продължение ...
Потърсих повче информация за самия фотограф, но намерих само
сватбени снимки и разни какички - миски на отделните щати.
кака1 (http://u.jimdo.com/www17/o/sb65518992a9e6fde/img/i42e34a00309affd2/1337887194/std/miss-georgia-usa-2012-jasmyn-jazz-alexandria-wilkins-poses-for-photographer-in-swimwear-by-kooey-australia-upon-arriving-to-planet-hollywood-resort-and-casino-in-las-vegas-nevada.jpg) кака2 (http://u.jimdo.com/www17/o/sb65518992a9e6fde/img/i876a99d2b8bf2f89/1337887121/std/miss-new-mexico-usa-2012-jessica-renee-martin-poses-for-photographer-in-swimwear-by-kooey-australia-upon-arriving-to-planet-hollywood-resort-and-casino-in-las-vegas-nevada.jpg)
Явно човекът отдавна се е ориентирал към по-доходоносна фотография.
-
Каките да не са му дъщери :good:
-
Каките да не са му дъщери :good:
99% залагам на внучки (макар и не негови)! Фоотграфът със сигурност ще да е от края на втора епоха.
-
Сигурно тази снимка е правена от "шпионин срещу държавата", щом е през 60-те години
и то на Драгоман (гранична гара). За това може и де не се намерят повече сведения за
фотографа...може да е бил прибран в Гулаг ;)...или пък е бил част от снимачния екип :sarcastic:
на последната серия от "На всеки километър" - тази дето Велински умира във влака.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Впрочем БДЖ-03 и БДЖ-11 са от една "фамилия" и според Деянов ( :hi:).
11-ката е последната серия която ни е издължена по стандартизационната програма.
За жалост от предвидените около 102 локомотива, са доставени едва 15.
Два до 17-ти номер практически никога не са дошли и номерата им са останали "празни"
до края на серията.
Това, че са от една фамилия с БДЖ-03 заблуждава и във външния им вид.
Освен споменатото "Съчетаните домове горе на 03 са по-къси от тези на 11,.."
там БДЖ-03 е с по-малко тръби тъй като има само един пясъчник, за разлика от БДЖ-11
който е с два. И най-съществената разлика освен колосната формула е:
БДЖ-03.......диаметър на водещите колооси - 1650 мм.
БДЖ-11.......диаметър на водещите колооси - 1450 мм.
Тройката не знам дали се е "отдалечавала" от ГО, но единайстка е имало
на север - в депо Плевен към края на работния период от серията.
:hi:
-
Защо ги съчетавате тези домове ... двата дома според мен са си съвсем отделни.
Единият (питателен ли е - знам ли?) е съчетан с един (при БДЖ 03, 05) или с два (при БДЖ 11) пясъчника. Парният дом си е отделен.
Два Пет до 1715-ти номер практически никога не са дошли и номерата им са останали "празни"
до края на серията.
-
Нема лошо, само не разбрах ако
...
Два Пет до 1715-ти номер практически никога не са дошли и номерата им са останали "празни"
до края на серията.
...
са до 15-ти номер, как ще обясниш снимката със ...17-ти номер. (БДЖ-11.17!!!)
-
Авторът е гастролиращ фотогрф за собствено удоволствие и е обиколил цяла Европа, части от Азия и Африка, като е направил общо около 3000 снимки, но у нас е снимал само няколко кадъра, по каква причина, не ми е известно. По днешни разбирания 3000 снимки не са кой знае колко, но тук все пак става дума за снимане с лента, което прави около 100 ленти, черно-бели и цветни. Вероято е преминал само транзитно през Бг и нищо чудно да е слязал за малко от международния влак, който се вижда на снимката.
11.01 - 11.02 Henschel 1941
11.03 - 11.10 Henschel 1942
11.16 - 11.22 Borsig 1943
11.11 - 11.15 - непроизведени
11.23 - 11.102 - непроизведени
-
Нема лошо, само не разбрах ако ...
Два Пет до 1715-ти номер практически никога не са дошли и номерата им са останали "празни"
до края на серията.
...
са до 15-ти номер, как ще обясниш снимката със ...17-ти номер. (БДЖ-11.17!!!)
Съгласно книгата на инж. Деянов 11.11 до 11.15 не са произведени и не са доставени и не сме имали такива, след това от 11.16 до 11.22 си ги е имало.
Може и при някоя от снимките да са го предупредили, че у нас снимането на влаците и гарите е доста забранено по онова време.
-
(http://railwaymodeling.com/photogallery/steam/bdz11.00/loc11.22.JPG)
(http://farm8.staticflickr.com/7004/6421907539_a64f0a85c8_b.jpg)
http://www.railwaypassion.com/forums/index.php/topic,3529.0.html
-
Кой е този локомотив?
(http://picbg.net/u/52907/53689/678533.jpg)
-
Залагам за BR65
-
Аз на BR 41. :)
-
Аз пък на BR 55. :)
-
BR 65.10
-
BR 65.10
Поздравления :hi:
(http://picbg.net/u/52907/53689/678628.jpg)
(http://picbg.net/u/52907/53689/678533.jpg)
-
Открийте разликите :)
(http://picbg.net/u/52907/50510/629520.jpg)
(http://www.picbg.net/u/52907/52107/700874.jpg)
-
А те според теб колко са?
-
1.Разлика в отворите на шайбичките на колоосите
2.Зад колоосите,на моделът с по-големите отвори в шайбите е метална рамата (...или не знам как се казва).На другия е боядисана в червено.
3.На моделът с по-големите отвори,пред цилиндъра няколко детайла са боядисани в черно,а на другия са си червени.
Извинявам се - не знам имената на съответните детайли,за да се изразя точно. :blush2:
Иначе,горе-долу са си лика-прилика. :yes:
-
Основата на буферите същи е в различен цвят.
-
Машината струва ми се една и съща - преди и след "суперосване".
Освен, че е махнато видимото токоснемане (медните пластини на рамата),
сложени любимите "шайби" на Яско, има и точкуване със свредла на болтовете,
по щангите, контракривошипа е направен в правилното си местоположение,
гилзите на буферите са боядисани и други разлики изредени от момчетата.
Бих препоръчал да се отрежат пластмасовите "пъпки" които са държали токоснемането и
освен това да кажеш как "аджеба" в момента то е осъществено?
Но може и да бъркам, макар дори ревизионната дата да е една и съща (тоест еднотипно производство)
все пак по-грозния локомотив е и с по-размазана снимка в едър план!!! ;)
:hi: ;D
ПП. "връщането" на черния цвят на самите буфери не е много добро, но винаги съм казвал, че цифровото фото "убива" моделизма - на живо това най-вероятно с невъоръжено око не се забелязва!
;D ;D
-
Токоснемането не е махнато, просто е боядисано, а онова под стержените, което също е станало червено е степенка за качване върху локомотива.
-
:hi: :hi: :hi:
(http://i.ebayimg.com/t/Foto-Dampflok-BR-80-/00/s/MTIwMFgxNjAw/$T2eC16F,!zcE9s4g0uI2BQt7Z66eCQ~~60_10.JPG)
-
Паце, тоя локомотив от какво е болен , че е целия в петна?
-
Снимката се продава в бея... :sarcastic:
http://www.ebay.de/itm/Foto-Dampflok-BR-80-/261190425386?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item3cd0299b2a
Тоест дори успях да се "сдобия" с истинските и размери (промених малко линка в последните две числа :spiteful:)
така че който иска да си я купи ще е без "едрата шарка". ПРодавача предлага и други снимки.
;D
-
Най-дразнещото в този модел бяха токоснемащите пластинки - бели и лъскави. Изцяло черните буфери също ме дразнеха много. "Обръщането" на левия контракривошип в правилната посока е сравнително лесна манипулация за този тип колела на Роко. Ламарината върху предната буферна греда, заедно с фаровете и стъпенките е отлята като един цял детайл, затова стъпенките фабрично бяха черни. И разбира се "шайбите" върху главините на колелата - запазената марка на Васко! Това е накратко. Допреди 10-12 години тази операция я правех почти на всички модели, а сега поради липса на време и донякъде поради липса на добро зрение я правя все по-рядко. :)
-
Снимката се продава в бея... :sarcastic:
http://www.ebay.de/itm/Foto-Dampflok-BR-80-/261190425386?pt=DE_Modellbau_Modelleisenbahnen&hash=item3cd0299b2a
Тоест дори успях да се "сдобия" с истинските и размери (промених малко линка в последните две числа :spiteful:)
така че който иска да си я купи ще е без "едрата шарка". ПРодавача предлага и други снимки.
;D
Ей тук има една без пари: (http://www.marklinfan.net/loco/br80museum2.jpg)
Не е съвсем същата, ама върши работа.
Ясене,
Добро суперосване, честито!
-
Кой е локомотивът, серия, номер, модел, държава, околия ...
(http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/cqs1409604132p.jpg)
Снимката е от бея, но там не е написано.
Яско, твоето участие се ограничава до "знам", "не знам" (http://picbg.net/u/24294/22952/256571.gif)
-
А тази червена линия какво идва да докаже?
-
Бейският купувач е задраскал скана от снимката, за да няма смисъл да му я крадат, иначе хартиената снимка не е така задраскана.
-
Саше, и за мен ли важи "знам", "не знам"?
Щото Яско май не си пада много по тия серии :yes:
-
Не си назован поименно, т.ч. казвай! ;D
-
Sächsische VI K
BR 99 715
Преди гара Oberbobritzsch на 20.октомври 1971г. заради счупена релса се преобръща. Любопитното е, че само 4 седмици преди това локомотивът е возел ремонтен влак за вдигането на 99 684, излезнал от релсите на същото място.
На 6.ноември 99 715 е вдигнат с автокран и поставен отново на релси. Върнат в депото от 99 713. :buba:
(http://www.potschappel.de/oberbob.jpg)
-
Ле-лееее ...... какво пиеш? (http://picbg.net/u/24294/22952/256605.gif)
А виж тоя австрийси убавец какво е написал - "DB Dampflock." - дори "с"-то е в повече!:
http://www.ebay.de/itm/331301730883 (http://www.ebay.de/itm/331301730883)
(http://picbg.net/u/24294/22952/256605.gif)(http://picbg.net/u/24294/22952/256605.gif)(http://picbg.net/u/24294/22952/256604.gif)(http://picbg.net/u/24294/22952/256605.gif)(http://picbg.net/u/24294/22952/256605.gif) (http://picbg.net/u/24294/23067/258066.gif)
-
Ле-лееее ...... какво пиеш?
Водка, уиски, джин... ;D :friends:
-
EEEeeee Саше, от същият продавач в ибея :hi::
(http://i.ebayimg.com/t/213-Diesellok-2020-01-/00/s/NTc3WDgwMA==/z/Pc4AAOSwPe1UADe0/$_10.JPG)
(http://i.ebayimg.com/t/210-Diesellok-2020-01-/00/s/MTEyN1g4MDA=/z/MaYAAOSwd4tUADek/$_10.JPG)
(http://i.ebayimg.com/t/450-E-Lok-1042-511-Diesellok-2020-01-Huetteldorf-Hacking-Wien-1969-/00/s/Nzk4WDgwMA==/z/r98AAOSwq7JUAisq/$_10.JPG)
(http://i.ebayimg.com/t/208-Diesellok-2020-01-/00/s/NTk1WDgwMA==/z/PEgAAOSwPe1UADeY/$_10.JPG)
(http://i.ebayimg.com/t/Osterreich-Wien-Leopoldau-BBO-Diesellok-/00/s/MTA5NFgxNjAw/z/~jkAAOSwQItT~Z08/$_10.JPG)
(http://i.ebayimg.com/t/187-Diesellok-2020-01-VT-5045-/00/s/NTc0WDgwMA==/z/XGQAAOSwRLZUADcl/$_10.JPG)
(http://i.ebayimg.com/t/218-Diesellok-2020-01-Wien-Ost-/00/s/NTcxWDgwMA==/z/PmsAAOSwxH1UADfS/$_10.JPG)
има и още една ама е почти същата и с лошо качество